Wie war eure Fasnacht und seid ihr wieder nüchtern- Thread
Die Kluft wird doch nit braiter - sytt y gsee ha ass dä Guggemajor immerhin no ainigermasse fasnächtligi Hoosen aagha het bi däm Blatzkonzärt bin y jetzt saumässig tolerant. Aber aigentlig han y die Jagge gar nit so schygg gfunden ass d Lüt näbe sym Grind au die unbedingt hänn miesse gsee.
ps: Y will au wider emoll vom unsääglige Hotel Basel Volgg usspfiffe wärde, das wäär für mii fascht schon e Grund in e Gugge z goo...
ps: Y will au wider emoll vom unsääglige Hotel Basel Volgg usspfiffe wärde, das wäär für mii fascht schon e Grund in e Gugge z goo...
OléOlé, Vollschinggen Olé
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
baskick hat geschrieben:jojo...bi joohrelang binere velo-waggis-gruppe gsi...

Dämfall definitiv und nümm "pause" ?

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
yep, schoh länger definitiv...die nei gruppe hett johrgang 04...nach 5 joor stroosewaggis und 6 joor organisiert ischs guet gsi uffem höhepunggt zgoo und nomol e neie aafang zwooge...wär weiss, vilicht kasch au bald bi uns passiv wärdeGevatter Rhein hat geschrieben:![]()
Dämfall definitiv und nümm "pause" ?
![]()

- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Wie gseht eigentlich sone Waggis-Fasnacht uss? Het mi scho paarmol greizt.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
gitt au do grossi unterschied. waage, uff de zoggeli oder zem bispil mit velo mit oder ohni aahänger. schaffsch v.a. mit räppli oder doch meh mit dr schnurre (vo däne gitts jo als weniger...kunnt aber bi de glaine gruppene wieder). isch halt e dyyri sachDiggi_Eier hat geschrieben:Wie gseht eigentlich sone Waggis-Fasnacht uss? Het mi scho paarmol greizt.
bi im 03 mitem kolleg während de 3 öbe in de baize unterwägs gsi bits go e grossi fiehre etc. ysch mE sauluschtig wenns en eimoligi sach ysch - i bi sicher wemmer s'johr druff nomol gange wäre, wärs nümm so kultig worde.Diggi_Eier hat geschrieben:Wie gseht eigentlich sone Waggis-Fasnacht uss? Het mi scho paarmol greizt.
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Dönt guet. Hesch dr Digge gseh? Ha laidr e total andere Marschblaan gha. Dr Brueder Namelos han-y aatroffe.Basic hat geschrieben:bi im 03 mitem kolleg während de 3 öbe in de baize unterwägs gsi bits go e grossi fiehre etc. ysch mE sauluschtig wenns en eimoligi sach ysch - i bi sicher wemmer s'johr druff nomol gange wäre, wärs nümm so kultig worde.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Mir sind am mittwuch am morge am drey spielend bim hotel basel duregloofe,und d lüt wo no dört gsi sind händ mitgswingt,kunnt halt au druff a was me spielt,und d clique sind um die zyt keini me ummegsi...
bi au für toleranz uff beidne site...
...e scheeny fasnacht ischs gsi,trotz wätter...
Fahne Rot und Blau.....
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
[quote="baskick"]wär weiss, vilicht kasch au bald bi uns passiv wärde ]
Oder aktiv?

Oder aktiv?

[/CENTER]
[/CENTER]
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Nai, dr Tambourevrain main y nid... Isch aber ca. 5 Joor här, wo's gheisse het, es gäb genau ai ainzigi.... ob's wohr isch han-y nie uusegfunde.STEVIE GERRARD hat geschrieben:eine clique in luzern.wär mir was neues oder meinst du den tambourenverein?
am schönsten waren die KONFETTI und die MASKEN der WAGGISER.
Der UMZUG mit den QUERFLÖTEN und den BLASORCHESTERN war auch sehenswert.
Die DICHTER, welche sogenannte Bänke GESUNGEN haben waren auch grossartig.
PRO ELSÄSSER- und SCHWOBEFREII ZONE IN BS
@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
Aber die FESTABZEICHEN habe isch schon schöner gefundenSkier hat geschrieben:am schönsten waren die KONFETTI und die MASKEN der WAGGISER.
CR7 Fanboy
zimlich genau imene Joor, öbbe zwei täg bevor d Fasnacht wider afoht.daffy hat geschrieben:wenn verscchwindet das pfiffe im ohr?!?!?!![]()
gniess die zwei täg denne
@alle Medien
Ihr sin aber nit die gugge gsi mit de sunnebrülle,molerkoschtym und elvis frisure mit 2 saxophon?Dr.No hat geschrieben:Mir sind am mittwuch am morge am drey spielend bim hotel basel duregloofe,und d lüt wo no dört gsi sind händ mitgswingt,kunnt halt au druff a was me spielt,und d clique sind um die zyt keini me ummegsi...
Wann merken die Leute eigentlich, wenn die Schotten in der Eisengasse spielen, dass es kein durchkommen gibt?. Gibt es keine anderen Gassen während dieser Zeit? Muss man wirklich fluchend und mit den Ellbogen ausgefahren durch die Menge drängen? Man weiss doch, dass die Schotten um 23:00 Uhr ihr Platzkonzert in der Eisengasse geben! Ist ja schon lange Tradition. Aber nein man muss ja unbedingt da durch. Also geht doch aussenrum, wenn ihr die Schotten nicht spielen hören wollt! Mein Rücken dankts euch!
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Das reggt mi au immer extrem uff, aber Hauptsach kurz duuregschtyyrt. Y find die Borniertheit efangs s'Maximum.bumbui hat geschrieben:Wann merken die Leute eigentlich, wenn die Schotten in der Eisengasse spielen, dass es kein durchkommen gibt?. Gibt es keine anderen Gassen während dieser Zeit? Muss man wirklich fluchend und mit den Ellbogen ausgefahren durch die Menge drängen? Man weiss doch, dass die Schotten um 23:00 Uhr ihr Platzkonzert in der Eisengasse geben! Ist ja schon lange Tradition. Aber nein man muss ja unbedingt da durch. Also geht doch aussenrum, wenn ihr die Schotten nicht spielen hören wollt! Mein Rücken dankts euch!
Naja wonich am Donnischt am Morge in Rhy gluegt ha bi dr Schiffländi (grad bim Ussfluss vom Birsig) han ich im Gluggere und Ströme gmeint ich höri Guggemusigg und jä ich ha aus pfiffe ghört und zwor hanich dr Arabi im Ohr ka bim uffs Tram laufedaffy hat geschrieben:wenn verscchwindet das pfiffe im ohr?!?!?!![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Diggi_Eier hat geschrieben:Das reggt mi au immer extrem uff, aber Hauptsach kurz duuregschtyyrt. Y find die Borniertheit efangs s'Maximum.
Ich glaub gwüssi Trumpeter vo de Schotte wurdes au begriesse wenn gwüssi Gugge nid durch d Mängi drugge dien, die hän nämmlig nid numme d Elleboge ussgfahre sondern d Zueschauer au wägschubst, grad de Schotte vor d Fiess. (Wirgglig no aagnähm, e n aaschiss z bikoo vome Schott, obwohl me gar nüd gmacht hett usser warte, numme will e Gugge nid hinter de Lüt durewott, sondern zmitts dure...)
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Gläb nid Digge...ScoUtd hat geschrieben:Nix da, näggscht Johr muesch schaffe
[/CENTER]
[/CENTER]
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Die Besuche von Guggen in den Beizen sind mir teilweise schlecht eingefahren. Viele Guggen begreifen einfach nicht, dass Lautstärke KEIN Qualitätskriterium ist.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
d'fasnacht isch eigentligg wie immer sehr gediege gsi. mir uffem waage händ guete kaffi kah mit schuss. sind am mäntig sogar interviewt worde uffem telebasel vor telebasel tussi. wätter scheisse, alkoholpegel konstant uff guetem level aber niene bambelet. einzig hass die verdammte kanacke wo orange zrugg uff d'wäge schmeisse und fasnächtler dumm aficke.....ansuste geil wie immer