Zunfahne im Oberrang

Diskussionen rund um den FCB.
RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Zunfahne im Oberrang

Beitrag von RALE BALE »

Hola

Hämmers serschte mol dFahnene im Oberrang übers Gländer und dWärbig ka (ok isch erscht e Afang).

Zerscht hän sie dumm do di e Lütlis mit de Lüchtende Weschte. KEINE het uns das aber könne schriftlig zeige, dass me das im Joggeli nid derf, va bimene UEFA Cup Spil. SPrich noch langem Hin und här (und x Atroige), hän sie gseit, sie würde dr Beat Meier hole. Booaaahhh simmers denn beytruggt gsi ;) . Schlussändlig hän sies uns erlaubt, firs geschtrige Spiel!

Es isch also möglig uf em Balkon oberhalb vo dr MK dFahnene ufzhänge.. los , dKurve muess ROTBLAU, BS Style ha und nid vomene Wärbeband trennt sy

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

darf man hier noch kurz erwähnen, dass wir von 'unten' tatkräftig' eine zweite front gegen die bannerattacke der securities gebildet haben ... (nur so als reminder für die nächste bierdusche von oben)

diese ausgesprochen peinliche darbietung der stadion-säcke hat mich fast 5min matchgenuss gekostest ... ;)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="zul alpha 3"]darf man hier noch kurz erwähnen, dass wir von 'unten' tatkräftig' eine zweite front gegen die bannerattacke der securities gebildet haben ... (nur so als reminder für die nächste bierdusche von oben)

diese ausgesprochen peinliche darbietung der stadion-säcke hat mich fast 5min matchgenuss gekostest ... ]

Hän mir gar nid so wirklig mitbeko, dass ihr was gmacht hän, DANGGE DÄMFALL. E Zytli hän mir e richtigi Versammlig vo däne bi uns obe ka. Desto mehr sie zsage ka hän, desto weniger Verständnis hän sie fir unseri Alige ka. Dr Capo vo däne, het denn gseit, är brüchi kei schriftligi Verordnig, wenn är das seit muess dFahne eifach wäg. Dert häts mi fascht verputzt......

Mir hän denn als Antwort gä, wenn dr RALE BALE das seit ischs ebbe anders ;)

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

[quote="RALE BALE"]
Mir hän denn als Antwort gä, wenn dr RALE BALE das seit ischs ebbe anders ]
hehe typische grössewahn vom rale :D
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

"Banner uffe"....gesagt getan
"Banner wider abe"...gesagt getan
eine Minute später "Banner wieder uffe"..."fack you, nämmet das Ding sälber uffe, ych bi do zum Match luege und nid zum Bannerschwinge!" :mad:
Copyrights @ el presidente!

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Bei uns haben die Securtiys gesagt, dass sie ein Tel von Meier erhalten hatten, dass sie es abhängen müssen....
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

Anita Bonghit
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Anita Bonghit »

[quote="RALE BALE"]Mir hän denn als Antwort gä, wenn dr RALE BALE das seit ischs ebbe anders ]

:D

Schaad, hätt gärn no ghört was däm si Teleskopknüppel derzue z`sage gha hätt! :p
-----------------------------------------------------

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

zul alpha 3 hat geschrieben:darf man hier noch kurz erwähnen, dass wir von 'unten' tatkräftig' eine zweite front gegen die bannerattacke der securities gebildet haben ... (nur so als reminder für die nächste bierdusche von oben)
danke für die aufklärung. vom D2 hat das ausgesehen, wie wenn das huhuhu... huesohn an die oberrangzuschauer gegeangen wäre. eben wegen erwähnter bierduschen eventuell...

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

TAFKAE hat geschrieben:danke für die aufklärung. vom D2 hat das ausgesehen, wie wenn das huhuhu... huesohn an die oberrangzuschauer gegeangen wäre. eben wegen erwähnter bierduschen eventuell...
also wemmer wäge bierduschene e huhu huesohn würd starte hät d'mk dr rögglistatus vollkomme erreicht...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Basic hat geschrieben:also wemmer wäge bierduschene e huhu huesohn würd starte hät d'mk dr rögglistatus vollkomme erreicht...
genau das war eben mein gedanke bei der aktion, und darum bin ich sehr froh, dass es nicht so war... ;)

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

teutone hat geschrieben:Bei uns haben die Securtiys gesagt, dass sie ein Tel von Meier erhalten hatten, dass sie es abhängen müssen....
worrrddd, denn hets gheisse, dr meier würd persenlig vrby ko, het är aber nid macht, snif, är het uns nid welle gseh..

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

[quote="TAFKAE"]genau das war eben mein gedanke bei der aktion, und darum bin ich sehr froh, dass es nicht so war... ]
schon nur für den verdacht die MK dessen zu bezichtigen, hättest du eigentlich eine bierdusche verdient ... ;)

bierduschen, DH und fahnentransparente während dem spiel im D wurden bereits mehrmals ausgiebig hier im forum diskutiert. nach der letzten diskussion stellte sich bei mir diesbezüglich die hoffnung ein, dass jene, die es stört das weite in richtung A gesucht haben ...

cheers

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

[quote="zul alpha 3"]schon nur für den verdacht die MK dessen zu bezichtigen, hättest du eigentlich eine bierdusche verdient ... ]
keine sorge. schon genügend abbekommen. auch im D2 gibts nen oberrang ;)

gott ist das ne zwinkersmiley-orgie hier...

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

[quote="TAFKAE"]keine sorge. schon genügend abbekommen. auch im D2 gibts nen oberrang ]
wie ging nochmal dieser spruch ...

tod und hass dem smily-pack! ...

stuessy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stuessy »

Yeah! Pro Zaunfahnen im Oberrang!!!

Auswärts kümmert sich auch niemand über verdeckten Werbungen.

:cool:

Big Up @ Ravens und Voyagers - freue mich auf weitere Zaunfahnen im Oberrang. Immerhin besteht die Möglichkeit, seine Zaunfahne im Zentrum der oberen Kurve aufzuhängen. Wer weiss, wielange diese Möglichkeit noch gegeben ist...
...::: SektZioN sPIckScHnur oHne puLVEr :::...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

stuessy hat geschrieben:Yeah! Pro Zaunfahnen im Oberrang!!!

Auswärts kümmert sich auch niemand über verdeckten Werbungen.

:cool:

Big Up @ Ravens und Voyagers - freue mich auf weitere Zaunfahnen im Oberrang. Immerhin besteht die Möglichkeit, seine Zaunfahne im Zentrum der oberen Kurve aufzuhängen. Wer weiss, wielange diese Möglichkeit noch gegeben ist...
hallo und BHC hesch vergässe (grad bim Ufgang d3) , sie isch zwar no e weneli bescheidener als die andere aber isch am Start gsi

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

händ doch erbarme mit däne glööön vo Basel United, die hän jetzt die ganz Winterpause miesse sich dehaim vo dr alte loh zämmeschisse....und derfe erscht jetzt wieder dr "Chef" markiere!! sin doch armi tröpf das...

:p
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Eso muess wieder sii:

Bild

Wieso ischs deert no international gange?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Goofy hat geschrieben:Eso muess wieder sii:

Wieso ischs deert no international gange?
will kai wärbig sondern nur s'cl-zeiche dört placiert gsi ysch...

Fool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fool »

Goofy hat geschrieben:Wieso ischs deert no international gange?
wills deert kai wärbebande ka het. sind numme die CL stärnli gsi.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Fool hat geschrieben:wills deert kai wärbebande ka het. sind numme die CL stärnli gsi.
Aber drmit wott ich au no sage, in dr CL hän unseri Sponsore ihri Wärbig so oder so jo au nid könne platziere, wieso sette sie denn dumm due, wennsi bime UEFA-Cup-Spiel überdeggt wurde?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Goofy hat geschrieben:Aber drmit wott ich au no sage, in dr CL hän unseri Sponsore ihri Wärbig so oder so jo au nid könne platziere, wieso sette sie denn dumm due, wennsi bime UEFA-Cup-Spiel überdeggt wurde?
willme uefa-cup-spiel sälber dörf vermarggte im gägesatz zur cl... und do d'sponsore für die wärbetafele zahlt händ will de fcb nit vertragsbrüchig wärde...

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Basic hat geschrieben:willme uefa-cup-spiel sälber dörf vermarggte im gägesatz zur cl... und do d'sponsore für die wärbetafele zahlt händ will de fcb nit vertragsbrüchig wärde...
Numme wenn wärde die Verträg gmacht normalerwiis Aafangs Saison oder? Oder wärde sie aapasst, wennme d CL Quali verpasst?

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Goofy hat geschrieben:Numme wenn wärde die Verträg gmacht normalerwiis Aafangs Saison oder? Oder wärde sie aapasst, wennme d CL Quali verpasst?
wohrschiinlig e pauschale à la "jedes heimspiel des fc basel in der zeit von bis... ausgenommen die cl-partien..."

sunscht kasch jo mol bim fcb-marketing go froge ;)

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Goofy hat geschrieben:Aber drmit wott ich au no sage, in dr CL hän unseri Sponsore ihri Wärbig so oder so jo au nid könne platziere, wieso sette sie denn dumm due, wennsi bime UEFA-Cup-Spiel überdeggt wurde?
Wenn du für öppis zahlsch, wettisch jo au e Gegeleischtig drfür, oder? Kei Firma zahlt für Wärbig ame Uefacup-Spiel, wo me d Chance het im TV z cho, ohni dass me die Wärbig überhaupt gseht

Für d CL zahle die Bandesponsore natürlich nüt, will ihri Wärbig eh nid z gseh isch

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Goofy hat geschrieben:Numme wenn wärde die Verträg gmacht normalerwiis Aafangs Saison oder? Oder wärde sie aapasst, wennme d CL Quali verpasst?
Spieler bechöme jo au Siegprämie, Goolprämie und anders, also dörftis bi Sponsore au eifach si flexibli Verträg mit Zuesatzveribarige abzschliesse für zuesätzlichi Cup und Uefacupspiel

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="Basic"]wohrschiinlig e pauschale à la "jedes heimspiel des fc basel in der zeit von bis... ausgenommen die cl-partien..."

sunscht kasch jo mol bim fcb-marketing go froge ]

Merci hett mi eifach interessiert wie das gnau lauft...

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Goofy hat geschrieben:Merci hett mi eifach interessiert wie das gnau lauft...
ist nur ne vermutung meinerseits ;)

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="Basic"]ist nur ne vermutung meinerseits ]

Aber eini wonich glaub dass sie könnt stimme...

Smokey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smokey »

Die Secs sin wirklich die letschte glöön. Hauptsach mol dr starki chöne markiere. Seht halt scho geil us wenn dr oberrang bedeckt isch.

Was mi mehr wunder nimmt. Nochem Match in Rom hets jo gege züri e sone Art fahneboykott gäh in dr mk. S het au keisse das das so wird witter go, bis dr laub wäg isch öder sich sunscht öpis änderet.

Gescht sin aber widder vili fahne und dh's gschwänkt worde (sogar e neue ifbs wenns mr rächt isch). Isch dr boykott scho widder verbi? Ha gescht mi fahne extra dehei gloh well ich dänk ha ich wird ein vo de einzige si mit fahne. So chame sich düsche.
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt

Antworten