Grächen

Der Rest...
Antworten
eleven
Neuer Benutzer

Grächen

Beitrag von eleven »

tschou zäme
ich bi am wucheend z'gräche. ich heiz en am samschtig morge früeh mit em auto abe (ufe). jetzt hani mitbecho, dass gräche autofrei isch. isch schomol öbber vo euch dört gsi?
also mini frog isch eigentlich, öb me bis zunere station (gondle, sässellift) in gräche sälber cha fahre oder öb me imne dorf vorhär (z.b. st. nicklaus) mit em bus richtig gräche witer mues (so a la zermatt mit täsch und em zug)...?

dankeschöön fürd antworte schomol...

PS: uf dr offizielle page hani irgendwie nüt gfunde...
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Das Gräche Autofrei isch, wär mir dr neuscht! Wär schön, ischs aber nid! äntwäder parksch vor dr hütte oder im parkhuus igangs zentrum!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bellach SO hat geschrieben:Das Gräche Autofrei isch, wär mir dr neuscht! Wär schön, ischs aber nid! äntwäder parksch vor dr hütte oder im parkhuus igangs zentrum!
nadirlig isches im Dorf sälber Autofrei, kannsch nume bis zer Hannigalpbahn anefahre, oder sAuti im Parkus am Dorfygang parke. Nochär nimmsch die geile Elektrotaxene oder laufsch

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

Bellach SO hat geschrieben:Das Gräche Autofrei isch, wär mir dr neuscht! Wär schön, ischs aber nid! äntwäder parksch vor dr hütte oder im parkhuus igangs zentrum!
schregi sach. dä wo d hütte gmietet het hets us voller überzügig behauptet. naja denn... fahre mir vors loch... hehehe
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

In Grächen ist nur der hintere Dorfteil autofrei. Zur Gondelbahn kommst Du normal mit dem Auto hin. Die Parkplätze unmittelbar bei den beiden Bahnen sind aber sehr beschränkt. Ich würde gleich in das Parkhaus beim Dorfeingang rechts gehen und dann sind es weniger als 5 Minuten bis zur Hannigalp-Bahn. Bis zur Seetalhorn-Bahn ist es ein bisschen weiter, würde ich aber auf mich nehmen. Von dort oben kannst Du dann gleich mal richtig losdonnern. :cool:

Wenn Du noch weitere Fragen hast, dann nur zu. Habe dort oben wohl am zweitmeisten Zeit meines Lebens verbracht...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

The Moose hat geschrieben:In Grächen ist nur der hintere Dorfteil autofrei. Zur Gondelbahn kommst Du normal mit dem Auto hin. Die Parkplätze unmittelbar bei den beiden Bahnen sind aber sehr beschränkt. Ich würde gleich in das Parkhaus beim Dorfeingang rechts gehen und dann sind es weniger als 5 Minuten bis zur Hannigalp-Bahn. Bis zur Seetalhorn-Bahn ist es ein bisschen weiter, würde ich aber auf mich nehmen. Von dort oben kannst Du dann gleich mal richtig losdonnern. :cool:

Wenn Du noch weitere Fragen hast, dann nur zu. Habe dort oben wohl am zweitmeisten Zeit meines Lebens verbracht...
sit dVerbindig Seetalhorn-Hannigalp git isch Skigebiet ändlig e Bsuech wär. git fetti Abfahrte vom Seetalhorn, sofärn gnueg Schnee und nid zvil Wind ume isch

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

eleven hat geschrieben:schregi sach. dä wo d hütte gmietet het hets us voller überzügig behauptet. naja denn... fahre mir vors loch... hehehe
also wenn vor dr hütte e parkplatz hesch, chasch uf hundert und zrugg häre fahre... mach i jedefalls immer! Gilte jo denn als awohner ;)
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="Bellach SO"]also wenn vor dr hütte e parkplatz hesch, chasch uf hundert und zrugg häre fahre... mach i jedefalls immer! Gilte jo denn als awohner ]

kunnt druf a wo dhütte hesch, wenn im SChnöööös Kinderparadies obe wohnsch wirds schwierig ;)

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

The Moose hat geschrieben:In Grächen ist nur der hintere Dorfteil autofrei. Zur Gondelbahn kommst Du normal mit dem Auto hin. Die Parkplätze unmittelbar bei den beiden Bahnen sind aber sehr beschränkt. Ich würde gleich in das Parkhaus beim Dorfeingang rechts gehen und dann sind es weniger als 5 Minuten bis zur Hannigalp-Bahn. Bis zur Seetalhorn-Bahn ist es ein bisschen weiter, würde ich aber auf mich nehmen. Von dort oben kannst Du dann gleich mal richtig losdonnern. :cool:

merci. bi nonie dört gsi. aber ich cha für 20.- übernachte (food 10 stutz pro tag) und gräche het grad sone agebot: 2-tages-skipass für 2 persone inkl. zmittag im bärgrestaurant für 75.- isch ganz geil. e normali 2-tages-karte koschtet sunscht 88.-

scho. s seetalhorn gseht gemütlicher us. so rein vo de möglichkeite här wome denn dört het.
Bild

vom parkhuus us sins zu dr hannigalpbahn öbbe 250m und zu dr seetalhornbahn öbbe 500-600m. jojo, mol luege wie fit mir sin am morge früeh. hehehe

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

[quote="RALE BALE"]kunnt druf a wo dhütte hesch, wenn im SChnöööös Kinderparadies obe wohnsch wirds schwierig ]

ha no kei ahnig wo die hütte stoht. das chunnt denn im verlauf vom samschtig us...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

eleven hat geschrieben:ha no kei ahnig wo die hütte stoht. das chunnt denn im verlauf vom samschtig us...
schnööss Kinderparadies isch zmitzt uf dr Hannigalp (blöde witz gsi vo mir)

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

RALE BALE hat geschrieben:schnööss Kinderparadies isch zmitzt uf dr Hannigalp (blöde witz gsi vo mir)
öbbis anders chame vo dir au nid erwarte! ;) nei easy oder... hehe

s git vill bärghotel. z.b. z'laax ufem crap sogn gion (2228müM). aber das z'gräche isch glaub scho eher in dr nöchi vom dorf...

Majstro
Neuer Benutzer

Beitrag von Majstro »

Grächen ist für Kinder und solche die sich Zermatt nicht leisten können.

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Ihr wisst schon....

Bild

Bild

Bild
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Majstro hat geschrieben:Grächen ist für Kinder und solche die sich Zermatt nicht leisten können.
DEPP

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Majstro hat geschrieben:Grächen ist für Kinder und solche die sich Zermatt nicht leisten können.
Grächen ist chillig, wo sonst kann man beim Dorfpolizisten Gras kaufen...

BS-Girl
Neuer Benutzer

Beitrag von BS-Girl »

Gräche het e schöns Skigebiet!

Majstro
Neuer Benutzer

Beitrag von Majstro »

Kinder!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Majstro hat geschrieben:Kinder!
doppeldepp

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Unrächt het dr Majstro definitiv nid! Für mi als guete Skifahrer git das Gebiet eifach z'wenig häre und im Verglich zu andere skigebiet im Wallis ischs halt würklich günschtig! Gröschteteils e Kinderhort!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bellach SO hat geschrieben:Unrächt het dr Majstro definitiv nid! Für mi als guete Skifahrer git das Gebiet eifach z'wenig häre und im Verglich zu andere skigebiet im Wallis ischs halt würklich günschtig! Gröschteteils e Kinderhort!
es isch attraktiv fir Familiene klar. Skigebiet git va uf de Seetalhor einiges här (zem Tiefschneeboarde zb) isch jo au glich

trotzdäm Depp

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

RALE BALE hat geschrieben:es isch attraktiv fir Familiene klar. Skigebiet git va uf de Seetalhor einiges här (zem Tiefschneeboarde zb) isch jo au glich

trotzdäm Depp
jo, aber für e aspruchsvolle skifahrer isch würklich nid viel ume... S'einzige wo richtig rockt in gräche isch s'rondell und zu fortgschrittener stund s'mascotte!

säg mir nüm depp! :mad:

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Naja, zum in Tiefschnee goh git das Gebiet nit grad viel här, isch alles extem steinig. Vor allem fehlts au meischtens am Schnee sälber! Isch eine vo de Niederschlagsärmschte Ort in dr Schwiiz.

D Pischte sind OK, au wenn nit sehr ahspruchsvoll. Es typischs Familiegebiet halt.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

The Moose hat geschrieben:Naja, zum in Tiefschnee goh git das Gebiet nit grad viel här, isch alles extem steinig. Vor allem fehlts au meischtens am Schnee sälber! Isch eine vo de Niederschlagsärmschte Ort in dr Schwiiz.

D Pischte sind OK, au wenn nit sehr ahspruchsvoll. Es typischs Familiegebiet halt.
isch scho klar dass es gnueg schnee brucht zem Tiefschneefahre

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

kolleg isch grad dört... het sit ere wuche dr aaschiss wäg em wätter... :p

green_day
Erfahrener Benutzer

Beitrag von green_day »

Barty hat geschrieben:kolleg isch grad dört... het sit ere wuche dr aaschiss wäg em wätter... :p
geh in einer Woche nochmal, dann ist der Meter Neuschnee endlich unten, und die Sonne scheint wieder.

Bei viel Schnee und schönem Wetter ein geiles Skigebiet, ganz egal ob es auch für fortgeschrittene Skifahrer noch was hergibt oder nicht. Schöne Pisten, rasante Abfahrten - mehr will ich nicht. Und wenn ich wirklich mal mehr wollte - Zermatt oder Saas Fee lägen von Grächen aus in einem Tag locker drin. :)
*

Ayrton
Erfahrener Benutzer

Flutet das Wallis

Beitrag von Ayrton »

gerade im winter ein besonderer spass

Bild
nüt für unguet !

green_day
Erfahrener Benutzer

Beitrag von green_day »

Komm' nicht ganz nach bei dieser Zeichnung.

Der See entsteht logischerweise bei der Flutung. Woher kommt aber plötzlich die dicke Eissschicht? :confused:
*

Ayrton
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ayrton »

der winter macht aus dem flutwasser eis.
habt ihr in der schule keine physik mehr?
nüt für unguet !

green_day
Erfahrener Benutzer

Beitrag von green_day »

Ayrton hat geschrieben:der winter macht aus dem flutwasser eis.
habt ihr in der schule keine physik mehr?
Weniger, im Moment grad nicht so häufig. :p
Rein theoretisch wäre dann ja ganz Europa unter einem Eismantel. ;)

Dachte, die Zeichnung wäre ein Plan wie man es machen könnte, habe aber nicht realisiert dass es auf der Zeichnung schon realisiert ist, und nur noch die Folgen aufgezeichnet sind. ;)
*

Antworten