Es ist zum heulen!!

Der Rest...
tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

AVATAR hat geschrieben:sorry, habe mich vertippt...........es sollte nicht 100 sonder 1000 stutz heissen :rolleyes:

100 hätte wahrscheinlich das einschläfern gekostet
Das wär's uns locker wert, er ist einfach einzigartig ;) Eigentlich sollte er gar nicht zu uns kommen, jedoch hat er zum Glück eine Vorliebe für Vorhänge und die Vorbesitzer hatten nicht so Freude daran, dass er sich da streckte :) So kam er zu meiner Gotte zurück und schlussendlich zu uns :)

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

[quote="tonton"]Das wär's uns locker wert, er ist einfach einzigartig ]

in diesem sinne wünsche ich euch oder dir, good luck..............
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

hmmm lecker!!! :cool:

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

[quote="tonton"]Das wär's uns locker wert, er ist einfach einzigartig ]

Mir hän au emol so e Käzzli gha wo mir hän miesse ischleefere. Es isch ihre au schlächt gange am Schluss und mir het das fascht s Härz broche. Aber ich mein das isch jezz so passiert und das ka me nymmi ändere. Dir händ ihre e scheens Läbe geh bis jezz und das wird si ewig schäzze. Au Käzzli chemme pfillicht in Himmel und denn het si s scheen dert obe, wenn s denn wirklich zum schlimmschte chunnt jezz. Wichtig isch jo nur, dass dir zu Läbzytte immer lieb gsi sind zu däm Tier und wenn das so isch, denn het das Tier e sehr e scheens Läbe gha.

Zur uffheiterig, villicht no schnäll e Bildli... Wenn si denn widdr gsund isch, denn wyrd y so ebbis installiere im Garte, dass si nid widder uf d Strooss rennt.

Bild
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Cheerio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cheerio »

in den staaten kann man katzen für ein paar tausend dollares klonen lassen :rolleyes:

tut mir trotzdem leid für deine katze :(

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Grga Mali hat geschrieben:Mir hän au emol so e Käzzli gha wo mir hän miesse ischleefere. Es isch ihre au schlächt gange am Schluss und mir het das fascht s Härz broche. Aber ich mein das isch jezz so passiert und das ka me nymmi ändere. Dir händ ihre e scheens Läbe geh bis jezz und das wird si ewig schäzze. Au Käzzli chemme pfillicht in Himmel und denn het si s scheen dert obe, wenn s denn wirklich zum schlimmschte chunnt jezz. Wichtig isch jo nur, dass dir zu Läbzytte immer lieb gsi sind zu däm Tier und wenn das so isch, denn het das Tier e sehr e scheens Läbe gha.

Zur uffheiterig, villicht no schnäll e Bildli... Wenn si denn widdr gsund isch, denn wyrd y so ebbis installiere im Garte, dass si nid widder uf d Strooss rennt.

Bild
Danke, ja wenn sein Zustand so bliebe, wäre das kein lebenswertes Leben mehr für ihn, da würde er uns auch leid tun.

Das Bild hat mich gleich ein wenig aufgeheitert :)

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Cheerio hat geschrieben:in den staaten kann man katzen für ein paar tausend dollares klonen lassen :rolleyes:

tut mir trotzdem leid für deine katze :(
Bringt leider wenig, das Spezielle war vor allem der Charakter und der lässt sich meines Wissens nicht klonen ;)

Cheerio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cheerio »

ist krass, dass es so kranke leute gibt, die ihr haustier klonen. so leid es mir tut, aber der tod gehört halt zum leben. vielleicht lässt sich für deine katze so was wie ein rollstuhl für die hinterbeine basteln? habe so etwas auch schon am fernehen gesehen, allerdings bei einem hund, der zufrieden mit kaputten beinen weitergelebt hat

Mediterraneo
Neuer Benutzer

Beitrag von Mediterraneo »

auf jedenfall erntet unser tonton hier nicht so viel mitgefühl wie bei uns :rolleyes:

http://www.gczforum.ch/phpBB2/viewtopic ... ght=#92131

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

So, der Tierarztbesuch ist vorbei und er lebt noch :) Am Wochenende hat er damit begonnen, seine Hinterpfoten wieder zu bewegen :) Jetzt hoffe ich, dass es sich bis am Freitag noch mehr bessert..

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

tonton hat geschrieben:So, der Tierarztbesuch ist vorbei und er lebt noch :) Am Wochenende hat er damit begonnen, seine Hinterpfoten wieder zu bewegen :) Jetzt hoffe ich, dass es sich bis am Freitag noch mehr bessert..
na siehst du, katzen sind zähe viecher, dann hast du doch wenigsten etwas positives an diesem wochenende erlebt ;)

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

[quote="AVATAR"]na siehst du, katzen sind zähe viecher, dann hast du doch wenigsten etwas positives an diesem wochenende erlebt ]
Das war für mich das einzig wichtige an diesem Wochenende ;)

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

[quote="tonton"]Das war für mich das einzig wichtige an diesem Wochenende ]

:D

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

Was macht ihr immer im gc forum? :rolleyes:

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Habe mir erlaubt, Speedy in ein lebendigeres Licht zu stellen. Kämpfer!
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

IP-Lotto hat geschrieben:Habe mir erlaubt, Speedy in ein lebendigeres Licht zu stellen. Kämpfer!
:) ist leider nicht gerade das beste Foto :o

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

tonton hat geschrieben:So, der Tierarztbesuch ist vorbei und er lebt noch :) Am Wochenende hat er damit begonnen, seine Hinterpfoten wieder zu bewegen :) Jetzt hoffe ich, dass es sich bis am Freitag noch mehr bessert..
Scheen! Hoffe dein Kater kommt wieder auf die Beine!

Habe selbst auch zwei dieser Viecher ;) und weiss wie sie einem ans Herz wachsen können!
Wenn man die Katzen aber rauslässt muss man einfach damit rechnen dass sie überfahren werden. Aber ich denke sie haben so immernoch ein schöneres Leben als in der Wohnung!

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

@ Mali: Wo krieg ich son Teil für den Garten her? :p
!
@Digge: Damit rechnen ist in unserem Fall vielleicht etwas übertrieben, da es doch ziemlich weit bis zur Hauptstrasse ist ;) Nur in der Wohnung halten :eek: Das gehört für mich zum schlimmsten, was man einer Katze antun kann. Sonst endet sie noch so:
Bild

Zum Schluss nochmals ein Bild

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

hmmmmm, Katzen dünsten?

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="tonton"]@ Mali: Wo krieg ich son Teil für den Garten her? :p
!
@Digge: Damit rechnen ist in unserem Fall vielleicht etwas übertrieben, da es doch ziemlich weit bis zur Hauptstrasse ist ]

Es cha au ufenere Näbestross passier. 20km/h chönne länge wenn sie dr saublöd vor oder ins auto secklet... wenn ich vom balkon obenabe amigs gseh wie mini zwei über d'strosse seggle würds mi nid wundere...
ha se au zerscht dinne gha will ich im 2. stock wohn. ha ne denn aber bybrocht mit mir zämme s'stäägehuus durab und duruff cho und das klappt tiptop. sie chönne halt eifach nid sälbstständig yne/use, aber glaub immerno besser als dr ganz tag in dr stuube hocke...

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Digge hat geschrieben:Es cha au ufenere Näbestross passier. 20km/h chönne länge wenn sie dr saublöd vor oder ins auto secklet... wenn ich vom balkon obenabe amigs gseh wie mini zwei über d'strosse seggle würds mi nid wundere...
ha se au zerscht dinne gha will ich im 2. stock wohn. ha ne denn aber bybrocht mit mir zämme s'stäägehuus durab und duruff cho und das klappt tiptop. sie chönne halt eifach nid sälbstständig yne/use, aber glaub immerno besser als dr ganz tag in dr stuube hocke...
Klar, kann es auch da passieren, aber bei uns ist das Verkehrsaufkommen ziemlich gering (alle 10 Minuten ein Auto oder so :p ) Bei uns im Quartier hat es sehr viele Katzen, von denen können aber nur die wenigsten selbstständig raus/rein ;)

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

tonton hat geschrieben: Nur in der Wohnung halten :eek: Das gehört für mich zum schlimmsten, was man einer Katze antun kann.
so krass finde ich das nicht. wenn eine katze nichts anderes kennt ist es wohl eher nicht so tragisch. für mich ist vor allem wichtig, dass katzen nicht den ganzen tag alleine in der wohnung sein müssen. d.h. entweder ist ein bewohner immer da, oder die katzen werden mindestens zu zweit gehalten.

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

TAFKAE hat geschrieben:so krass finde ich das nicht. wenn eine katze nichts anderes kennt ist es wohl eher nicht so tragisch. für mich ist vor allem wichtig, dass katzen nicht den ganzen tag alleine in der wohnung sein müssen. d.h. entweder ist ein bewohner immer da, oder die katzen werden mindestens zu zweit gehalten.
Habe mich wohl etwas zu unpräzise ausgedrückt, aber das ist im Prinzip das, was ich meinte ;)

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

unsere kater namens jimmy (spitzname: zerscht sir jimmy, spöter denn sir jimmy jay joint) hets vor rund 10 mönet au verwütscht. in ere warme früehligsnacht uf ere quartierstross öbbe 20 meter vor eme stopp! dört fahrt niemer schnäll... ufem bode e riese bluetlache und d katz het sich unter e container verkroche. eis aug isch ihre uusegsprunge. wo denn dr jäger ändlich cho isch het er dr kater vo de schmärze chönne befreie, mir ischs überall kalt worde woner abdrückt het... natürlich het sich dr verursacher niene gmolde! :mad: ich wird nie vergässe wiener immer isch cho z'seckle wenn hei cho bisch oder wiener scho vor em iigang am warte gsi isch oder ufme autodach bi de parkplätz vor em huus... als hät ers gschmöckt, dass ich grad chum. isch eini vo de schönschte huuskatze gsi woni je gseh ha und mit eim vo de sältsamschte charakter woni bimene kater je erläbt ha.

mir hän uns denn wieder e kater zuedo will mir halt grad vomne hof e jungi hän könne ha (obwohl ich nid so ganz iverstande gsi bi...). aber es isch e fascht genauso geniale kater gsi wie si vorgänger und vom ussehe här wirklich dr hammer. weni ame fuessball gluegt ha het er im färnseh dr ball wölle go fange... bi fascht verreckt ab däm siech. ha ächt nonie sone verspielte kater gseh. oder woner vom einte zimmer in gang gloffe isch und denn hindere and wand luegt und sich eifach im spiegel gseht. buggeli, buschige schwanz und sitwärts richtig spiegel gloffe oder ghüpft. denn vor em spiegel het er dr geilscht botte... e burzelbaum. isch sowieso dr burzelbaumkönig gsi. hahaha... und im jage vom eigene schwanz au. lol... geile siech! und denn woner öbbe 6 mönet alt worde isch chunnt dr nochber cho lüte und meint er heigi jetzt grad unsere kater (necco. spitznäme leider no keini) tot in sim garte gfunde... dasmol hetme üsserlich überhaupt nüt gseh. het usgseh als würd er penne... tja!

wenn me ame wüsst was genau abgange isch wärs no schön. wenn ich mol ein gseh wo e katz oder so afahrt und denn eifach witer heizt. dä verfolgi und denn ghört er und gspürt er mol bitz mini wuet...

uff jedefall hän mir jetzt kei katz me und s isch irgendwie komisch eso. vorallem wenn bis jetzt dis ganze läbe lang min. ei katz um di ume gha hesch. sin eifach genial die tier!
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

eleven hat geschrieben:unsere kater namens jimmy (spitzname: zerscht sir jimmy, spöter denn sir jimmy jay joint) hets vor rund 10 mönet au verwütscht. in ere warme früehligsnacht uf ere quartierstross öbbe 20 meter vor eme stopp! dört fahrt niemer schnäll... ufem bode e riese bluetlache und d katz het sich unter e container verkroche. eis aug isch ihre uusegsprunge. wo denn dr jäger ändlich cho isch het er dr kater vo de schmärze chönne befreie, mir ischs überall kalt worde woner abdrückt het... natürlich het sich dr verursacher niene gmolde! :mad: ich wird nie vergässe wiener immer isch cho z'seckle wenn hei cho bisch oder wiener scho vor em iigang am warte gsi isch oder ufme autodach bi de parkplätz vor em huus... als hät ers gschmöckt, dass ich grad chum. isch eini vo de schönschte huuskatze gsi woni je gseh ha und mit eim vo de sältsamschte charakter woni bimene kater je erläbt ha.

mir hän uns denn wieder e kater zuedo will mir halt grad vomne hof e jungi hän könne ha (obwohl ich nid so ganz iverstande gsi bi...). aber es isch e fascht genauso geniale kater gsi wie si vorgänger und vom ussehe här wirklich dr hammer. weni ame fuessball gluegt ha het er im färnseh dr ball wölle go fange... bi fascht verreckt ab däm siech. ha ächt nonie sone verspielte kater gseh. oder woner vom einte zimmer in gang gloffe isch und denn hindere and wand luegt und sich eifach im spiegel gseht. buggeli, buschige schwanz und sitwärts richtig spiegel gloffe oder ghüpft. denn vor em spiegel het er dr geilscht botte... e burzelbaum. isch sowieso dr burzelbaumkönig gsi. hahaha... und im jage vom eigene schwanz au. lol... geile siech! und denn woner öbbe 6 mönet alt worde isch chunnt dr nochber cho lüte und meint er heigi jetzt grad unsere kater (necco. spitznäme leider no keini) tot in sim garte gfunde... dasmol hetme üsserlich überhaupt nüt gseh. het usgseh als würd er penne... tja!

wenn me ame wüsst was genau abgange isch wärs no schön. wenn ich mol ein gseh wo e katz oder so afahrt und denn eifach witer heizt. dä verfolgi und denn ghört er und gspürt er mol bitz mini wuet...

uff jedefall hän mir jetzt kei katz me und s isch irgendwie komisch eso. vorallem wenn bis jetzt dis ganze läbe lang min. ei katz um di ume gha hesch. sin eifach genial die tier!
Ou, Mann bist du ein Pechvogel :(

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

tonton hat geschrieben:Ou, Mann bist du ein Pechvogel :(
cha me wohl so säge! oder ich sött mehr uff mi lose. ha jo scho vo afang a gseit, dass mir no sötte warte...
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Bad news:

Speedy ist Geschichte :( :( :(

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

tonton hat geschrieben:Bad news:

mi härzliggs beileid!!! aber em Speedy isch es allwäg wöhler eso und är gniesst jetzt si läbe im Katzehimmel!

Dir wünschi viel Kraft!

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

tonton hat geschrieben:Bad news:

Mein Beileid. :(
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Digge hat geschrieben:mi härzliggs beileid!!! aber em Speedy isch es allwäg wöhler eso und är gniesst jetzt si läbe im Katzehimmel!

Dir wünschi viel Kraft!
Jo, mir isches au lieber so, als wenn er no lang het müesse liede :( Er het bis am Schluss gschnurret :) Isch jetzt eifach e Rieseumstellig; noch fast 13 Johr plötzlich kei Chatz meh :(

Antworten