Die grössten Stinkstiefel der Bundesliga?

Alles über Fussball, ausser FCB.
Pioneer
Erfahrener Benutzer

Die grössten Stinkstiefel der Bundesliga?

Beitrag von Pioneer »

Meine Favoriten:

Christian Poulsen
Bild

Frank Rost
Bild

Torsten Frings
Bild

Mario Cantaluppi
Bild

Weitere Vorschläge?
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Läck bisch du behinderet! Wär dr Lupo do ufzellt und dr Scheiss-Cabanas nid, cha eifach nur behinderet oder Zürcher si...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

allwä beides...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Gevatter Rhein hat geschrieben:allwä beides...
S'eine isch jo eh s'Synonym für s'andere... wie e thorsten Frings in sone Lischte kunnt, isch mr halt eifach au e rätsel!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

argentinogaucho10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von argentinogaucho10 »

alpay....spielt au in dr bl...
~+*~~Caniggia**Batistuta~**+
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Bellach SO hat geschrieben:Läck bisch du behinderet! Wär dr Lupo do ufzellt und dr Scheiss-Cabanas nid, cha eifach nur behinderet oder Zürcher si...
anderi meinig = behindert, und domit sinkt d' erwerbsquote vo dr schwiiz uff 10%. :p
dr unerschiid cabanas vs. lupo/frei.: wenn dr cabanas nid grad i sim ungerächtigkeitswahn inne sich, findi ich zumindescht privat nid emol eso drnäbe, während dr lupo wie au dr frei mit sonere grunddoofheit usgschtatte sind, das die au im private zu 100% zum traage kunnt. :p
dies ist nur meine meinung. ;)
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Pioneer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pioneer »

Bellach SO hat geschrieben:Läck bisch du behinderet! Wär dr Lupo do ufzellt und dr Scheiss-Cabanas nid, cha eifach nur behinderet oder Zürcher si...
Oink! Wär weiss was dr Cantaluppi füre A****loch isch, wird mir rächt gäh :)
[CENTER]PRO Zoua

Pioneer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pioneer »

[quote="the kaiser."]blablablaQUOTE]

merci
[CENTER]PRO Zoua

Pioneer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pioneer »

anderi meinig = behindert, und domit sinkt d' erwerbsquote vo dr schwiiz uff 10%.
dr unerschiid cabanas vs. lupo/frei.: wenn dr cabanas nid grad i sim ungerächtigkeitswahn inne sich, findi ich zumindescht privat nid emol eso drnäbe, während dr lupo wie au dr frei mit sonere grunddoofheit usgschtatte sind, das die au im private zu 100% zum traage kunnt.
dies ist nur meine meinung.
merci
[CENTER]PRO Zoua

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

argentinogaucho10 hat geschrieben:alpay....spielt au in dr bl...
gohts no, dä doch nid :D
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

Klose :D

BB85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BB85 »

Bild
Pädophile, arbeitslose Inzestbrüder - Willkommen in Dortmund

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

the kaiser. hat geschrieben:anderi meinig = behindert,
word excel powerpoint :p

Mag mi nüm pro-lupo üssere, isch e guete typ und ha das scho x-mol begründet. Findes eifach drnäbe, dass eine wo sich für Basel zerrisse het und Basel liebt so beschimpft wird...

BB85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BB85 »

Bild
Pädophile, arbeitslose Inzestbrüder - Willkommen in Dortmund

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Bellach SO hat geschrieben:word excel powerpoint :p

Mag mi nüm pro-lupo üssere, isch e guete typ und ha das scho x-mol begründet. Findes eifach drnäbe, dass eine wo sich für Basel zerrisse het und Basel liebt so beschimpft wird...
wäge dämm muess mr en jo nid sympathisch finde, ich schätz und ha reschpäkt, was är für basel gleischtet het, wäge däm närvt mi sis ewige kindliche suure getrötzle wäg jeder klynikeit trotzdäm. me seit doch nid im bayrische färnseh "die meisten denken jetzt wir sind aus der scheisse raus, aber wir stecken immer no drin", e 32 jährige, wo so ussage macht isch eifach nid ganz entwigglet.

au dr jäggi het grossi verdienscht, ich finden trotzdäm e grosskotzige, arrogante siech, achtig/reschpäggt und sympathie dörf me nid vermische. ;)

falco

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Bild

Bild

Bild

Dazu noch Cabanas und Tararache...

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

the kaiser. hat geschrieben:wäge dämm muess mr en jo nid sympathisch finde, ich schätz und ha reschpäkt, was är für basel gleischtet het, wäge däm närvt mi sis ewige kindliche suure getrötzle wäg jeder klynikeit trotzdäm. me seit doch nid im bayrische färnseh "die meisten denken jetzt wir sind aus der scheisse raus, aber wir stecken immer no drin", e 32 jährige, wo so ussage macht isch eifach nid ganz entwigglet.
In dr Buli und au in andere Liga redet jede 2. so... muesch gar nid wit sueche. Dr Lupo wird das vo sim Trainer, oder vo däm sim Vorgänger ha. So Ussage hän doch nüd mit dr geistige Entwicklig z'tue!

Und s'kindliche getrotze wo aschprichsch isch für mi au nid ganz nachvollziehbar. Das isch für mi e Spiler wo mit lieb und seel drbi isch. denn wird halt biz usgruefe und dr frust usegloh.... das sind emotione! I wünschti, mir hätte im hüttige Kader no so e Spieler!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

brdaric
klasnic
klose
rost
poulsen
cantaluppi
cabanas
alpay
odonkor
tararache
asamoah
huggel
schneider
hanke
kehl

etc.

falco

bünzli
Benutzer

Beitrag von bünzli »

sowohl als auch:

Bild

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Bellach SO hat geschrieben:In dr Buli und au in andere Liga redet jede 2. so... muesch gar nid wit sueche. Dr Lupo wird das vo sim Trainer, oder vo däm sim Vorgänger ha. So Ussage hän doch nüd mit dr geistige Entwicklig z'tue!

Und s'kindliche getrotze wo aschprichsch isch für mi au nid ganz nachvollziehbar. Das isch für mi e Spiler wo mit lieb und seel drbi isch. denn wird halt biz usgruefe und dr frust usegloh.... das sind emotione! I wünschti, mir hätte im hüttige Kader no so e Spieler!
het doch mit däm nüt z'tue. du sehsch öbber, entweder är isch sympathisch oder nit, unabhämgig vo synere klubzueghörigkeit, es goht umm faggde und nid um ideal. und numm will är bis basel gsi, muess ich nid über gwüssi allüre hinwägseh oder ihn mir zrächtbüschele. du kasch dir das irede, aber di unterbewusstsy kasch du nid manipuliere.

ich mag syni art nid allzusehr, punkt.

ps: myni uffasig beziet sich v.a. uff sy verhalte näbem platz.

falco

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Pioneer hat geschrieben:Meine Favoriten:

Christian Poulsen

Frank Rost

Torsten Frings

Mario Cantaluppi

Weitere Vorschläge?
ALPAY

hansy
Erfahrener Benutzer

da fehlen ein paar...

Beitrag von hansy »

irgendwie fehlt die halbe gayern äääääääh bayern mannschaft wie zb:

salami, ballack, khan, demichelis usw.
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

[quote="the kaiser."]anderi meinig = behindert, und domit sinkt d' erwerbsquote vo dr schwiiz uff 10%. :p
dr unerschiid cabanas vs. lupo/frei.: wenn dr cabanas nid grad i sim ungerächtigkeitswahn inne sich, findi ich zumindescht privat nid emol eso drnäbe, während dr lupo wie au dr frei mit sonere grunddoofheit usgschtatte sind, das die au im private zu 100% zum traage kunnt. :p
dies ist nur meine meinung. ]

Also bezüglich grunddoofheit ist Loopo weit oben, streitet sich mit Leuten wie Murat und Hakan um die Poleposition.
Frei, ich nehme mal an du meinst Alex Frei, halte ich um einiges gescheiter als die genannten. Auch Cabanas finde ich nicht so doof, er ist einfach ä gräni, sonst aber ok.

PS: Das legendäre Interview fand ich persönlich einen Knaller, denn sonst sind diese so was von langweilig...

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Lord_Johnny
Benutzer

Beitrag von Lord_Johnny »

Also Aufzählungen wie Klose und Schneider kann ich absolut nicht nachvollziehen...

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

mike hanke die hackfrässi

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

BB85 hat geschrieben:Bild
Yep!

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

D'Alessandro
Marcelinho

und au no... Tim Wiese.. Schwuchtelgoolie. :)

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

John_Clark hat geschrieben: und au no... Tim Wiese.. Schwuchtelgoolie. :)
wie rächt du hesch.... :D

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Lord_Johnny hat geschrieben:Also Aufzählungen wie Klose und Schneider kann ich absolut nicht nachvollziehen...
Ich aber schon!

Dazu die bereits genannten:
Hanke
Rost (Sinnbild des hässlichen Deutschen)

Plus:
Ramelow

Und noch ganz viele andere, die mir aber gerade nicht einfallen. :)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Antworten