viel vergügen bei der aufzeichnung. premiere überträgt nicht live....

danke für die info, werde es den kollegen so weitere geben... haben sich wohl zu früh gefreut!
Isch nit ganz klar. I tendier aber eher zu dr Entscheidig vo dr Schiedsrichter. Ich bi dr Meinig dr Ball isch uf höchi wissi Linie gsi (no in dr Luft) und dr Verteidiger het den dr Roethlisberger wieder e Stück zrugg druggt. Isch aber e knappi Entscheidig gsi, hät au anderscht könne siBasic hat geschrieben:und das wär kei touchdown gsi vo de steelers...
Dr Ball muess au nit hinter dr Linie si. Wenn e Spitz vom Ball d Linie berührt oder uf dr höchi vor dr Linie isch, isch es e Touchdown. Dass dr Ball nit ganz drüber isch gsi, isch Sunneklar..Basic hat geschrieben:de ball ysch nie und nimmer hinder de linie gsi - de schiri hät das miesse gseh. wobi i weiss nit öb är die gliche bilder gseht wie mir...
ich scho weiss - aber für mi ysches au sunneklar das de ball d'linie nit mol kützelet het. de elboge ysch öbbe 10 cm vor de linie abe und somit ysch de ball no witer hinde.Blutengel hat geschrieben:Dr Ball muess au nit hinter dr Linie si. Wenn e Spitz vom Ball d Linie berührt oder uf dr höchi vor dr Linie isch, isch es e Touchdown. Dass dr Ball nit ganz drüber isch gsi, isch Sunneklar..