FCB-FCZ vom 13.5.06

Tickets und Sonstiges. Kein Schwarzmarkt!
Antworten
raverli
Neuer Benutzer

FCB-FCZ vom 13.5.06

Beitrag von raverli »

Hallo zusammen.

Kann jemand nicht an das Spiel FCB-FCZ vom 13.5.06 gehen und hat ein Ticket odr eine Karte für den Sektor D Parkett?

Ich möchte gärne an diesen Match gehen, bekomme allerdings keine Tickets, da der Sektor D Parkett ausverkauft ist.

Wenn jemand ein Ticket für mich hat, dann melde dich doch bei mir.

MfG

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

au dir dä tipp...
regelmässig im online-ticketing go luege - es git immer wieder vereinzelti tix...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

raverli
Neuer Benutzer

Beitrag von raverli »

jo, das isch klar, das wird i sicher machä.

Abr vilicht hets jo öber, wo weiss, dasr denn nit ka go und das sTicket nit verfallt, könnt dä jenig odr diä jenigi mir das ge.

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

raverli hat geschrieben:jo, das isch klar, das wird i sicher machä.

Abr vilicht hets jo öber, wo weiss, dasr denn nit ka go und das sTicket nit verfallt, könnt dä jenig odr diä jenigi mir das ge.
es het no Saisonabos via FCB Ticketing... :cool: :rolleyes:

raverli
Neuer Benutzer

Beitrag von raverli »

sorry, abr wens das für d Muttenzerkurvä Parkett au no hätti, denn hät mr scho lang eins organisiärt!
Abr äs het keini me!

immer nur für alli andärä Sektorä!

Jogges
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Jogges »

Kauf dir einfach ein Ticket für MK Balkon so wie ich und schon bist bei dem Spiel

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Varela-8 »

raverli hat geschrieben:sorry, abr wens das für d Muttenzerkurvä Parkett au no hätti, denn hät mr scho lang eins organisiärt!
Abr äs het keini me!

immer nur für alli andärä Sektorä!
täusch' i mi oder hets vor 10 däg no Saisonabis gäh im D obe un unde.... :rolleyes: Jänu.

Dämfall viel Glück für d'Suechi.

raverli
Neuer Benutzer

Beitrag von raverli »

i glaub do düschisch di, denn i bi vor ca 3-4 wuchä sèrst mol go luägä wägä Saisonkartä und denn hets im ganzä Sektor D nüt me gha!

Abr isch jo egal, denn i ha jez mi Ticket für das Spiel gegä dr FCZ am 13.05.06.

raverli
Neuer Benutzer

Beitrag von raverli »

Jogges hat geschrieben:Kauf dir einfach ein Ticket für MK Balkon so wie ich und schon bist bei dem Spiel
Wenn i das mach, denn zahl i grat sDoppeltä, denn i bi no Lehrling und bekum no Rabatt.

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Het no rächt lang Johreskarte gä dä Winter...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

raverli
Neuer Benutzer

Beitrag von raverli »

äs hät au jez no jooreskartänä, abr ebä nit für dr Sektor D, diä sin glich no rächt schnäll wäg gsi.

Drum kunsch kum me Einzeltickets für dr Sektor D Parkett, will lüt FCB alli (odr zumindest alli bis uf einzelni) vo dä Jooreskartäinhaber bsetzt sin.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

doch doch auch im D unten gab es

Thread vom 28.1.06, also knapp 2 Wochen her
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Varela-8 »

A - O - E ... Rosinenpicker ... Alleeeeezzzzz :cool: :rolleyes: :o

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Domingo hat geschrieben:doch doch auch im D unten gab es

Thread vom 28.1.06, also knapp 2 Wochen her
163 Stück. Isch knapp 2 Wuche gange bis wäg
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

raverli
Neuer Benutzer

Beitrag von raverli »

i weiss zwar nit, wiä vil das äs gsi sin, abr i weiss, das diä im Sektor D sehr schnäll wäg gsi sin, so das äs keini me het.

Abr das isch jez eigentlich au glich, denn i ha dTickets für diä Spiel, woni gärn ha wöllä go und das isch dHauptsach.

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

raverli hat geschrieben:i weiss zwar nit, wiä vil das äs gsi sin, abr i weiss, das diä im Sektor D sehr schnäll wäg gsi sin, so das äs keini me het.

Abr das isch jez eigentlich au glich, denn i ha dTickets für diä Spiel, woni gärn ha wöllä go und das isch dHauptsach.
Spitzenspiele halt... :rolleyes:

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

hoffentli gits am 13.5 nid none knaller :rolleyes:
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

raverli hat geschrieben:i weiss zwar nit, wiä vil das äs gsi sin, abr i weiss, das diä im Sektor D sehr schnäll wäg gsi sin, so das äs keini me het.

raverli, wie wärs wenn de HÜT wärsch go unsere fcb luege he?? aber nei es het jo schnee, es isch jo kalt, yverdon isch jo nit so spannend gnä gnä gnä :mad: .

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

flOX hat geschrieben:raverli, wie wärs wenn de HÜT wärsch go unsere fcb luege he?? aber nei es het jo schnee, es isch jo kalt, yverdon isch jo nit so spannend gnä gnä gnä :mad: .
Bevor mir ummenander gnäe, mien mr zerscht wüsse, welli Spiel s Raverli hett welle aaluege, villicht isch Yverdon jo drunter gsi ;) , wenn mr das wüsse könnemr immer no aafo umefotzle...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

[quote="Goofy"]Bevor mir ummenander gnäe, mien mr zerscht wüsse, welli Spiel s Raverli hett welle aaluege, villicht isch Yverdon jo drunter gsi ]

ok ok ok :o . ha viellicht e bitz überreagiert.. aber ich bi echt stinkesauer.. do isch doch hüt vor mir e päärli gstande mit zwei kollege und die hän 90 minute lang quatscht und nit mol uffs spielfäld gluegt... dr hammer isch denn ko wosi no hän miese mit ihrem ach-so-tolle-ipod musig lose währendem spiel... nit quatsche jungs und mädels.. füreluege, mitsupporte und nit bi jedem neue agstummene lied blöd hindere luege.. wosi denn genau binere schlüsselszene mir d sicht verdeckt hän mit ihrer knutscherei hanisi denn analog fahne-abe-stil afo amotze vo wäge ich gseh nüt.. :o .

jo shit.. ich weiss das ghört alles jetzt voll nit do ihne.. aber has miese los wärde... und es goht mr besser... merci fürs zuelose :D .

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

@flox
:D :D :D
schmutz

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

flOX hat geschrieben:ok ok ok :o . ha viellicht e bitz überreagiert.. aber ich bi echt stinkesauer.. do isch doch hüt vor mir e päärli gstande mit zwei kollege und die hän 90 minute lang quatscht und nit mol uffs spielfäld gluegt... dr hammer isch denn ko wosi no hän miese mit ihrem ach-so-tolle-ipod musig lose währendem spiel... nit quatsche jungs und mädels.. füreluege, mitsupporte und nit bi jedem neue agstummene lied blöd hindere luege.. wosi denn genau binere schlüsselszene mir d sicht verdeckt hän mit ihrer knutscherei hanisi denn analog fahne-abe-stil afo amotze vo wäge ich gseh nüt.. :o .

jo shit.. ich weiss das ghört alles jetzt voll nit do ihne.. aber has miese los wärde... und es goht mr besser... merci fürs zuelose :D .
Das ka ich verstoh, hämmer au scho so Gstalte bi uns ka (overgschmiggti Tussis zb. mit ihrne Machos in de wiise Hose und em wisse Pulli (hett dä afoh hüle wonnär nacheme Gool e weeneli gflogge isch und das notabene in dr Mitti, dört wo normalerwiis diejenige stöhn wo immer mitmache)... Ich glaub mir sin nid sehr nätt gsi jewills dr eint oder ander kunnt wohl nümm so schnäll... (Dr einte hett öber äxtra lutt in d Ohre brielt und nachem "Nid so lut" simmers denn s zweit gsi mit schreie :D )
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

DonCorleone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DonCorleone »

the kaiser. hat geschrieben:hoffentli gits am 13.5 nid none knaller :rolleyes:
A= Basel Maischter, Rieseparty, Z-Fans frustriert weil ewige Loser
B= Zurich Meister, MK stürmt Gästeblock, kai Pokalübergab, Basel brennt....

Antworten