fragen über fragen...

Das chunnt ganz ufs Alter druff ah....woni grad uss dr Lehr cho bi, hani eigentlich immer nur Minus uffem Konto kah....und ab 30ig ischs denn langsam gange und ha sogar no e chli chönne spare....Schwalbenkönig hat geschrieben:..wieviel as dir pro monet vo euchem lohn uf d'site düent zum chli spare? oder spared dir gar nix und verprassed euche ganz lohn immer grad wieder?
fragen über fragen...![]()
HALLO?! Mach mir auch ncoh Angst... verfluchtbeginner hat geschrieben:gäld muss weg, man ist nur 1 mal jung...hast dann wenn du alt bist (25 uffwärts) no gnueg zit zum spaare....
das schutzgeld ist wieder mal fällg...dieses mal aber pünktlich...baschtard hat geschrieben:Ich ghei jede Monet 217.- per Duuruftrag uf mi vrdammts vrschissene huere Kack-Sparkonto... Dr Räscht gibi im Cedi Madedi Kadedi und bruchs für's Ässe...
du und spare.....HUUAAAHUUUAAAHUUUAAAAA.....dr sound und technikjhunkee.....vergiss es alte - mir wärde s läbe lang unser gäld für flimmerkischtene, wirelessboxe, portabli james bond schniggschnaggs und irgendwelchi tüüre käbeli ussgäh.......näbscht all däm wo mer so ammene rüschli mol durelön!Pascilicious hat geschrieben:Wird bi mir wohl au so si.. ha mr au vorgnoh ab 30 langsam richtig z spare.![]()
Geht mir auch so, bei meinem Zapfen vermehrt sich das Geld von alleine, ich kann machen was ich will!!!Lou C. Fire hat geschrieben:ich würde gerne meinen ganzen Lohn verprassen, aber ich schaff es auf Dauer einfach nicht...
Scheiss Technik! Stimmt scho.. Kleider chöme au no dezue! Platte hani chli abegschruubt.. 400.- pro Monat für Vinyl isch nit wenig.Russe hat geschrieben:du und spare.....HUUAAAHUUUAAAHUUUAAAAA.....dr sound und technikjhunkee.....vergiss es alte - mir wärde s läbe lang unser gäld für flimmerkischtene, wirelessboxe, portabli james bond schniggschnaggs und irgendwelchi tüüre käbeli ussgäh.......näbscht all däm wo mer so ammene rüschli mol durelön!![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen