TN-Kontrollen intensiver???

Der Rest...
Dömu
Neuer Benutzer

Beitrag von Dömu »

jo, höt beni s erschte mol im neue johr kontrolliert worde im trämli

Sänz
Benutzer

Beitrag von Sänz »

[quote="fma79"]kunnt druf welli strecki du mit em elfer fahrsch...ich fahr immer st.johann-dreispitz....und im st.johann stiige sie sehr oft ii...isch aber au vrständlich bi däm schwarzfahr-potential in däm quartier ]
Sag nüt. I fahr vo dr Johanniterbrugg uf Rynach. Und die kömme neuerdings sicher 2 mol in dr Wuche :eek:
Beati pauperes spiritu

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

i fahr vo aesch zum bankverein und nie chunt so eine...aber eigentlich bini froh drum... :D

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

letschte Frydig so um die 17.30 händ sie am Badische Bhf. e "Razzia" gmacht...

aber BVB privatisiere.... SICHER NID

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Du fändest es in dem Fall gescheiter, in der Stadt den 15-Minuten-Takt einzuführen tagsüber ? Viel Spass...

Manchmal sollte man einfach versuchen, über die Zusammenhänge von Kosten und Leistungen nachzudenken, bevor man losbrüllt.
nai ich will eifach nur dases mol e längeri ziit bim gliiche (faire) priis blibt...

ich will nit für 10 minute ineme tram hogge 2.- zahle...

und ich zahl eigentlich immer für die scheisse...mängisch halt au nit...het mi no nie gfiggt...

ich bi zueverlässig...
:eek:
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Nino Brown hat geschrieben:nai ich will eifach nur dases mol e längeri ziit bim gliiche (faire) priis blibt...

ich will nit für 10 minute ineme tram hogge 2.- zahle...

und ich zahl eigentlich immer für die scheisse...mängisch halt au nit...het mi no nie gfiggt...

ich bi zueverlässig...
:eek:
-> Umweltschutzabo ? (Und DAS ist konkurrenzlos günstig...)
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Gevatter Rhein hat geschrieben:-> Umweltschutzabo ? (Und DAS ist konkurrenzlos günstig...)
nümmi, wenn myyni Milchbiechlirächnig (s. Sytte 1 oder 2) machsch...nadyyrlig immer unter dr Annahm, dass wie-n-ych nur 3x pro Johr ine Kontrolle kunnsch! ;)
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

[quote="El Capullo"]nümmi, wenn myyni Milchbiechlirächnig (s. Sytte 1 oder 2) machsch...nadyyrlig immer unter dr Annahm, dass wie-n-ych nur 3x pro Johr ine Kontrolle kunnsch! ]

Kasch Gift druff näh dass, sobald kei U-Abo me hesch all-schiss-bott ine Kontrolle kunnsch.... ;) :rolleyes:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

[quote="mimpfeli"]Kasch Gift druff näh dass, sobald kei U-Abo me hesch all-schiss-bott ine Kontrolle kunnsch.... ]

Guet möglich, dorum hani's halt wieder yyglöst... ;)

EDIT: und isch nadyyrlig für mi eh praktisch willi vyyl mitem Zug underwäggs bi (Schweschter wohnt im Fricktal, DT-Dräffe in Zi!rü = gratis bis Frick, Mami in Luzärn = Gratis bis Sissach, Babbe in Lausanne = gratis bis Laufe etc.etc.)

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Nino Brown hat geschrieben:ich will nit für 10 minute ineme tram hogge 2.- zahle...
denn lauf doch... D Prise z Basel si au im europäische Städte-Verglich nid übertüürt...

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Gevatter Rhein hat geschrieben:-> Umweltschutzabo ? (Und DAS ist konkurrenzlos günstig...)
A wa konkurrenzlos, es geht nicht mehr lange und du kommst günstiger weg mit einem GA ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

hani die letzte drei joor gha...vom arbeitsgeber...

au das het ufgschlage...ufjedefall s monetsabo!!

@ panda: machi immer weni in dr stadt bi, aber vo dr agglomeration zum rümelinsplatz laufe nur willi e cede will...naja...

überleg mr jetz d option vom monetsabo...isch no nützlich...

GA wär au e idee...

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

[quote="Goofy"]A wa konkurrenzlos, es geht nicht mehr lange und du kommst günstiger weg mit einem GA ]

Vergleich mal Angebot/Leistung mit irgendeinem andren städtischen Tarifverbund in der Schweiz...
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

d' haltestelle strittet wiedermol über bvb-priise. :D :D
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Gevatter Rhein hat geschrieben:a) Möchtest lieber weiterhin in 40 Jahre alten Trams durch die Stadt humpeln (Die 'dank' den immensen Unterhaltskosten übrigens mittlerweile teurer sind als Neuanschaffungen) )

b) Combino war ein überall bewährtes Produkt. Pech, dass es die Probleme gegeben hat. Die Zirücher pröbeln jetzt noch an ihrer Eigeniedee "Cobratram" und haben schon das circa 8fache verjubelt dafür - ohne dass Irgendwer Garantiearbeiten gratis macht dafür...

c) Ja schneller zu Fuss. Dann sag das doch mal dem Pendler, der vom Gundeli in die Innenstadt möchte oder der alten Frau, die vom Altersheim in Kleinhüningen aufs Hörnli will. Manchmal sollten auch Comicfiguren zuerst ihr Gehirn einschalten.

d) Was hat sich denn am Tramfahrplan geändert ? Achso, die alle 7 Minuten fahrenden Teile fahren jetzt bei dir um .05 statt um .07 ab ? Ohjeeeee schlimm schlimm

Goofy so eine Scheisse habi schon lange nicht mehr gelesen von dir. (Nein ich bin KEIN Trämlifan)
A) ist es mir egal wie die Trams aussehen, einfach die billigsten und wenn sie holpern scheiss egal, die Combinos machen ja denn grösseren Lärm als die alten...

B) spreche ich hier von Leuten wie Nino Brown, da die alten Muttis sowieso eine U-Abo haben und die Pendler ebenfalls (im Normalfall), je nachdem sogar bezahlt vom Geschäft.

C) Wo wurde der Fahrplan derart besser, dass er eine derartige Erhöhung der Preise rechtfertigt, und da geht es doch nicht darum, ob die Zeit etwas verschoben wurde. Die BVB hatte ja mal bei Preiserhöhung über eine Ausdichtung von gewissen Tramfahrten gesprochen, damit sie besser aufeinander abgestimmt sind

Wo findest du also, ist es Scheisse, was ich geschrieben habe? Ich bin eh der Meinung eine solche Institution muss nicht rentieren und was geschieht eigentlich mit den Parkbussen? Ich wäre dafür diese der BVB/BLT zur Verfügung stellen! Und ich spreche für mich und für mich ist die BVB sauteuer! Naja zum Glück habe ich da noch zu Hause wohnend via meinem Vater das GA zum Partnerpreis bekommen.
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

Schön Goofy dass du mit 40 Jahre alten Rumpeltrams zufrieden bist. Die meisten Leute sind es nicht. Ausserdem steigen die Unterhaltskosten ins Unermessliche, auch Ersatzteilbeschaffung etc wird sauteuer. Also ohne neue Trams würde der Scheiss NOCH MEHR kosten.

"Derartige Erhöhung" -> Ja 20 Rappen für 1 Zone sind schon massiv. Da gibts glatt nur noch 1x Fleisch pro Woche... Und das Monatsabo erst. Boah 2.-- pro Monat, Scheisse da wirds eng mit Rauchen, Kiffen, Koks und den Nutten... ;)

Wieviel der Staat (Kanton/Stadt/Whoever) in die BVB buttert ist übrigens eine politische Frage. Wenn die BVB so und soviel bekommt, kann sie nicht mehr ausgeben - genauso wie übrigens die BLT. Ist genau das Selbe, nur heissts bei der BLT anders. Und warum Parkbussen den BVB zur Verfügung stellen ? Zusammenhang ?

Ja ich finds immer noch Scheisse was du geschrieben hast ( :D ), und jetzt freue ich mich auf einen Preis-Leistungsvergleich von dir mit anderen Städten. Du wirst staunen...

[/CENTER]

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

findi toll das du mit de priise z friide bisch...

wieso erhöhe mr si nit grad im monetstaggt, jede monet e bitz höcher...

:p

und ich vrgliich nit mit andere städt willi dört nit immer bi...

die könne vo mir us ihri dräggs priise bhalte...

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

letschthin sinn zwei Kontrolleur in e Combino inekoh und hänn "Stichprobekontrolle" gmacht. Das hani au no nie gseh.

Ich bi nid dra koh und ha e Billet gha! :mad:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Nino Brown hat geschrieben:findi toll das du mit de priise z friide bisch...

wieso erhöhe mr si nit grad im monetstaggt, jede monet e bitz höcher...
völlig zämmehangsloose Mischt wo de jetz schryybsch, hesch en Ahnig wenn sie letscht Mol vom vorhärige Pryys uff 2.80 (Zone 1) erhöht hän? Do kunnsch uff SEHR vyyl Mönet...

EDIT: und das mit den andere Städt isch e Fakt, öbs willsch wohr ha oder nit! (--> Vogel Strauss? :rolleyes: )

Leeloo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Leeloo »

Jooresabo löse!

- nüm all Monet umestresse mit Izahle
- ei Monet bechunsch gschänggt

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Leeloo hat geschrieben:Jooresabo löse!

WORD :cool:

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Zemdil hat geschrieben:Ich bi nid dra koh und ha e Billet gha! :mad:
armi Sau! :rolleyes:

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

El Capullo hat geschrieben:armi Sau! :rolleyes:
suechsch Lämpe?? :mad:

mach Pfüscht!! kuuumm .... kuuummm...

:cool:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Fussballheld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fussballheld »

I ha mol am morge früeh im halbschloof statt 1 Zone e Kurzstreckebillet glöst, bi denn kontrolliert worde (wo's no gültig gsi isch) und nach dr letschte gültige Haltstell hänsi s Billet nomol welle gseh, denn ischs natüürlig abgloffe gsi und si hän mi ufgschriebe.

Klar binis z'dumm (resp. z'verpennt) gsi zums sälber merke, was mi aber ufgregt het, isch das mir nid gseit hän, dass Billet nur bis zue dere Haltstell gültig isch (s'hät no glängt zum usstiege), deshalb:

WIKSRS

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Fussballheld hat geschrieben:I ha mol am morge früeh im halbschloof statt 1 Zone e Kurzstreckebillet glöst, bi denn kontrolliert worde (wo's no gültig gsi isch) und nach dr letschte gültige Haltstell hänsi s Billet nomol welle gseh, denn ischs natüürlig abgloffe gsi und si hän mi ufgschriebe.

Klar binis z'dumm (resp. z'verpennt) gsi zums sälber merke, was mi aber ufgregt het, isch das mir nid gseit hän, dass Billet nur bis zue dere Haltstell gültig isch (s'hät no glängt zum usstiege), deshalb:

WIKSRS
Wenns scho waisch und nit vorhär usschtyygsch bisch wirgligg blöd und sälber schuld...oder hesch s'Gfiehl sy sage dr no: "liebe Fahrgascht, sy mien an dr näggschte Haltschtell uuse, mr kömme nämmlig no e zwaits Mol go kontrolliere!" ??? :confused:

Fussballheld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fussballheld »

El Capullo hat geschrieben:Wenns scho waisch und nit vorhär usschtyygsch bisch wirgligg blöd und sälber schuld...oder hesch s'Gfiehl sy sage dr no: "liebe Fahrgascht, sy mien an dr näggschte Haltschtell uuse, mr kömme nämmlig no e zwaits Mol go kontrolliere!" ??? :confused:
Has dänk nid gschnallt, dass i e Kurzfahrt usegloh ha, s'isch e Mäntig nach me üble weekend gsi ;)

Gauchos
Erfahrener Benutzer
Verkehrssünder

Beitrag von Gauchos »

Die Bussgeldstelle in Zürich erhielt folgendes Gedicht von Einem
Verkehrssünder:

Mit Interesse habe ich Ihr Schreiben gelesen
Und streite nicht ab, ich bin es gewesen.
Wie's kam liebe Leut', ich sag's Euch genau,
in Widen war ich ein paar Tage, bei einer reizenden Frau.
Und hab' dann, sonst hätt' ich etwas versäumt,
von den schönen Tagen geträumt.
Plötzlich ging es bergab, ich war ganz verwundert,
ich wurde immer schneller und oben stand "Hundert".
Und plötzlich glaubte ich - es klingt wie ein Witz -,
es kommt ein Gewitter, denn ich sah einen Blitz.
Nach Ihrem Schreiben ist mir nun klar,
dass es kein Gewitter, sondern Eure Kontrolle war.
Auf die Strafe dafür warte ich nun geduldig,
mit einem Wort, ich bekenne mich "schuldig".
21 Kilometer zu schnell, einen jeden kann's treffen,
ich sehe es ein, es war ein Verbrechen.
Trotzdem bitte um Freispruch ich, sag's ganz formal,
ein Mann der glücklich ist, der ist nicht normal.

Antwort des Sachbearbeiters im Bussgeldbescheid von Zürich (auch Beamte
können Humor haben):
Ist der Reim auch noch so gut gelungen,
zum Bussgeld seh' ich mich gezwungen.
Kommen Sie wieder mal von dieser Frau,
nehmen Sie den Zug, seien Sie so schlau
http://www.muehliraideufel.de

Alla Boneur

Basel und Der BTSV

Do Ohni I.D. und doch V.I.P.

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

Leeloo hat geschrieben:Jooresabo löse!

-> 2 Mönet...

[/CENTER]

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

@Nino Brown
Goht nid drum öbi zfriede bi oder nid, aber s'goht drum dass es Seich isch wo zT verzapft wird, meistens halt weil d'Lüt kei Ahnig händ. Wenn du seisch "schön dass mir dr billigsti Verbund händ aber was nützt mir das i bruch jo kei Abo in Zug oder Bärn weni z'Basel wohn" isch das absolut ok, ich will jo dodermit nume ufzeige dass es nid richtig isch dass d'BVB eifach z'tür isch oder nid guet gnueg wirtschaftet, that's it ;)

[/CENTER]

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="Gevatter Rhein"]@Nino Brown
Goht nid drum öbi zfriede bi oder nid, aber s'goht drum dass es Seich isch wo zT verzapft wird, meistens halt weil d'Lüt kei Ahnig händ. Wenn du seisch "schön dass mir dr billigsti Verbund händ aber was nützt mir das i bruch jo kei Abo in Zug oder Bärn weni z'Basel wohn" isch das absolut ok, ich will jo dodermit nume ufzeige dass es nid richtig isch dass d'BVB eifach z'tür isch oder nid guet gnueg wirtschaftet, that's it ]

Ich ha jo zum Bleistift au vo mir gredet und für mi isch sii z tür, au ohni Kokse, Nutte und sunnschtige so Sache ;) :D

Antworten