I muess no zum Bahnhof go, bi ni froh.Grga Mali hat geschrieben:Nai nai, das isch e Änte, die fahre ganz normal. In 10 Minudde chunnt dr näggscht.
Sturmwarnung!
ha mr's doch nachdem ich's gschriebe ha no denkt, dass du nur e klaine spassvogel bisch. aber, wie du gmerkt hesch han ich wirklich nit guet zwüsche de zyle gläse. schande über mein haupt....oder benütz doch s'nächst mol so tolli smiliesGrga Mali hat geschrieben:Doch doch, fyr d Neffin fahre doch die drämmli äxtra! Scho emol ebbis pfo Ironie gheert Tsakras-Schäzzli?
Karten sind des Teufels ABC
[quote="Baslere"]I muess no zum Bahnhof go, bi ni froh. ]
DU FAHRSCH DOCH SUNSCHT AU IMMER AUTI.. ab in Kare!
DU FAHRSCH DOCH SUNSCHT AU IMMER AUTI.. ab in Kare!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
Jo wird y machetsakras hat geschrieben:ha mr's doch nachdem ich's gschriebe ha no denkt, dass du nur e klaine spassvogel bisch. aber, wie du gmerkt hesch han ich wirklich nit guet zwüsche de zyle gläse. schande über mein haupt....oder benütz doch s'nächst mol so tolli smilies
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Halbi Zwölfi und immer no kei Zytig im Briefkaschte

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
-
Captain Sky
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Für was? Die Affe sölle die Zytig bringe! Könne jo laufe!

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
- Caipirinha
- Neuer Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Tramlinie 14 Richtung Pratteln heute um ca. 12.00 Uhr

Haltestelle Muttenz Dorf (Verkehr nicht absehbar)

Der Verbleib der Passagiere ist unbekannt (liegengebliebens Tram der Linie 14, Rothausstrasse)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
DU? Bisch go dr Ospel go bsueche?bumbui hat geschrieben:9 Stund vo Amel nach Wollerau und zrug!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mir sind im marktkauf gsi, ganz easy sind mir ahne kho..!! Und denne wo mir händ welle go ab em 5 stock stau...sind e halbstund gstande bis dr kolleg uf d idee kho isch mole füre go luege.! dr zöllner hed denne gseid das er grad allne autofahrer hed welle go sage das kei auto meh über d bruck chunnt will so gfrore isch..denen händ mir e andere zoll gnoh..!! Und sind irgendwie 2 std spöter heime kho als plant..!! Naja isch e erläbnis gsi..!!
[quote="Goofy"]DU? Bisch go dr Ospel go bsueche? ]
Hä?!? Isch eifach Wahnsinn gsi! Womer dr Chienbärg ufe gfahre sind, händ mer zwoimol müesse ahalte, will ä Boum uf dr Stroos gläge isch!
Dr erschti Boum het äs Auto breicht (gottseidank nur Blächschade). U bim zwoite bin ig fasch drigfahre, will ig dä Boum z spot gse han. Guet sind Rümigsfahrzüg unterwägs gsi, wo schnäll ufgrumt händ.
Hä?!? Isch eifach Wahnsinn gsi! Womer dr Chienbärg ufe gfahre sind, händ mer zwoimol müesse ahalte, will ä Boum uf dr Stroos gläge isch!
Dr erschti Boum het äs Auto breicht (gottseidank nur Blächschade). U bim zwoite bin ig fasch drigfahre, will ig dä Boum z spot gse han. Guet sind Rümigsfahrzüg unterwägs gsi, wo schnäll ufgrumt händ.
-
Zemdil
- Erfahrener Benutzer
Ich zitier mi jo nid gärn sälber, aber .....Zemdil hat geschrieben: wenn mir "Glück" hänn, denn verwütscht's uns rächt.![]()
Bi grad uff Basel zrugg koh und über die mittleri Brugg g'loffe. E komischi Stimmig herrscht, me ka's nid beschryybe. Ich ha Träne in de Auge g'ha!
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
hehe, hanis mitem zug vo arosa bis uf riifälde 4.5h gha... wär sogar e stund schnäller gsi,wenn dr zug vo chur uf züri nid 20min z'spoot gsi wär und ich dr aaschluss nid verpasst hätt und denn hani hald fascht e stund miesse warte in däre huerestadt...Caipirinha hat geschrieben:Boah isch jo abartig gsi gester zobe, richtig abentürlich! Hän vo Arosa bis hei mitem Auti 7 stund gha und uf de Autobahn mit Tempo 30 gfahreab Rhyfälde hän sogar d Schneechetti miesse dra glaube
aber süscht so richtig traumhaft!
![]()
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]