Von wegen Jahreskarte

Diskussionen rund um den FCB.
Pausebier
Benutzer

Beitrag von Pausebier »

[quote="Falcão"]schnall di uffs velo, und ab ins Joggeli.
Wirsch seh, das tuet guet, eso ne fährtli in dr warme joohreszyt. Und d'charte bikunnsch au no.
Und das alles gratis! ]

jo jo alles gratis. vrdammt ich ha dä seich scho lang zahlt und ha besssers zdue als dört ahne fahre .z.b. mi im Forum drüber ufrege ;)

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

[quote="Pausebier"]jo jo alles gratis. vrdammt ich ha dä seich scho lang zahlt und ha besssers zdue als dört ahne fahre .z.b. mi im Forum drüber ufrege ]

I gib dr rächt. D'Kommunikatión vo Vereinssyte isch wider emoll lausig.
I bi jo äxtra zum Toni in FanShop gange, will I weiss, dä macht alles.

Pausebier
Benutzer

Beitrag von Pausebier »

Falcão hat geschrieben:I gib dr rächt. D'Kommunikatión vo Vereinssyte isch wider emoll lausig.
I bi jo äxtra zum Toni in FanShop gange, will I weiss, dä macht alles.
nei nei nei ich will mi arsch nid dört ahne bewege. ich ha jetzte emole e email gschribe und weni morn nüd hör. nimmis telefon in d hand und lüt all Stund ah zum luege ob sie es scho uf d post do hän.

:mad:

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Pausebier hat geschrieben:nei nei nei ich will mi arsch nid dört ahne bewege. ich ha jetzte emole e email gschribe und weni morn nüd hör. nimmis telefon in d hand und lüt all Stund ah zum luege ob sie es scho uf d post do hän.

:mad:
Ych checks nümme. I ha Zahlt vor Ort, ha e Quittig, ha mini Karte sinerzyt nid sofort kriegt. Also, das isch e Bringschuld vom FCB und die hän mir die Karte gfälligscht z'lifere! Mach mir kaini Sorge.
Copyrights @ el presidente!

Pausebier
Benutzer

Beitrag von Pausebier »

el presidente hat geschrieben:Ych checks nümme. I ha Zahlt vor Ort, ha e Quittig, ha mini Karte sinerzyt nid sofort kriegt. Also, das isch e Bringschuld vom FCB und die hän mir die Karte gfälligscht z'lifere! Mach mir kaini Sorge.
ich checks au nid und will di au nid beunruhige. will eifach klarheit ha bevori in d ferie gang. hösch nonoemole cha doch nid so schwer sie.

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Was händ Ihr denn alli für Stress wäge dere JK? Isch doch alles kommuniziert worde. Zerscht informiere, denn motze!

"Wie bereits mitgeteilt, erhalten alle Fans, welche für das Jahr 2005 ihre Jahreskarte verlängert haben, diese beim Bezug der Tickets für das UEFA-Cup Spiel vom 17. Februar 2005 gegen den OSC Lille in den Kassenhäusschen oder am Ticketingschalter im Fanshop beim St. Jakob- Park ausgehändigt. Wer seine Tickets via Internet bezieht oder keine UEFA-Cup Tickets kauft, dem werden die Dauerkarten 2005 ab Donnerstag 18. Februar 2005 per Post zugestellt."

Pausebier
Benutzer

Beitrag von Pausebier »

super wo hesch das gfunde? ich ha zu mindeschte kei so mitteilig biko. und die chöne wohl nid vo mir erwarte, dassi uf dere scheiss HP öpis gang go sueche.

zudäm isch mir das z spot. denne bini scho in de ferie und sött die karte im kolleg gäh ha. vrdammt jetzte muessi däm pack doch no ahlüte. :mad:

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Das isch im hütige Info-Mail vom FCB gstande. Stoht au eso uf dr HP und isch au eso in dr BaZ gstande.

maurizio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maurizio »

Pausebier

wieso ist das jetzt Pack???
die Information sthet seit letzter Woche im http://www.fcb.ch
es wurde niemand perönlich informiert
also bitte, ein bisschen mehr contenance

schöni ferie

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

also Lüt - i ha mini scho :) un zwar sit donnschdig :) hehe, im Joggeli vorbi go rulez :D

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sek. Milieu »

BloodMagic hat geschrieben:ooooooooohhhhh .. hett si di nid dragloh ... ? Bisch also e arme ..! :D :D :D
nee falsch groote trottel...

kennse scho joorelang und durch behinderti ussage und oberpeinliche
aktione het sich das bild vo ihre gfeschtigt...e schöni isch si minere meinig
noch eh nid...so dünn dassd bim stosse dr beckiknoche spürsch....harhar

hauptsach mr isch öper....pffffffffff...
gib e figg uf alles und jede...

Beppi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beppi »

Han mini hüt gholt :D :cool: :D Juhheeeeeeee!!!!

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb is my life »

Ha mini Karte au höt gholt.
Jetzt hani no e Frog: Ich ha zwei Johreskarte uf mi Name (bi noni 16, also no Schüelerin).... De am Ticketing het mir aber gseit, dass mer nor uf 1 Johreskarte Rabatt bechont.... Cha mer öber säge werum?? Ich ha nit gnauer nochegfrogt, do ich nit wörkli vill Ziit ka ha.....
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

fcb is my life hat geschrieben:Ha mini Karte au höt gholt.
Jetzt hani no e Frog: Ich ha zwei Johreskarte uf mi Name (bi noni 16, also no Schüelerin).... De am Ticketing het mir aber gseit, dass mer nor uf 1 Johreskarte Rabatt bechont.... Cha mer öber säge werum?? Ich ha nit gnauer nochegfrogt, do ich nit wörkli vill Ziit ka ha.....
naja, du khasch (hoffi doch für dich) numme uff einem sitz hogge bzw. stoh, de ander wirsch denn wohl vrmiete oder eso... drumm. un dr ander könnt jo bispielswies kai studänt, azubi oder eso si. dasch dr grund.

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Varela-8 hat geschrieben:naja, du khasch (hoffi doch für dich) numme uff einem sitz hogge bzw. stoh, de ander wirsch denn wohl vrmiete oder eso... drumm. un dr ander könnt jo bispielswies kai studänt, azubi oder eso si. dasch dr grund.
Jo, ich sitz bzw. stoh nor uf eim Stuehl oder wie au immer ;)
Hmmm jo die anderi chont e Kolleg öber.... Er muess eifach die 40.- meh zahle... Bi nor grad chli verschrocke, wo er mir gseit het, dass si 220.- choschtet, aber easy :D
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

[quote="Sürmel"]dr toni isch eh wohl ä super siech ]

är überwachts sicherheitskontingänt für syni beschte kollegä...... :D

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

The Moose hat geschrieben:Das isch im hütige Info-Mail vom FCB gstande. Stoht au eso uf dr HP und isch au eso in dr BaZ gstande.
Für CHF 490.- pro Jahr darf ich doch ein Dankeschreiben mit diesen Infos erwarten. Oder nicht?

Dömu
Neuer Benutzer

Beitrag von Dömu »

ha mini johreskarte no nid becho, es wird langsam zyt, das die gschickt wird.

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

denn holsch d JK halt ...
orig. FCB: Ab 26. Januar 2005 jeweils Montag bis Freitag von 09.30 bis 18.30 Uhr an den geöffneten Kassenhäuschen rund um den St. Jakob-Park oder im Fanshop St. Jakob-Park.
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

Dömu hat geschrieben:ha mini johreskarte no nid becho, es wird langsam zyt, das die gschickt wird.
Wer seine Tickets via Internet bezieht oder keine UEFA-Cup Tickets kauft, dem werden die Dauerkarten 2005 ab Donnerstag 18. Februar 2005 per Post zugestellt. (fcb.ch)

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Bender hat geschrieben:Für CHF 490.- pro Jahr darf ich doch ein Dankeschreiben mit diesen Infos erwarten. Oder nicht?
Find ich nit. Ich krieg weder vo dr Versicherig, Chrankekasse, Baz oder Swisscom irgend es Dankesschriebe und dene schieb ich viel meh Stutz in Arsch als im FCB.

Vo dene krieg ich zwar keis Chärtli wo mir jedes zweite Weekend 90 Minute Vergniege bringt, aber wenn mir die JK eso wichtig isch, denn weiss ich wo ich die Info vom FCB cha finde.

Dr FCB versuecht das Poschtchaos wos in de vergangene Joore jewyls geh het in Griff z'kriege und spart glichzytig administrativi Chöschte. Isch doch e gueti Sach. :)

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

The Moose hat geschrieben:Dr FCB versuecht das Poschtchaos wos in de vergangene Joore jewyls geh het in Griff z'kriege und spart glichzytig administrativi Chöschte. Isch doch e gueti Sach. :)
Koräkt! Aber es git Lüt, die finde bi allem und jedem irgendöppis z'Motze. Dene chönntsch d'JK uf em Goldtablet heim lifere, denn würds heisse "Es goht doch dr FCB nüt a, woni wohn und usserdäm hani äxtra müesse dehei si, zu mini Charte in Empfang neh! Und was das wider choschtet, wäge däm isch d'JK so tür!".
's Runde muess ins Eggige!

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

The Moose hat geschrieben:Find ich nit. Ich krieg weder vo dr Versicherig, Chrankekasse, Baz oder Swisscom irgend es Dankesschriebe und dene schieb ich viel meh Stutz in Arsch als im FCB.

Vo dene krieg ich zwar keis Chärtli wo mir jedes zweite Weekend 90 Minute Vergniege bringt, aber wenn mir die JK eso wichtig isch, denn weiss ich wo ich die Info vom FCB cha finde.

Dr FCB versuecht das Poschtchaos wos in de vergangene Joore jewyls geh het in Griff z'kriege und spart glichzytig administrativi Chöschte. Isch doch e gueti Sach. :)
Von den Versicherungen bekommst du zumindest eine Bestätigung, dass du bezahlt hast, in Form der Versicherungsausweisen. Den musst du ja auch nicht beim Hauptsitz abholen.

Die gesparten administrativen Kosten könnte der FCB zumindest mal auch auf die Kunden abwälzen oder mal den Choreolegern eine Kiste Mineral spendieren.

Kundenpflege existiert beim FCB nicht. Weder beim allgemeinen Matchbesucher noch bei offiziellen Fanclubs. Nur die Spieler werden mit Privatjets in der Pampas herumgeflogen.

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Bender hat geschrieben:Von den Versicherungen bekommst du zumindest eine Bestätigung, dass du bezahlt hast, in Form der Versicherungsausweisen. Den musst du ja auch nicht beim Hauptsitz abholen.

Die gesparten administrativen Kosten könnte der FCB zumindest mal auch auf die Kunden abwälzen oder mal den Choreolegern eine Kiste Mineral spendieren.

Kundenpflege existiert beim FCB nicht. Weder beim allgemeinen Matchbesucher noch bei offiziellen Fanclubs. Nur die Spieler werden mit Privatjets in der Pampas herumgeflogen.
Also mini Versicherig schickt mir usser Rächnige nüt! ;)

Dass es bim FCB no Verbesserigspotential git, stritt ich nit ab. Bi aber au dr Meinig, dass me das Ganze nit übertriebe muess. Me hätt die Info mit em Versand z.B. chönne zämme mit dr Rächnig für d JK verschicke. Aber sälbscht denn hättis d Hälfti nit gläse und wär wieder am umemotze.

el presidente
Erfahrener Benutzer

[quote="The Moose"]Also mini Versicherig schickt mir usser Rächnige nüt! ]

Jo, well obligatorisch! ;)

Uff em Iizahligsschin isch aber e tolli Umfrog gsi. Me het Zyt für so e Müll, also den cha me au informiere, vorallem wenn me fir öppis zahlt und me den nid das bechunnt was me glaubt het z'kriege!

Pausebier
Benutzer

Beitrag von Pausebier »

habe eine freundliche und schnelle antwort auf mein mail bekommen :

Besten Dank für Ihr Mail.

Sie haben mit der Rechnung vom November 2004 ein Begleitschreiben mit der folgenden Mitteilung erhalten:

Wie Sie vielleicht erfahren haben, wird ab kommendem Jahr im St. Jakob-Park eine neue Zutrittstechnologie eingesetzt. Deshalb erhalten Sie bis Ende Januar 2005 nach fristgerechter Begleichung Ihrer Rechnung eine neue Dauerkarte resp. neue Dauerkarten zugestellt. Die alte Dauerkarte ist ab dem 1. Januar 2005 nicht mehr gültig!

Da es mit Druck und dem entsprechenden Versand der Dauerkarten bis zum Vorverkauf vom Mittwoch, 26.01.2005 für das Uefa Cup-Spiel zeitlich ziemlich eng ist, wurde der folgende Ablauf festgelegt: (Auszug aus der Mitteilung, welche am 21.01.2005 unter http://www.fcb.ch hinterlegt wurde)

Infos zu Jahreskarten und Einzeltickets

Zur Zeit erreichen uns diverse Anfragen betreffend dem Versand der neuen
Jahreskarten 2005 sowie dem Start des Einzelticketsverkaufs für die Spiele der Axpo Super League.
Versand neue Jahreskarten 2005:
Wie bereits mitgeteilt, erhalten alle Fans, welche für das Jahr 2005 ihre Jahreskarte verlängert haben, diese beim Bezug der Tickets für das UEFA-Cup Spiel vom 17. Februar 2005 gegen den OSC Lille in den Kassenhäusschen oder am Ticketingschalter im Fanshop beim St. Jakob-Park ausgehändigt. Wer seine Tickets via Internet bezieht oder keine UEFA-Cup Tickets kauft, dem werden die Dauerkarten 2005 ab Donnerstag 18. Februar 2005 per Post zugestellt.

Einzelticketverkauf:
Aufgrund der begonnen Umbauarbeiten sowie des bevorstehenden UEFA-Cup Spiels können die genauen Vorverkaufsdaten für den Einzelkartenverkauf der Spiele der Axpo Super League erst zu einem späteren Zeitpunkt bekannt gegeben werden

Viel Text und schlussendlich noch eine kurze Zusammenfassung:
Es ist sicherlich nicht so, dass Sie Ihre bezahlte Dauerkarte bei uns abholen müssen. Vielmehr ist es so dass es absolut Sinn macht, dass wenn Sie so oder so zum Stadion kommen um Ihr Vorkaufsrecht einzulösen, Sie Ihre Dauerkarte direkt mit den Tickets für das Lille-Spiel ausgehändigt bekommen. Ansonsten erhalten Sie Ihre Karte(n) nachträglich per Post zugestellt.

In der Annahme, Ihnen mit diesen Informationen gedient zu haben, grüsse ich Sie freundlich
Silvan Bünder

FC Basel 1893
Gellertstrasse 235 (St. Jakob-Park)
CH-4052 Basel
Tel. +41 61 375 10 10
Fax: +41 61 375 10 11

el presidente
Erfahrener Benutzer

Pausebier hat geschrieben: .....
Wie Sie vielleicht erfahren haben, wird ab kommendem Jahr im St. Jakob-Park eine neue Zutrittstechnologie eingesetzt.....
Jo klar, d'Spatze pfiffes vo de Dächer!

Neue Zutrittstechnologie = Keine Skiliftdrehkreuze mehr?

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

fcb is my life hat geschrieben:Ha mini Karte au höt gholt.
bisch du sie hüt obe so am 5i go hole???
Samstag Kicken ----> Sonntag Ficken

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Vasil Levski hat geschrieben:FAT TONY ISCH KING!!!

:rolleyes:

@platini...

Mit solchen Aktionen stellst Du dich selber auf's Abstellgleis!
wie wenn mi das scho jeh emol interessiert hätti ! :rolleyes:

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Sürmel hat geschrieben:bisch du sie hüt obe so am 5i go hole???
Neee, gester so gege Obe.... Wäge???

Antworten