Für alle mit Liebeskummer !!

Der Rest...
Antworten
crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Für alle mit Liebeskummer !!

Beitrag von crazychillbär »

http://www.liebeskummer.ch/

Hier klickt mol drauf ich find die Seite echt geil und witzig.Naja schon herlich was man alles im Internet findet. :) Meld mich da jetzt mol a. :)
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!

Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

schwuuuuul

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

alli mit Liebeskummer.....ab ins puff,das isch s beschte mittel drgege :p :D :D
Samstag Kicken ----> Sonntag Ficken

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

@Sürmel

aha, isch für Dii Notgeilheit und Liebeskummer ein- und dasselbe? :confused:
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

nei,aber lohnt sich nit immer einere nocheschwärme...has leider au scho erlebt. ;)

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

findi gar nid so e schlächti sache. mängisch duets eim eifach guet, wenn me de ganzi scheiss cha uselo. egal wo...

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

fineline hat geschrieben:findi gar nid so e schlächti sache. mängisch duets eim eifach guet, wenn me de ganzi scheiss cha uselo. egal wo...
word.......

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

i chönnt au grad e roman ineschriibe, bi eifach zfuul defür :D

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

:eek: :eek: :eek:
ist ja krass was da abgeht....

Ich weiß einfach nichtmehr weiter ... ich bin total verzweifelt und habe Schuldgefühle, die so groß sind, dass sie mich erdrücken.
Ich war mit meinem besten Freund zusammen und wir haben uns so sehr geliebt! Dann hat er mit einer anderen rumgemacht und ich hab schluss gemacht. Er wollte zu mir zurück und hat alles versucht, doch ich hatte zu große Angst wieder verletzt zu werden und hab ihm keine Chance gegeben. Vorgestern dann kam ein Anruf von einem Kumpel, der mir gesagt hat das ich bitte so schnell wie möglich ins Krankenhaus kommen soll. Als ich dann da war hat er mich in ein Zimmer geführt ... in ein Zimmer, wo Michi lag, die Arme bis oben hin einbandagiert und total blass. ich bin sofort ans Bett gestürzt und hab ihn gefragt was er gemacht hat. Er sagte er hat sein Leben kaputt gemacht, denn er hat mich einfach so fallen lassen. "Mein kleiner Engel ... bitte verzeih mir. Ich hab dich so sehr verletzt und wollte doch nur nicht akzeptieren, dass ich ohne dich nicht sein kann." Das hat er gesagt, dann hab ich ihn geküsst ... 5 Minuten später hat er gesagt "Ich liebe dich" und ist gestorben.
Er war 17 jahre alt und hatte noch alles vor sich, doch ich hab ihm alles zerstöhrt! Er war die Liebe meines Lebens und das beruhte auf gegenseitigkeit. Er hat sich die Pulsadern aufgeschnitten, aber den ganzen Arm entlang und hat extrem viele medikamente genommen. Und das alles nur, weil ich Angst hatte das er mich verletzt! Er hat mein Herz mit sich in den Tod genommen, und ich werde es niemehr bekommen. Ich liebe ihn so sehr und kann mit dieser Schuld nicht umgehen! Ich will ihn wieder haben ... ich will ihn spüren und nie wieder loslassen ... doch er ist für immer weg ...

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

hoebbsi hat geschrieben: :eek: :eek: :eek:

Ich weiß einfach nichtmehr weiter ... ich bin total verzweifelt und habe Schuldgefühle, die so groß sind, dass sie mich erdrücken.
Ich war mit meinem besten Freund zusammen und wir haben uns so sehr geliebt! Dann hat er mit einer anderen rumgemacht und ich hab schluss gemacht. Er wollte zu mir zurück und hat alles versucht, doch ich hatte zu große Angst wieder verletzt zu werden und hab ihm keine Chance gegeben. Vorgestern dann kam ein Anruf von einem Kumpel, der mir gesagt hat das ich bitte so schnell wie möglich ins Krankenhaus kommen soll. Als ich dann da war hat er mich in ein Zimmer geführt ... in ein Zimmer, wo Michi lag, die Arme bis oben hin einbandagiert und total blass. ich bin sofort ans Bett gestürzt und hab ihn gefragt was er gemacht hat. Er sagte er hat sein Leben kaputt gemacht, denn er hat mich einfach so fallen lassen. "Mein kleiner Engel ... bitte verzeih mir. Ich hab dich so sehr verletzt und wollte doch nur nicht akzeptieren, dass ich ohne dich nicht sein kann." Das hat er gesagt, dann hab ich ihn geküsst ... 5 Minuten später hat er gesagt "Ich liebe dich" und ist gestorben.
Er war 17 jahre alt und hatte noch alles vor sich, doch ich hab ihm alles zerstöhrt! Er war die Liebe meines Lebens und das beruhte auf gegenseitigkeit. Er hat sich die Pulsadern aufgeschnitten, aber den ganzen Arm entlang und hat extrem viele medikamente genommen. Und das alles nur, weil ich Angst hatte das er mich verletzt! Er hat mein Herz mit sich in den Tod genommen, und ich werde es niemehr bekommen. Ich liebe ihn so sehr und kann mit dieser Schuld nicht umgehen! Ich will ihn wieder haben ... ich will ihn spüren und nie wieder loslassen ... doch er ist für immer weg ...
sone ähnlichi gschicht isch mir au bassiert.....thomas ich vermiss dich, wieso hesch du das gmacht? i weiss es immernoni und chas nid verschdo....

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

Flyergirl hat geschrieben:sone ähnlichi gschicht isch mir au bassiert.....thomas ich vermiss dich, wieso hesch du das gmacht? i weiss es immernoni und chas nid verschdo....
er liests jetz und kunnt zu dir zrugg...mein gott!!

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

beginner hat geschrieben:er liests jetz und kunnt zu dir zrugg...mein gott!!
halt doch eifach dini frässi :mad:

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

ich weiss nid öp das ine forum g'hört, ich glaub do bisch bimene psycholog besser uffghobe.
aber schuldgfühl sött sie nid ha, de..... was machi do eigeglig? :confused:

s' beschti isch immerno e fläsche Jack. :cool:

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

daffy hat geschrieben: s' beschti isch immerno e fläsche Jack. :cool:
:D

........

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

fineline hat geschrieben:findi gar nid so e schlächti sache. mängisch duets eim eifach guet, wenn me de ganzi scheiss cha uselo. egal wo...
eigetli word.. aber we ich gwüsi sache det inne lise bechum ich zum teil schier lachchrämpf..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

hmmmmmmmmm Jaaack *sabber*
Bild

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Diese Suizid-Geschichte ist starker Tobak - aber ich finde das Verhalten von diesem Michi ziemlich egoistisch, indem er seine Schuldgefühle mit dem Tod einfach auf andere abschiebt :rolleyes:

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Sürmel hat geschrieben:word.......
muess nid unbedingt im Word sy, kannsch es au per Power Point odr so uselo.. ;)

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

he rale mach mol weder e umfrooog.... :)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

hoebbsi hat geschrieben:he rale mach mol weder e umfrooog.... :)
mmh muess mir nume no e passends Thema yfalle..

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

das wird doch nicht so schwer sein, für dich als Chef-Umfrage-Lancierer.....

Häx
Neuer Benutzer

Beitrag von Häx »

hoebbsi hat geschrieben:das wird doch nicht so schwer sein, für dich als Chef-Umfrage-Lancierer.....
isch ebbe scho no schwer.. denn die meischte wärde postwändend wieder glöscht oder gsperrt.. :D
:p

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

Häx hat geschrieben:isch ebbe scho no schwer.. denn die meischte wärde postwändend wieder glöscht oder gsperrt.. :D
pssst sags ihm nicht sonst ist er frustiert..... ;)

Häx
Neuer Benutzer

Beitrag von Häx »

[quote="hoebbsi"]pssst sags ihm nicht sonst ist er frustiert..... ]

ah Du meinsch er merggt das gar nid..!!? :eek: jä guet.. bim Rale könnt das no si.. ;) wobii nei.. sisch doch en liebe.. :D
:p

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

[quote="Häx"]ah Du meinsch er merggt das gar nid..!!? :eek: jä guet.. bim Rale könnt das no si.. ]

rale loooos auf gehts! :D

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

hoebbsi hat geschrieben:rale loooos auf gehts! :D
binis halt e Rebäll!

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

RALE BALE hat geschrieben:binis halt e Rebäll!
oder mache mer di nervös....so vo wäge zugzwang?

:D

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

hoebbsi hat geschrieben: :eek: :eek: :eek:

Ha ich Zyt fyr so Problem vo dene Lyt? ENTSCHULDIGUNG! Mer hän bald Fasnacht, ich stegg z'mits in de Vorberaitige..ha no LAP das Joor und all dä Grympel vo Teschts und denn kunnt SIE und will mir verzelle was fyr e Fähler sie in ihrem Läbe gmacht het! Soll SIE sich doch bitte vorhär Gedangge mache und mi nochhär nid mit so Saich belaschte! DANGGE! :cool:
:cool: SeZiOnE cAnE! :cool:

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

[quote="RALE BALE"]muess nid unbedingt im Word sy, kannsch es au per Power Point odr so uselo.. ]

würkli?????das hani jetzt aber gar nit gwüsst :cool: :cool: den ha ich demfall doch no öbis glernt...hey,merci viel mol :D

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

Die Lyt wo in sottigi Fore driischriibe wie sone Liebeskummer-Forum die hän doch irgendneyme e'n'Egge ab! Sorry....hän die Kollege? NAI! Hän die e sozials Umfäld? NAI!

PRO ALLI LYT VO DÄM FORUM USFINDIG MACHE
PRO SIE ASCHLIESSEND RICHTIG FLUGHAFE USE ODER NACH LIESCHTEL IN D'PUK VERBANNE
:cool: SeZiOnE cAnE! :cool:

Antworten