ich lach mich kaputtKimplayer hat geschrieben:dann kommt halt unser neuer samuraj zum zuge....![]()
Kamikaze Nakata
ha ghört dass dr Hatoori Hanzoo, es nois schwert het miesse mache und bim letze für d Uma Thurman in Kill Bill, wüsse mr jo was drbi use kho isch...tschanky hat geschrieben:ich lach mich kaputt
Kamikaze Nakata
Könnt me ächt nit für das Spiel e Transparänt mache mitere Zeichnig. Die Zeichnig söll klar darstelle, dass dr Müller nüm bi uns spielt.kobra hat geschrieben:wollen mal sehen welche hintermannschaft zuerst resigniert... hoffe für dich dass müller, smilljabitsch & co nicht vergessen die sprints zu trainieren in der vorbereitung...
ou, das ysch aber e böses eigegoal für di...Blutengel hat geschrieben:Könnt me ächt nit für das Spiel e Transparänt mache mitere Zeichnig. Die Zeichnig söll klar darstelle, dass dr Müller nüm bi uns spielt.
Offesichtlich isch mr in Züri s läse nit mächtig, wie sunscht ka me so öbis use lo![]()
Edit:
Oh ganz vergässe....es sind jo Zürcher
btw: 0:3 für Basel. Mit dr neue Verteidiger spiele mr au wiederemol zu 0. Wer Goal schiesst isch mr egal, es könne au 3 Eigegol vo Zürcher si. Das sind sie sich jo gwohnt könnt mr meine. Bi dene Biträg wo si da ame schriebe
Y möcht nur mol dra erinnere, das dr Herr Pausehofschläger grad mol ai Partie gspielt het und me letschtens bim Ba au scho bim erschte Spiel uff em Rankhof gschwärmt het.the kaiser. hat geschrieben:0:3 jetz gits nur no beton![]()
muris lücke ist gestopft
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.