was ja der frau vielleicht auch gefallen würde........Lou C. Fire hat geschrieben:und in Barcelona haben die Nutten meist Schwänze...
Mit wäm gohsch?f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:Ich würde gerne eine Städtereise machen...was empfehlt ihr mir? Es sollte gute Einkaufs Möglichkeiten haben aber nicht zu teuer und man sollte ausgiebig feiern können.
jo ih bruch abwägslig...Mätzli hat geschrieben:Hesch du e Frind saisonbedingt, wie uf ere Spyyskarte? "Frischer Freund je nach Saison"![]()
Wenn scho, settsch ain in dr Pfanne ha, wenns dusse kalt isch.
jo schicksch mr mol dini bewärbig...dän luegä mr witer...Grga Mali hat geschrieben:Jä meinsch y derft im Friehlig di Frynd wärde? Jezz isch grad nid eso guet, y ha rächt viel um d Ohre und immer dini kalte Fiess wärme isch irgendwie au nid so das Wahre...
Abbr im Friehlig bin y parat! Wenn isch Friehligsafang bi dir?
y ha dazumals via internet cheap hotels gsuecht. und bi überrascht gsi. händ e super hotel zu rächt günstige konditione gfunde und überhaupt nid könne beklage. y nimm ah s gliche gilt au für günstigeri hotel. eifach mol nach aktione im netz sueche. ha bis jetzt (au in andere städt) no nie dr schissigriff zoge.f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:ih suech ä nit all zu tüürs hotel in barcelona für mitte april..es sötti zimmli zentral si damit mr alles guet und schnell chan erreiche...wär het gueti erfahrige gmacht und kann öpis guets empfehle?
Y verregg, do heisst e Club doch tatsächlich andergraund...sergio tacchini hat geschrieben:Hier Clubs Discos!
http://www.nadlanu.com/Dynamic/ListAddr ... ID,40.html
Bass aifach uff dass UNBEDINGT vo dr Schwyz us buechsch wenn niemert us Barcelona kennsch, die Stadt ischt jetz aifach IMMER chronisch überbuecht.. die ainzig wirgligg billige Abschtyygene (ca. u20AC 40.-/Nacht o.M.) findsch an dr Diagonal im Nutteviertel hinter em Hauptbahnhof (Estació Sants). Aber wenn friehzyttig (=JETZT!) reserviersch settsch annähmbari Zimmer im ene Sytteströssli vo dr Plaça de Catalunya finde.f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:ih suech ä nit all zu tüürs hotel in barcelona für mitte april..es sötti zimmli zentral si damit mr alles guet und schnell chan erreiche...wär het gueti erfahrige gmacht und kann öpis guets empfehle?
Also ich hab bei meinem Trip hier gebucht:f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:ih suech ä nit all zu tüürs hotel in barcelona für mitte april..es sötti zimmli zentral si damit mr alles guet und schnell chan erreiche...wär het gueti erfahrige gmacht und kann öpis guets empfehle?