Uefa Cup 1/8 Final

Alles über Fussball, ausser FCB.
chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

lille wär au nit aifach!

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

spielt lille dr uefacup im stade de france?

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erlebnisorientierter »

irgendwie scho entüschend, wie wenige attraktivi mannschafte no mit drbi sind.

Und mit em HSV,Schalke und Marseille stönde 3 Teams vor em out.

Ostblock rulez

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Sevilla wär Stadt- und Wättertechnisch au nid z verachte

Toni Polster Fussballgott
CR7 Fanboy

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

erlebnisorientierter hat geschrieben:irgendwie scho entüschend, wie wenige attraktivi mannschafte no mit drbi sind.

Und mit em HSV,Schalke und Marseille stönde 3 Teams vor em out.

Ostblock rulez
Palermo, Rom, Udinese ......doch..wirklich wenig attraktivi Mannschafte....

forza Palermo
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

l'antimilan hat geschrieben:Palermo, Rom, Udinese ......doch..wirklich wenig attraktivi Mannschafte....

forza Palermo
Denke er meint mit Attraktiv Bayern, Milan, ManU, Real, Barca, Juve (....)

Und er hat recht, deine aufgezählten MANNSCHAFTEN sind nicht attraktiv (ausg. Rom), wohl aber die SPIELE und REISEN
CR7 Fanboy

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

ScoUtd hat geschrieben:Denke er meint mit Attraktiv Bayern, Milan, ManU, Real, Barca, Juve (....)

Und er hat recht, deine aufgezählten MANNSCHAFTEN sind nicht attraktiv (ausg. Rom), wohl aber die SPIELE und REISEN
achso....weil er zählte OM, Hamburg und Schalke auf.... :(
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

l'antimilan hat geschrieben:achso....weil er zählte OM, Hamburg und Schalke auf.... :(
Klar du sehsch dass ussere andere sicht, durch das ich halt eher Bundesliga oder PL fixiert bin. Klar isch Roma attraktiv aber bitte nit scho wieder.
Au wenn is nit hoff :rolleyes: denk ich mr dass sowohl dr Uefa- wie au dr CL-Sieger us Italien wird ko.

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

erlebnisorientierter hat geschrieben:Klar du sehsch dass ussere andere sicht, durch das ich halt eher Bundesliga oder PL fixiert bin. Klar isch Roma attraktiv aber bitte nit scho wieder.
Au wenn is nit hoff :rolleyes: denk ich mr dass sowohl dr Uefa- wie au dr CL-Sieger us Italien wird ko.
do wäri mir nid so sicher!!...ich tipp mol uf Barca und FCB!!

d'italiener wänn WM gwünne auf uf chöschte vom Europa-Cup!!(Lippis gedanken.. ;) )

isch au nid so ärnscht gmeint gsih..
gobbo

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

[quote="l'antimilan"]do wäri mir nid so sicher!!...ich tipp mol uf Barca und FCB!!

d'italiener wänn WM gwünne auf uf chöschte vom Europa-Cup!!(Lippis gedanken.. ]

Eigentlich miesstme jetzte e smile anemache will du uf dr FCB tipsch. Aber es isch tatsächlich nit so unrealistisch das mr in Final kömme oder gar könnte gwünne.
Mi Favorit isch eigentlich au Barca, aber irgendwie muess me au mol Fairness walte lo und euch de Titel geh, wenn dr denn an dr WM scho in dr Vorrundi heime gönd ;)

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

[quote="erlebnisorientierter"]Eigentlich miesstme jetzte e smile anemache will du uf dr FCB tipsch. Aber es isch tatsächlich nit so unrealistisch das mr in Final kömme oder gar könnte gwünne.
Mi Favorit isch eigentlich au Barca, aber irgendwie muess me au mol Fairness walte lo und euch de Titel geh, wenn dr denn an dr WM scho in dr Vorrundi heime gönd ]

also das mitem FCB isch natürlich scho mit dr optimistischte brülle vom Fielmann gseh.... ;)

es sind 2 spiel...jedes foht bi 0:0 ah...machsch ä chischte blibsch üsserscht konzentriert hesch scho die halbi mieti...und Basel chönnti bimene wittercho en schwere gegner griege..wo eventl. eus unterschätzt. ä foul am 16er..delgado bum..und scho schtohts 1:0...denn muesch ufmache..laufsch in konter ...

denn luege mir ämol ufe fcb...Delgado formtief, wieso auch immer...
Degen formtief, petric 45 min. gas in den beinen, chipps fehlt, nakata darf nicht (immerhin wichtige Leistungsträger userer), ich sehe heute den fcb auf 70-80 % seines Leistungsvermögen...es kommt der frühling..die böden werden eventl weniger sumpfig...tendenz..steigend...motivation steigend..testosteronbildung steigend...wieso nicht daran glauben??
ok, Palermo im Halbfinal wäre doch jääss

zur CL:

Barca bleibt weiterhin mein Favorit!

Meine Hoffnung, Juve spürt den Frühling und nicht die Frühlingsmüdigkeit...!

Bei einem Final Juve - Barca...mhh...Robustheit gegen Phantasie...
schwierig zu sagen....(ihr könnt zur Robustheit noch Glück, Schiris und Santa Rosalia dazu geben)

zur WM: einigen wir uns auf Ital - CH im Final?? Resultat isch Wurscht... ;)
gobbo

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

bicoid hat geschrieben:Middlesborough, bitte, no kani au mol wieder ane Matsch...
Waeri geil..

Aber ich flieg Endi Marz zrugg nach Basel..denn wieder zrugg uf insle :rolleyes: waeri typisch

Antworten