http://www.mafia1930.de
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
mir gots änlich, vilicht hät min typ i dä zwüsche zit sis auto scho gstrazt... mol go luege, gäbti schöni 85 müüsliwoodpecker hat geschrieben:ich bi in Pheonix Destrict Beertown deheime, aber bitte nid agriffe... ha grad enere alte dame müesse d'handtäsche klaue damit ich überhaupt no gäld han![]()
also mir händ d nutte und mini schutztruppe glich gäld brocht, au ohni das si irgendwo zueteilt gsi sind... muesc hhalt sonderaufträge oder wie das heisst mache, bruchsch halt waffene, aber die hani ganz am afang kauft woni no stütz gha hanwoodpecker hat geschrieben:jo das funktionier irgendwie nid so wie ich dänkt han, bi de nutte usw. stoht zwar scho immer einnahmen, aber si sind niene zueteilt... hm das isch en schöne seisch, aber bis mer sone bordell cha chaufe brucht me jo irgendwie gäld... frogt sich woher? und wie me schutzgelerpresser zueteilt weiss ich au nid...![]()