unmöglich, da stehen nur fünf Flaschen Bier rum. Blubb aber weiss was sich gehört!Kawa hat geschrieben:Am Blubb si Rächezentrum :
Hostpoint
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
schon wieder...
heute Vormittag funzte Hostpoint.ch, jetzt ist's wieder abgesoffen
do schmeggt eine s grosse gäld....blubb hat geschrieben:alli wo vo hostpoint jetzt zu mir wächsle kriege das ganze setup frei![]()

i lueg emol zerscht wie sich die ganzi hostpoint gschicht entwigglet, obwohl, per mail hani ihne mit ere kündigung bereits droht.
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
ich kann dir die zahlen durchegebn, muss aber erst bei der kassierin den rechnungsbeleg auftreiben.blubb hat geschrieben:was zahlsch denn jetzt wenni frooge dörf für welli leischtige?
evtl kann jemand ohne einen solchen aufwand infos geben?!
Lueg emol do!, noch em letschte mol crash über neujoor het me ei monet gschänggt kriegt! soo grosszügig... jetzt wird bald dr 2. monet gschänggt... do könntsch du sicher nid mithalte ;-)
schätzigswiis um die 13 fr im monet (9.90 plus 3 fr für s domain mapping)fcb_1973 hat geschrieben:ich kann dir die zahlen durchegebn, muss aber erst bei der kassierin den rechnungsbeleg auftreiben.
evtl kann jemand ohne einen solchen aufwand infos geben?!
also ca. 156 Fr Im Joor plus zuesätzlich 35 fr jöhrlich für d .ch domain.
bi mir kriegsches für 100fr plus halt domain 35 fr jöhrlich

und kasch au problemlos bi spezialaawändige bscheid geh wenni öbis muess nocheinstalliere ..
[quote="blubb"]schätzigswiis um die 13 fr im monet (9.90 plus 3 fr für s domain mapping)
bi mir kriegsches für 100fr plus halt domain 35 fr jöhrlich ]
irgendwie krieg ich dr verdacht nid los, dass es bi dir um irgend eso e hinterzimmerbüdeli handlet wo me immer muess drmit rächne, dass vo eim daag uf andere nüt me goht..., ok das muess me bi hostpoint jo au

bi mir kriegsches für 100fr plus halt domain 35 fr jöhrlich ]
irgendwie krieg ich dr verdacht nid los, dass es bi dir um irgend eso e hinterzimmerbüdeli handlet wo me immer muess drmit rächne, dass vo eim daag uf andere nüt me goht..., ok das muess me bi hostpoint jo au

jo verdacht isch natürlich berächtigt.fcb_1973 hat geschrieben:irgendwie krieg ich dr verdacht nid los, dass es bi dir um irgend eso e hinterzimmerbüdeli handlet wo me immer muess drmit rächne, dass vo eim daag uf andere nüt me goht..., ok das muess me bi hostpoint jo au![]()
![]()
dr brueder het sini website scho online http://www.schindelholz.info
ich wird mini denn au mache wenn ich noche bi mit dene sache woni no z erledige ha.
de kasch au dr rotblaupat oder dr iste do im forum frooge die sin au bi mir.
und wie gseit gepflegt-arrogant isch scho sit über 3 joor über mi online

ich bruch halt mol e paar kunde damit ich das ganze no professioneller gstalte ka (ha do au e server in allschwil in planig) usw.
aber bishär sin alli zfriede gsi mit de leischtige und wie gseit sött mol d hd crashe oder so hanni das ganze schnäll uf eme neue server online gschalte, isch mir persönlich lieber als wie bi hostpoint e grosses cluster an einere location und wenn dr wurm drin isch ischer drin... wenn me wältwit sini server het und das ganze redundant ufbaut lauft die gschicht viel besser, minere meinig noch.
muess jede sälber wüsse, me ka au gärn e testaccount ha zum das ganze aaluege.
e neus admin interface kunnt demnächscht au!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
nei dert weisch es mit Sicherheit, het au sini Vorteil.fcb_1973 hat geschrieben:irgendwie krieg ich dr verdacht nid los, dass es bi dir um irgend eso e hinterzimmerbüdeli handlet wo me immer muess drmit rächne, dass vo eim daag uf andere nüt me goht..., ok das muess me bi hostpoint jo au![]()
![]()
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
also blubb, ich bin au interessiert.
mini aforderige:
asp und php (as isch glaub s'einzig nid ganz eifache)
unbegrenzti mysql DB's
gnueg platz sage mer ca. 1GB (wenn mehr denn besser)
natürlich e gueti performance...
und halt standards so email, subdomains und die sache halt
was meinsch, der preis ist heiss??
mini aforderige:
unbegrenzti mysql DB's
wo het denn dr brueder die chatz ufgablet? ]http://www.schindelholz.info/images/pc-support2.jpg[/IMG]blubb hat geschrieben:dr brueder het sini website scho online http://www.schindelholz.info
also wenn die e homesupport macht, denn wäxli SOFORT...

asp brucht me e windows server und das hanni zur zyt nonig, je nachdäm kunnt sowas bald, aber momentan kanni das nonig aabiete, sorryBlack Squad hat geschrieben:also blubb, ich bin au interessiert.
mini aforderige:
unbegrenzti mysql DB's

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
[quote="blubb"]jo verdacht isch natürlich berächtigt.
ich wird mini denn au mache wenn ich noche bi mit dene sache woni no z erledige ha.
und wie gseit gepflegt-arrogant isch scho sit über 3 joor über mi online ]
kani nur empfehle dini arbet! ganz geil! hut ab!!
und wie gseit gepflegt-arrogant isch scho sit über 3 joor über mi online ]
kani nur empfehle dini arbet! ganz geil! hut ab!!
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...
Will jo nüd sage, aber so öppis als Bispiel azgä ???blubb hat geschrieben:jo verdacht isch natürlich berächtigt.
dr brueder het sini website scho online www.schindelholz.info
Link zu Referenzen = Leere Seite

Support, Link zu Preisen = death link

ich kenne einige die hier sind: http://www.novacompany.ch/
sind alle zufrieden.
sind alle zufrieden.
Schon viel besser, Links funktionieren ....san gallo hat geschrieben:ich kenne einige die hier sind: http://www.novacompany.ch/
sind alle zufrieden.
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
[quote="blubb"]asp brucht me e windows server und das hanni zur zyt nonig, je nachdäm kunnt sowas bald, aber momentan kanni das nonig aabiete, sorry ]
jo ich weiss, das isch ebbe s'problem vo de meiste, ha bis jetzt glaub 2 gfunde wo das i de schwiz abiete... s'2. problem isch denn ebbe schinbar au, dass php uf windows au nid so perfekt soll si wie uf me andere OS. aber bruch ebbe asp und cha uf php nid verzichte.
jo ich weiss, das isch ebbe s'problem vo de meiste, ha bis jetzt glaub 2 gfunde wo das i de schwiz abiete... s'2. problem isch denn ebbe schinbar au, dass php uf windows au nid so perfekt soll si wie uf me andere OS. aber bruch ebbe asp und cha uf php nid verzichte.

ojemine, d.h. mit Glück laufts am Dunnschtig...Hostpoint hat geschrieben:Dienstag, 7.2.2006 - 20:45
Die folgenden Server sind leider weiterhin nicht erreichbar.
Server 03
Server 11
Server 12
Server 24
Server 26
Server 27
Server P002
Server X001
Die automatische Konsistenz-Prüfung des File-Systems ist nun abgeschlossen. Der Zustand ist jedoch weiterhin fehlerhaft und das File-System muss nun manuell bearbeitet werden. Eine Zeitangabe ist daher weiterhin nicht möglich. Unsere Partner setzen alles daran dies so rasch wie möglich zu lösen.
Besten Dank für Ihr Verständnis und Ihre Geduld.
Ihr Hostpoint Team

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
wenn ich nur an all die Stunden denke, die ich seit November aufwendete mit Hostpoint-Störungen, schon die Migration als solche verlief alles andere als fehlerfrei...fcb_1973 hat geschrieben:dasch doch e verdmmti sauerei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Hàtte ich damals gewechselt wäre/hätte ich nun
a) sorgenfrei
b) gar Geld gespart
c) und sogar Arbeitsstunden
"meine" hp ist erst seit ca. 2000h, nachdem sie seit der letzte nacht wieder lief. weisst du wie ich rausfinde auf welchem server sie ist?Rankhof hat geschrieben:wenn ich nur an all die Stunden denke, die ich seit November aufwendete mit Hostpoint-Störungen, schon die Migration als solche verlief alles andere als fehlerfrei...
Hàtte ich damals gewechselt wäre/hätte ich nun
a) sorgenfrei
b) gar Geld gespart
c) und sogar Arbeitsstunden
steht seit den Unterbrüchen in der Altjahrwoche unten links im CPanel. Aber "da kommst du ned rein" im Moment...fcb_1973 hat geschrieben:"meine" hp ist erst seit ca. 2000h, nachdem sie seit der letzte nacht wieder lief. weisst du wie ich rausfinde auf welchem server sie ist?
Oder Hostpoint anrufen / mailen...

und ansonsten kannst du die Troubletickets durchgehen und das Ausschlussverfahren versuchen
http://www.hostpoint.ch/support.php?sub ... et&tid=148