Quod esset demonstrandum ....Bender hat geschrieben:Diese Führung bleibt so nicht mehr lange bestehen...
Bender's Spiel(er)bewertung: FC Basel - Yverdon
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Warts ab, ZH wird am Sonntag Punkte liegen lassen...zul alpha 3 hat geschrieben:Quod esset demonstrandum ....
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Frogt sich nur welles ZH? Aber ich hoff du hesch rächt, dass dr FCZ die Pünkt liege losst. S andere isch mir mien nach Thun, und do hets in de letzte Spiel nit wirklich viel gäh. aber mit em 4-1-4-1 holle mir die drei PünktGevatter Rhein hat geschrieben:Warts ab, ZH wird am Sonntag Punkte liegen lassen...
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
wir sind uns da schon einig. gegenüber CG bringe ich bezüglich gestriger aufstellung vielleicht noch eine spur mehr verständnis mit, aber ansonsten schliesse ich mich dem 'jahr der jugend' motto voll an.Gevatter Rhein hat geschrieben:Verständlich : Ja
Wünschenswert : Nein
oder zumindest, dass diese 2. saisonhalbzeit dafür aufgewendet wird, sich bezüglich nächstem sommer vorzubereiten und nicht mit angsthasenfussball zu begeistern. mmqb hat's im monacofred von bender gut ausgedrückt:
darf man so spielen?
- international: yes
- national: nein!
eine spur mehr interne konkurrenz würde nicht schaden. aber dieses wort kennt CG definitiv nicht - leider!
petric torgefährlich? also wenn einer torgerfährlich ist, dann sollte er dieses 7x2 meter ding am ende des feldes während 90 minuten wenigstens 1 mal treffen (muss ja nicht gleich ein tor geben).
mile 4.5, weil er ein tor geschossen hat? wenn er 5 penalties schiesst und 1x trifft, bekommt er dann auch ne 4.5? mile hat mehrere vorzügliche aktionen zunichte gemacht, in dem er denn ball zu lange hielt, oder anstatt dem frei vor dem tor postierten mitspieler dorthin gespielt hat, wo sich 4 gegenspieler tummeln. keine spielübersicht, keine spielintelligenz. tor geschossen, deshalb 2.5 statt 1.5. WEG MIT MILE. dass der 90 minuten ran darf und kuzma, rakitic und ergic regelmässig draussen bleiben müssen, macht mich aggressiv.
mile 4.5, weil er ein tor geschossen hat? wenn er 5 penalties schiesst und 1x trifft, bekommt er dann auch ne 4.5? mile hat mehrere vorzügliche aktionen zunichte gemacht, in dem er denn ball zu lange hielt, oder anstatt dem frei vor dem tor postierten mitspieler dorthin gespielt hat, wo sich 4 gegenspieler tummeln. keine spielübersicht, keine spielintelligenz. tor geschossen, deshalb 2.5 statt 1.5. WEG MIT MILE. dass der 90 minuten ran darf und kuzma, rakitic und ergic regelmässig draussen bleiben müssen, macht mich aggressiv.
obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
jawohl!Kimplayer hat geschrieben:Frogt sich nur welles ZH? Aber ich hoff du hesch rächt, dass dr FCZ die Pünkt liege losst. S andere isch mir mien nach Thun, und do hets in de letzte Spiel nit wirklich viel gäh. aber mit em 4-1-4-1 holle mir die drei Pünkt
1:2
19. 1:0 Aegerter
45. 1:1 Sterjovski
59. 1:2 Majstorovic
60: Ergic für Nakata
80. Baykal für Delgado
88. Kuzmanovic für Degen
"S'einseins isch zumene wichtige Zytpunkt gfalle. Dr Gägner isch defensiv so kompakt gschtande wiemr ihn erwartet hend. In dr zweite halbzyt simmer denn hinde kompakter gsi und dank üsere taktische flexibilität hämmer die 3 pünkt chöne hole. Hopp Basl!"
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
und dr Rakitic dörf sich dassmol 45 Minute ilaufe......Bellach SO hat geschrieben:jawohl!
1:2
19. 1:0 Aegerter
45. 1:1 Sterjovski
59. 1:2 Majstorovic
60: Ergic für Nakata
80. Baykal für Delgado
88. Kuzmanovic für Degen
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Sorry gester het dr Mille nit schlächt gspielt, er het bi einige Chance ufgleggt. Hätt e Petric und anderi denn au troffe hät är öbbe drei Goalvorlage gha!TAFKAE hat geschrieben:petric torgefährlich? also wenn einer torgerfährlich ist, dann sollte er dieses 7x2 meter ding am ende des feldes während 90 minuten wenigstens 1 mal treffen (muss ja nicht gleich ein tor geben).
Kommt darauf an, wie man Erfolg definiert...Bender hat geschrieben: Aber ja, der Erfolg gibt ihm Recht. Leider sehen das bereits 12'000 JK-Besitzer anders...
Eine knallharte Analyse wäre angebracht, findet aber weder in der Presse (BaZ) noch im Vorstand statt...
Es geht nicht mehr lange, dann kommen sicher Aktionen à la GC, Kinder unter 12 Jahren Gratiseintritt, Fasnächtler im Kostüm Gratiseintritt usw....
-
Pascilicious
Mit de Bewärtig bin i grundsätzlich iverstande, abwichend hätt i no
Berner = 3
Ist wie Zanni nach wie vor ein Unsicherheitsfaktor, Zanni hatte im Gegensatz zu Berner aber ein paar gute Aktionen dabei
Petric = 3.5
Drei kläglich versiebte Grosschancen werden auch nicht durch die zwei drei gelungenne Pässe meiner Meinung nach nicht kompensiert
Mile = 5
Gutes Spiel, man merkt dass er im Sturm zu Hause ist
Gross = 2.5
Das Resultat stimmte, hätte allerdings bös ins Auge gehen können wenn Yverdon nur ein kleines bisschen klüger und effizienter gewesen wäre.. Gegen Yverdon zu Hause mit einer einzigen Sturmspitze zu spielen hat nicht mehr als ein Kopfschütteln verdient
Berner = 3
Ist wie Zanni nach wie vor ein Unsicherheitsfaktor, Zanni hatte im Gegensatz zu Berner aber ein paar gute Aktionen dabei
Petric = 3.5
Drei kläglich versiebte Grosschancen werden auch nicht durch die zwei drei gelungenne Pässe meiner Meinung nach nicht kompensiert
Mile = 5
Gross = 2.5
Das Resultat stimmte, hätte allerdings bös ins Auge gehen können wenn Yverdon nur ein kleines bisschen klüger und effizienter gewesen wäre.. Gegen Yverdon zu Hause mit einer einzigen Sturmspitze zu spielen hat nicht mehr als ein Kopfschütteln verdient
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
*stressmodus an*panda hat geschrieben:Mit de Bewärtig bin i grundsätzlich iverstande, abwichend hätt i no
Berner = 3
Petric = 3.5
Mile = 5
Gross = 2.5
wen kha me wieder tippe !!!!
*stressmodus aus*
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
Ich mach mit dir jede Wette, wenn Fladen wählen könnte würde er sich im Rhombus vor Delgado und neben Eduardo aufstellen. Und sicher kein Beton-System wählen welches keinen anständigen Offensiv-Fussball zulässt. Warum auch? Die ganze Offensiv-Abteilung kommt ja gar nicht mehr zur Geltung.Gevatter Rhein hat geschrieben:Ist es ganz klar, ist nicht zu bestreiten. Müssen wir aber nicht diskutieren, wurde schon vor einem Jahr gemacht, als wir der Versuch, die NLA ohne Offensive zu dominieren (...) beim ersten Mal schon gescheitert ist.
Wer die Augen aufmacht siehts, wer lieber an Gisela's schöne Geschichten glaubt, siehts eher nicht.
Gross will mit diesem System einen offensiven Schaulauf und die damit verbundene anfälligkeit in der Defensive verhindern. Und käumlich um damit einen seiner unbestrittenen Lieblinge gut in Szene setzten.
© by Legolas - all rights reserved
Vieleicht weil in der BaZ Bewertung die 10, die Bestnote ist?Pascilicious hat geschrieben:@ Bender: Komplimänt für dini Bewärtige! Bi meischtens mit dir iverstande!
Allerdings hani hüte d Baz rasch agluegt und i weiss jo nit.. wie chöne die gwüsse Spieler e 6 gäh und düent se den glich no kritisiere (Ergic und Petric).
PS: Petric gseh ich im Momänt chli schwächer..
-
Pascilicious
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
das isch ebe d'froog: wenns um e uefacup goht, hani verschtändnis, wenn s drum goht, s' syschtem uf e mp umzschtelle, isch es eifach nur lächerlich und realitätsfremd. är isch nid annäherns so guet, dass me wäge ihm uff e 2. schtürmer verzichtet.JohnFranklin hat geschrieben:nur eine these: gross stellt zur zeit den uefa-cup über alles, weil er beim gegenwärtigen teilnehmerfeld (zu recht) eine einmalige chance für den fcb sieht. die meisterschaftsspiele dienen dem finden der stabilität des uefa-cup-spielsystems.
für die meisterschaft bedeutet dies: wir werden so lange ein 4-1-4-1 sehen, bis der fcb aus dem uefa-cup rausfällt.
in dr hirundi hän mir nur dangg eme glänzende delgado und wäg einige guete szene vom degen sovyl töpf gmacht, dass dr abgang vom gimenez kompensiert gschuune het. jetzt kunnt das manko aber knallhart zum vorschyn. mit ere rückkehr zum 4-1-4-1 wirds numme no schlimmer, denn mit 1 schtürmer hämmer no weniger optione. wenn das syschtem wyter in dr asl praktiziert wird und z nid ybricht, könnts nomol ängwärde, denn hand uffs härz: wär könet ihr euch im momänt wirklich als torschütz vom dienscht vorschtelle ? im uefacup e probats mittel, in dr asl e schpyl mit em füür.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
wenn de so schprüchli nötig hesch.tanner hat geschrieben: numme wil de neue superstar nimmsch, nimmt me di nid ärnschter![]()
s
ich ka au 5x pro wuche s' bildli wäggsle, just for fun, wenn dr avatar für di d' plattform zur sälbschtidentifikation het, lauft by dir öbbis falsch.
für my dients nur drzue, my entweder über öbber luschtig zmache (bush, gross) oder druff ufmerksamzmache, dass mr ändlich wiider e persönlichkeit im team hän. für glorifizierige/idolisierige bini e tigg z' alt, denn mir hän beidi s' glyche alter.
ps: wieso reagiersch du so giftig, wenn me dy heilige fcb kritisert ? wenn är schlächt schpylt, isch das nur e faktum, do hesch du kei yfluss, genauso wenig, dass mr syt dr cl nümm viilicht erreicht hän, und mr us mynere sicht uff em rychtige wäg sin, und do drfür mümmer no unser offensivproblem, wo durch dr abgang vom gimenez entschtande isch, löse.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco
falco
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
är schpylt i däm joor, wenn de luegsch, uff einere höchi mit em delgado , fürener isch är wyter vorne gsi. schtatt als aschpylschtation z' diene, macht är jetzt sälber eine uff ma hinter dr schpitze, und dodurch simmer im schtrofruum no weniger präsänt als vorher, v.a. bi flangge.Querdängger hat geschrieben:Mir hän nit mit emene 4-1-4-1 gspielt. Nur gemäss Mannschaftsufstellig uf em Papier het das eso usgseh, uf em Fäld isch das ganz andersch gsi. Also i verstand aufach immer no nit die Diskussion um s System. Dr FCB spielt in jedem Match s glich System, nämlig je nach Spielentwicklig 4-1-4-1 oder 4-4-2. Dr Petric spielt immer glich, ob er jetzt lut Mannschaftsufstellig im Mittelfeld ufgstellt isch oder als Sturmspitze. Papier isch geduldig !![]()
nomol: dr chippy/nakata odr dr degen kömme über d' usse, sie flangge, und denn muesch eifach 2 schtürmer in dr mitti ha, susch hesch gege muurmannschafte kei erfolg. oder schpiilsch in rugge vo dr abwehr, genau dasselbe. dr petric ka sich jo ruhig mol zrugg hänge loh, do schpricht jo gar nüt drgege, aber nit permanänt.
do mind. 50% (verschtändlicherwys) dr gimenez zur persona non grata verdammt hän, isch es aber au schwiirig das thema azschniide.
falco
falco
Wir bei Basel in dieser Saison sicher nicht passieren. Im Gegensatz zu GC verkaufen wir doch einpaar Jahreskarten.Fenta hat geschrieben: Es geht nicht mehr lange, dann kommen sicher Aktionen à la GC, Kinder unter 12 Jahren Gratiseintritt, Fasnächtler im Kostüm Gratiseintritt usw....
Dem FCB ist doch egal ob 12000, 18000 oder 20000 im Stadion sitzen. Hauptsache es wurden 24000 JK verkauft. Diese sind bei jedem Spiel bezahlt, ob der Besitzer nun im Stadion ist oder zu Hause im Warmen vor dem Fernseher sitzt.
In der Schweiz ist man mit einem Budget von 30 Millionen leider auf das Geld angewiesen und nicht auf die anwesenden Zuschauer...
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
ebbe will mer schlichi alter händ sötsch das nid mache, weisch doch me brucht e chli länger zyt, zums realisiere des es immer no du bischthe kaiser. hat geschrieben: 5x pro wuche s' bildli wäggsle, bini e tigg z' alt, denn mir hän beidi s' glyche alter.
so giftig, wenn me dy heilige fcb kritisert ?
i ha nid welle giftig überercho
und es got mir nid umme fcb (er spielzur zyt zwar "erfolgrich"aber nid grad schön zum aaluege)
es got mir me ums 7/10 will i vo dir sälte so "i will im au no eins innewürge" kommentär gläse ha
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
oje, jetzt hesch mi missverschtande, besser gseit ich ha e falsche satz konschtruiert. vegiss dä mit em alter, es isch uff dr majstorovic bezoge gsy.tanner hat geschrieben:ebbe will mer schlichi alter händ sötsch das nid mache, weisch doch me brucht e chli länger zyt, zums realisiere des es immer no du bisch![]()
i ha nid welle giftig überercho
und es got mir nid umme fcb (er spielzur zyt zwar "erfolgrich"aber nid grad schön zum aaluege)
es got mir me ums 7/10 will i vo dir sälte so "i will im au no eins innewürge" kommentär gläse ha
aber au wenni "erscht" uff die 30 zuegang, für idolisierig vo schpiiler, wo usserhalb vo unserene landesgränze niemerts kennt, fühli mi trotzdäm z' alt.
s' isch au nid ums inewürge gange, ich mäld mi eifach kritisch zu wort, wenn i seh, dass dr erfolg vom fcb gefährdet isch, und das isch er us mynere sicht (ich ka mi au tüsche), wenn dr fcb in eme syschtem schpylt wo e torquote vo 1.2 i däm früejoor zur folg het, und dr delgado zwenig platz het, zum syni fähigkeite könne uszläbe. und die eduardo schönrederei, obwohl am gimenez syni lugge nid annähernd gschtopft worde isch.
d' kritik goht nid gege ne mp, wo jo sälber d' schtürmerposition bevorzugt, sondern um die unterschiidlichi behandlig vo schpiiler (varela, rossi vs huggel, kouma, petric etc.), und sälsami taktik- und uffschtelligsentscheid.
falco
falco
wieso machemers eigentlich so kompliziert wemmer im ganze doch der glichliger meinig sythe kaiser. hat geschrieben:oje, jetzt hesch mi missverschtande, besser gseit ich ha e falsche satz konschtruiert. vegiss dä mit em alter, es isch uff dr majstorovic bezoge gsy.
aber au wenni "erscht" uff die 30 zuegang, für idolisierig vo schpiiler, wo usserhalb vo unserene landesgränze niemerts kennt, fühli mi trotzdäm z' alt.
s' isch au nid ums inewürge gange, ich mäld mi eifach kritisch zu wort, wenn i seh, dass dr erfolg vom fcb gefährdet isch, und das isch er us mynere sicht (ich ka mi au tüsche), wenn dr fcb in eme syschtem schpylt wo e torquote vo 1.2 i däm früejoor zur folg het, und dr delgado zwenig platz het, zum syni fähigkeite könne uszläbe. und die eduardo schönrederei, obwohl am gimenez syni lugge nid annähernd gschtopft worde isch.
d' kritik goht nid gege ne mp, wo jo sälber d' schtürmerposition bevorzugt, sondern um die unterschiidlichi behandlig vo schpiiler (varela, rossi vs huggel, kouma, petric etc.).
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
das isch halt s' problem vo nonverbale kommunikationtanner hat geschrieben:wieso machemers eigentlich so kompliziert wemmer im ganze doch der glichliger meinig sy![]()
![]()
es entschtönd missverschtändnis, wo in eme gschpröch nid afalle würde.
falco
falco
Auch von mir noch ein paar Worte zu diesem Grottenkick von Gestern...
Zubi: kann man eigentlich gar nicht bewerten, da er keinen Schuss von Yverdon halten musste. Beim Gegentor ohne Chance
Zanni: naja, besser als im Herbst aber immer noch ungenügend
Boris: ehm, schon wieder so ein Bock...arghhhhh
Majster: ruhig und abgeklärt wie immer bis jetzt
Berner: etwa auf gleichem Niveau wie Zanni
Ba: mit etwas mehr Zug nach vorne als sonst, 2 Schüsse die sogar fast aufs Tor kamen...
Degen: hm, war er aufm Platz - hätte zwingend in der Pause ausgewechselt gehört. Für die Schwalbe gabs hoffentlich noch ein paar Worte von der Glatze!
Nakata: irgendwie scheint er physisch nicht so fit zu sein, dabei sollte dies eigentlich seine Stärke sein.
Delgado: was ist los mit ihm? ...eine Pause hätte gestern sicherlich nicht geschadet
Petric: brotlos - wer 4 mal in aussichtsreicher Position aufs Tor schiesst, sollte mindestens 2mal den Ball aufs Tor bringen...
Stereo: als Stürmer deutlich besser als im MF aber auch dort nicht wirklich eine Verstärkung
Gross: die Zeit ist definitiv gekommen! Wer mit solch einer feigen Taktik gegen Yverdon (auch schon gegen SH) spielen lässt, muss nicht Trainer einer Mannschaft mit einem 30 Mio. Budget sein! Und tschüss!!!
Zubi: kann man eigentlich gar nicht bewerten, da er keinen Schuss von Yverdon halten musste. Beim Gegentor ohne Chance
Zanni: naja, besser als im Herbst aber immer noch ungenügend
Boris: ehm, schon wieder so ein Bock...arghhhhh
Majster: ruhig und abgeklärt wie immer bis jetzt
Berner: etwa auf gleichem Niveau wie Zanni
Ba: mit etwas mehr Zug nach vorne als sonst, 2 Schüsse die sogar fast aufs Tor kamen...
Degen: hm, war er aufm Platz - hätte zwingend in der Pause ausgewechselt gehört. Für die Schwalbe gabs hoffentlich noch ein paar Worte von der Glatze!
Nakata: irgendwie scheint er physisch nicht so fit zu sein, dabei sollte dies eigentlich seine Stärke sein.
Delgado: was ist los mit ihm? ...eine Pause hätte gestern sicherlich nicht geschadet
Petric: brotlos - wer 4 mal in aussichtsreicher Position aufs Tor schiesst, sollte mindestens 2mal den Ball aufs Tor bringen...
Stereo: als Stürmer deutlich besser als im MF aber auch dort nicht wirklich eine Verstärkung
Gross: die Zeit ist definitiv gekommen! Wer mit solch einer feigen Taktik gegen Yverdon (auch schon gegen SH) spielen lässt, muss nicht Trainer einer Mannschaft mit einem 30 Mio. Budget sein! Und tschüss!!!
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="Joggeli"]
/QUOTE]
uff e puggt brocht, für so ineffizienti aktione ka me nid dr 2. schtürmer opfere, wenn är im verglych zum delgado letscht joor au mol würd träffe wärs öbbis anders, das macht äber nid oder nur sälte.
nur alaage länge nid, mir bruuche scorerpüggt. ps: im lm het är mir eigentlich no guet gfalle.
/QUOTE]
uff e puggt brocht, für so ineffizienti aktione ka me nid dr 2. schtürmer opfere, wenn är im verglych zum delgado letscht joor au mol würd träffe wärs öbbis anders, das macht äber nid oder nur sälte.
nur alaage länge nid, mir bruuche scorerpüggt. ps: im lm het är mir eigentlich no guet gfalle.
falco
falco