Oh jä, definitiv. Bim Uffwache....'Oh Shit...shit...shit'..... ]
i ha nur gseh, dass sie d'bar nümm ufgruumt händ - nur scho dass ihre heissgliebti parggetbode total gläbrig ysch wird sie saumässig aschisse

yep - sie het sich vo dr beschte kollegin zur fründin und jetzt frau gmauseret wemmer s'kollegin si drzue rächnet kenni si scho mi halbs läbe...AJZ hat geschrieben:?!?!?!! siner scho so lang zäme? denn sinder aber rächt jung zämme ko oder?
Basic hat geschrieben:yep - sie het sich vo dr beschte kollegin zur fründin und jetzt frau gmauseret wemmer s'kollegin si drzue rächnet kenni si scho mi halbs läbe...
n minere unändligge gieti hanisi hüt morge lo schlofe - bi däre biire wosi gescht gha het würdsmi wundere wennsi scho wach wär aber s'schlächte gwüsse wird ko binere - ganz sicher...
i ha scho mänge seich botte und sie ysch nie ärnschthaft vrugggt gsi...
ysch au iplant... dr ring ysch scho parat i muesmer eifach no öbbis schlaus usdängge - aber pssssst!
Wär ych e Frau, würd ych Dr d Fründin sofort ussspanne...ych wär freiwillig e johr lang ins gäschtebett go ligge weni sone schlimms heicho hät könne verhindere wie geschter...
mi fründin het irgend sone barmaid us dr bar rouge oder so via kollege engagiert und die het denne ihre und ihrem hiehnerhuffe aka kolleginne bibrocht, wiemer so bits spezielleri drinks macht. das wär jo guet und rächt wenn ych öbbis defo gwüsst hät (ha hüt usegfunde dass sie mirs gseit het währendäm ych olympia gluegt ha, ysch öbbe glichsetze mit nit sage...)und die wärtvolle schätz us minere bar (mi gröschti stolz) hät könne evakuiere.
1. het die bar usgseh wiene bombe igschlage het 2. säggs bsoffeni wiiber am umegaggere und ych ha 3. nur gse, wie die unterschti schranggtür vo de bar offe gsi ysch (dört sind die ganz edle stügg dinne wäre) woni die vile gläser mit halb abruchte drinks gseh ha hani e halbe närvezämebruch gha wenni nur scho dra dänggt ha, welli alkohollische meisterwärk sie für ihri giftmischerei missbrucht händ. i bi gar nit go luege was sie alles ufgmacht händ, bi e bier usem kiehlschrangg go näh, ihri ufforderige zum d'drinks probiere ignoriert und bi völlig fruschtriert go färnseh luege
erlich? wie lang isch si denn dini besti kollegin gsi? wär het wäm zerst e schmutz uff s muul druggt?Basic hat geschrieben:yep - sie het sich vo dr beschte kollegin zur fründin und jetzt frau gmauseret wemmer s'kollegin si drzue rächnet kenni si scho mi halbs läbe...
wenns nur s'halbe yschMagoo hat geschrieben:Ohje, du verpassisch jo dis halbe läbe..![]()
halt doch dr latz du spasti.Magoo hat geschrieben:Ohje, du verpassisch jo dis halbe läbe..![]()
Basic hat geschrieben: sie het nur gmeint i söll nit so due und vo denn a ysch dr mischt gfiert gsi![]()
oh jä! wobi ich mir scho ha lo sage das ich oftmols au im vollsuff e richtigs spassvögeli bi.CubaLibre hat geschrieben:aber au nur liecht beschwipsti..
gäll ysch e gueti idee - denn muesch nit no lang zombimässig go sueche "jetzt muesi eini finde, jetzt muesi eini finde" und die erschtbeschti näAJZ hat geschrieben:gott wie ich diese geschichten liebe!
jä ihr sind 7 joor die beste fründe gsi und und denn hesch si der zur fründin gschnappt und denn jetz wottsch si hürode?
das find ich e super idee.
wenni den mol e beriemti schriftstellerin bi, muesch mer umbedingt die ganzi gschicht verzelle.
Digge hat geschrieben:du hesch öbis falsch verstande, dass e spassvögeli sigsch! richtig het das gheisse ha, es macht spass di z'vögle....![]()
voll du hesch das absolut vorbildlich gmacht! hesch dir in jungejoore die besti ussgsuecht, hesch se schön im aug bhalte, näbebi no biz di ding durezoge, und wos langsam an der zit gsi isch hesch der si untere nagel grisse.Basic hat geschrieben:gäll ysch e gueti idee - denn muesch nit no lang zombimässig go sueche "jetzt muesi eini finde, jetzt muesi eini finde" und die erschtbeschti nä![]()
guet, i weiss nit wär sich wär untere nagel grisse het... i has gfühl ych sig do fäderfiehrend gsi aber insgeheim dänggi sie het d'fäde in de händ ghaAJZ hat geschrieben:voll du hesch das absolut vorbildlich gmacht! hesch dir in jungejoore die besti ussgsuecht, hesch se schön im aug bhalte, näbebi no biz di ding durezoge, und wos langsam an der zit gsi isch hesch der si untere nagel grisse.
das isch fascht e aplaus wärt!
also wennscho klatschheftli, denn eins mid style.sesap hat geschrieben:schweizer-illustrierte-klatschtante halte ich angesichts deiner fragenlawine für realistischer.![]()