Mäntig isch geiler... de kame sich am längschte uff e Fryttig freueOralapostel hat geschrieben:Yeah, Freitag! DER Tag der Arbeitswoche. Später zur Arbeit kommen, noch mehr surfen und früher nach Hause gehen.

Mäntig isch geiler... de kame sich am längschte uff e Fryttig freueOralapostel hat geschrieben:Yeah, Freitag! DER Tag der Arbeitswoche. Später zur Arbeit kommen, noch mehr surfen und früher nach Hause gehen.
hör mr doch uff !! bitte bitte überschwemmet mi no mit em scheene Baseldytsch!!Digge hat geschrieben:das glaub icckh ja nöööööd??? hey säg, häsch guet??? schoooo????
wobei die steigerung an hässlichkeit von zirüdüüüütsch druch ein zirücher der englisch spricht, mit einem schönen süüüüüüüdkurväääääää-dialäggt, erreicht wird!Digge hat geschrieben:johnny, ha letscht donnschtig au uf zi!rü ane sitzig müesse, ha's überläbt... zum glück isch d'sitzig in änglisch gsi, hani mr das grusige züridüüütsch nid 2 stund lang müesse ahlose....![]()
alte, weiss nid wieso, aber irgendwie cha ich das züridütsch mega guet nochemache.JohnHolmes hat geschrieben:hör mr doch uff !! bitte bitte überschwemmet mi no mit em scheene Baseldytsch!!
y weis nid, aber dr Zirücher Dialäggt macht mi irgendwie aggresiv !!
gohts euch nid au so?
ich weiss, ha so eine bi mir z'australie in dr sprochschuel gha... e riese fcz-fan gsi, aber nach jedem spieltag isch är immer ruhiger worde...schniposa hat geschrieben:wobei die steigerung an hässlichkeit von zirüdüüüütsch druch ein zirücher der englisch spricht, mit einem schönen süüüüüüüdkurväääääää-dialäggt, erreicht wird!
ehm... das könt no kontraproduktiv für di uuse kho!!! wurd mi Aggressivitätspotenzial immäns steigere. dFolg dervo wär sehr wohrschinlig ein vo dine Topstürmer mit eme kaputte Knoche und ych RED CARD !!!Digge hat geschrieben:alte, weiss nid wieso, aber irgendwie cha ich das züridütsch mega guet nochemache.isch ok, wenn ich dr ganz match gäge euch an dr linie züridüütsch schrei???
![]()
Na ja... weill so lieb gefragt hast, aber merk dir eins, wenn du noch einmal verschläfst, brauchst an diesem tag gar nicht mehr zur Arbeit zu kommen!DonCorleone hat geschrieben:Goht wahrschinli nid bi mir, han hüt scho verpennt welli geschter 3 Fläsche Wy killt ha. Aber i frog trotzdäm mol:
Darf ich frei ha?![]()
ok, das mache mr eso, ich stell eifach e ersatzspieler vo afang ah uff....JohnHolmes hat geschrieben:ehm... das könt no kontraproduktiv für di uuse kho!!! wurd mi Aggressivitätspotenzial immäns steigere. dFolg dervo wär sehr wohrschinlig ein vo dine Topstürmer mit eme kaputte Knoche und ych RED CARD !!!
(oke die roti karte wär jo den evt. wieder vorteilhaft...aber dr langzytverletzti wieder negativ....)
also, jetzt dörfsch du entscheide was de machsch!!
![]()
allez allez jungs, chömed! tüüüf spilé und hööch günne. verbrännti zaine goali dä chasch nööd bringéé. wartet nuur ich zeig eu wos da lauft.Digge hat geschrieben:, wenn ich dr ganz match gäge euch an dr linie züridüütsch schrei???![]()
oder öbbe so ähnlich, für alli wo sich das schauspiel nid wänn entgoh loh:Basic hat geschrieben:allez allez jungs, chömed! tüüüf spilé und hööch günne. verbrännti zaine goali dä chasch nööd bringéé. wartet nuur ich zeig eu wos da lauft.
nimmen doch im muul
oder öbbbe so änlig![]()
zu däm zytpunggt den ganz klar sDuell vo de Leaders in däre Gruppe!!!Digge hat geschrieben:oder öbbe so ähnlich, für alli wo sich das schauspiel nid wänn entgoh loh:
so, 23. april, wohrschinlich 10.00 im joggeli, fc gündülü - sc binnige
Träxli hat geschrieben:Ok ich erteile allen im Moment eingeloggten Usern die Erlaubnis heute der Arbeit fernzubleiben. Und da es morgen eh nicht mehr gross rentiert, noch einmal mit der Arbeit anzufangen so kurz vor dem Weekend, morgen ist auch frei!
HAPPY WEEKEND!
will er träxli was durch den kopf gehen lassen?tsakras hat geschrieben:mein chef sagt er kenne dich nicht und lässt mich desshalb nicht gehen...er wäre aber bereit sich dich sache nochmal durch den "kopf" gehen zu lassen, solltest du bei ihm vorstellig werden!!! also bitte....