I möcht grad e hunderter setze und mol wüsse was ihr so saget zu däne tipps..

Anderi vorschläg? schlächt tippt?

das sin friehner immer dmätch gsi wo ni bös ufd schauze kriegt ha....Basic hat geschrieben:ebbe, drum würd ych dä match gar nid dri näh... bim ishockey bisch scho eher uf de sichere site.
i ha hüt au welle wette, los aber mangels guete quote relativer unsicherheit wie d'spiel hüt usfalle (cl) bliibe. drum tippi lieber am do d'uefa-cup rundi (ohni fcb-strassbourg...)big_fish hat geschrieben:das sin friehner immer dmätch gsi wo ni bös ufd schauze kriegt ha....![]()
Suscht e vorschlag fyr hütt?
dos'Programm
Barca gege Chelsea isch nit so heiss well barca scho gunne het!!!Ludo hat geschrieben:Ich finde Barca-Chelsea auch zu heiss. Mit ZSC-Servette hast du 1.60 und das macht noch 486.00.-
Aber für Zürich wetten...![]()
Oder für Juventus, wäre auch noch was.
barca ka abwarte und tee dringge - aber i glaub nit dass sie das mache wärde... sie wänd ums veregge witercho und i dängg sie wärde s'goal au sueche...Bellach SO hat geschrieben:Da chelsea vollgas muess go und 2 usswärtsgoal wettmache! barca ka eigentlich abwarte und tee trinke!
klar... spieler wie ronaldinho, messi, usw. kasch kei defensivi abwartetaktik ufdränge. Trotzdäm, Fakt isch, dass chelsea vo minute 1 a vollgas goht...Basic hat geschrieben:barca ka abwarte und tee dringge - aber i glaub nit dass sie das mache wärde... sie wänd ums veregge witercho und i dängg sie wärde s'goal au sueche...
das ysch fakt, klar. drum ysch au ebeso fakt das e barca-sieg nit bombesicher ysch sondern eher ufe unentschiede z'tippe yschBellach SO hat geschrieben:klar... spieler wie ronaldinho, messi, usw. kasch kei defensivi abwartetaktik ufdränge. Trotzdäm, Fakt isch, dass chelsea vo minute 1 a vollgas goht...
Oder halt e richtigs wettbüro näh. Bi betandwin gits für die gliichi kombi d'quote 5.83 und abzoge wird nüt.Sad Mo S. hat geschrieben:wenn du schon 100 franken spielst, dann wette 20 scheine a 5 Franken mit denselben resultaten.
so umgehst du die verrechnungssteuer... aber ich glaube eh nicht, dass du mit diesen resultaten richtig liegst. die chance ist äusserst klein bei kombiwetten zu gewinnen.
zu betandwin...ich bi noni 18...Mendez hat geschrieben:Oder halt e richtigs wettbüro näh. Bi betandwin gits für die gliichi kombi d'quote 5.83 und abzoge wird nüt.
Aber ich würd nid so viel setze bi nere kombi. Hesch e theoretischi chance vo 0.0123456%, dass die kombi so usechunnt. Und falls du gwünnsch, ziehn sie dir e drittel wieder ab.