iPod Problem - HILFE!!

Der Rest...
willow
Erfahrener Benutzer

Beitrag von willow »

Amadrillo hat geschrieben:muahaha hart
aber leider ergänzed mir eus prima...ich chan das verfiggte grät nümm abstelle...ich wart emol bis de akku lär isch..
han no nie es grät wo so tür isch mit so vil mängel gseh..fascht scho wider kultig :o
isch mr au scho probiert .. ha eifach gwartet bis dr akku dunde gsi isch und denn ischer wiedr glofe *g

solo_basilea
Neuer Benutzer

Beitrag von solo_basilea »

soulwind hat geschrieben:hesch obe ufem ipod das sicherigsteil (zum sperre/entsperre) öpe 10x schnäll hie und här gschobe und denn erscht diä 2 taste (runde+menü) glichzitig druggt? bi mir het das no immer funktioniert!?
jo,ich han dr hold-schieber jeeenschti moll hind und här gschobe und nochher die 2 taste druck,aber nix...!

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

tonton hat geschrieben:Isch bi Bearbeiten=>Einstellungen=>iPod heisst automatisch synchronisieren oder so ähnlich..
messi, aber das funkt nid, will wenn ich ihn aschliess muessi mi entscheide obi ne will synchronisiere oder oberen gar nid erkennt/azeigt..
wenni also nei drück, den stod unter iPod = kein IPot angeschlossen
also chani au kei Istellig ändere..
muess irgend e anderi möglichkeit gäh?!?

A.C.A.B.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von A.C.A.B. »

chickens**t hat geschrieben:muesch jo wie lieder im itunes druflade. denn duets, wenn de dr ipod an pc hänggsch, das automatisch aktualisiere...
funktioniert nicht....
USER DES JAHRES 2005

Zur klarstellung: mein Name ist bloss ein Gruss an unsere netten Tiere ausm Urwald...

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

A.C.A.B. hat geschrieben:funktioniert nicht....
Dann mach es doch einfach selber! Auto-Synchronisation ist eh scheisse....

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crazychillbär »

test test, mal sehen obs geht.

keine Angst Beitrag wird wieder gelöscht, falls es klappt.
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!

Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

was söll das??? :mad: :eek:
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

fcb-flow
Benutzer

Beitrag von fcb-flow »

Ha grad e problem mit mim Ipod und hoff s cha mir öber witerhelfe.

Ich ha zu mim ipod zwei böxli wonen cha draschliesse wasi au schön gmacht ha. das het immer funktioniert aber jetzt stoht plötzlich uf dem scheiss i pod ok to disconnect. ich cha alles drucke und mache aber e reagiert eifach nüme, cha mir do öber witerhelfe?

mecci

griessli

Beizensportler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beizensportler »

fcb-flow hat geschrieben:Ha grad e problem mit mim Ipod und hoff s cha mir öber witerhelfe.

Ich ha zu mim ipod zwei böxli wonen cha draschliesse wasi au schön gmacht ha. das het immer funktioniert aber jetzt stoht plötzlich uf dem scheiss i pod ok to disconnect. ich cha alles drucke und mache aber e reagiert eifach nüme, cha mir do öber witerhelfe?

mecci

griessli
Es blinggt abr nid?
Aso wenns nid blinggt gits nur öppis: Warte bis d'Batterie leer isch ( i red us Erfahrig)
[CENTER]▲
▲ ▲[/CENTER]

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

@fcb-flow:

Hesch schomoll probiert, dä Apparat neu z'schtarte (so wie mit em Affegriff im Windows)?

Das würdi eso goo:
S kunnt druffaa weles Modäll de hesch; bi dääne, wo no die 4 Knöpf (ruggwärts, menu, play/pause, vorwärts) hänn, mues me e paar Sekunde lang glyychzyttig menu und play drugge. Denn schtartet er neu.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

aha, Apple auf den Spuren von Microschrott....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Gitts bim Mac au e Affegriff? Oder muesch dört grad dr Schtegger uusezie, will er nit emoll e Schtroomschalter hett?
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

fcb-flow
Benutzer

Beitrag von fcb-flow »

danke IP-Lotto dr affegriff het perfekt funktioniert.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

wer kauft schon elektrodesingerschrott zu überhöhten preisen -g-
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

tom84
Benutzer

Beitrag von tom84 »

cha ich vom ipod d lieder ins i tunes exportiere?
wenn jo wie?

mit beschtem dank

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Mindl hat geschrieben:wer kauft schon elektrodesingerschrott zu überhöhten preisen -g-
über 10 Millionen Menschen...

Beizensportler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beizensportler »

tom84 hat geschrieben:cha ich vom ipod d lieder ins i tunes exportiere?
wenn jo wie?

mit beschtem dank
nei, bi de "neue" iTunes Versione isch das deaktiviert! Es git aber diversi Programm wos könne!

Zum Bispil http://www.ephpod.com/
[CENTER]▲
▲ ▲[/CENTER]

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

http://www.pochoirs.de

Do findsch was de bruchsch!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Lou C. Fire hat geschrieben:aha, Apple auf den Spuren von Microschrott....
Irgendwie scho, sunscht wäre sie jo nid uff Intel umgstiege ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Mayor
Erfahrener Benutzer

Schrybschutz!?

Beitrag von Mayor »

Ych ha folgendes Problem:

Ha vomene andere Computer e paar Albe uff mi Computer gno und denn alli ins iTunes kopiert. Wenn ych denn uff synchronisiere klick, kunnt noch e paar Lieder folgendi Mäldig:
Das kopieren auf das Medium "Mayor's IP" ist fehlgeschlagen. Sie haben nicht die entsprechenden Zugriffsrechte für diesen Vorgang.

Itunes konnte die Information nicht in Musikordner sichern, da Sie keine Schreibrechte besitzen. Überprüfen Sie die Zugriffsrechte des Musikordners und dessen Unterordner und kopieren Sie diese Dateien.
Was ych gseh ha, isch dass die Musikdateie alli schrybgschützt sin. Ych ha scho paar mol probiert s Höökli wägznäh, aber das kunnt jedesmol widr. Wirds Problem dodra liege? Ka me dä Schrybschutz irgendwie uffhebe? s Isch au komisch, dass es jedesmol wenn ych widr uff synchroniesiere klick, s unterschidlich viel Lieder uff e iPod ladet. Mängisch brichts noch 3 Lieder ab und die Mäldig kunnt und anderi mol schafft är 50 Lieder z lade. Aber au d Zahl vom synchronisiere variert jedesmol widr. Emol sinds 1100 Lieder, denne widr nur 800 und so goht das vo Versuech zu Versuech uffe und aabe.

Oder liegt s Problem neume ganz anders?

Messi viel mol!

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Up!

Weiss wirklich niemerts Bscheid?

Edith: No schnäll e anderi Froog:

Wenn ych uff Wiederhärstelle klick, denn duets mr jo alles uff em iPod lösche. Blyybt denn alles im iTunes? Das heisst, es isch kai Risiko dass alles verlore goht? Ych lies immer wieder dass me d iTunes Bibliothek "sichere" muess. Was heisst das?

Antworten