Tsunami hat geschrieben:
Aha. Mir bruuchä also neuerdings d'Stürmer nümmä für d'Gool z'schiessä sondern um d'Rüüm z'schaffä.

Läider isch dr Carigoal bis zum Monaco Spiel no ni fit, so chunnt halt dr CG läidr Gottes nid um dr EDU (zämä mit #7), falls CG 4/4/2 spiielä loot. Ich hätti mir en neue Stürmer JETZ gwünscht, nid erscht im Summer.
E Guete Sturm zeichnet sich durch e Brächer(evtl. au e "Wüehler" a la Rossi) und e Knipser us!Dr Brächer nimmt d Gegespieler uf sich, schaftt somit Rüüm für e zweite Stürmer, cha dr Ball halte und guet abdecke und drfür sorge dass d Mitspieler chöne nocherucke-->Attribut wo e Mladen z.B nit het, e Eduardo aber scho!So ne Brächer hämer also scho...und friehner wo dr Rossi mit em Jimmy gstürmt het, isch dr Rossi zueschtändig gsi für laufe, laufe und nomol laufe...alles drmit dr Jimmy dr notwändig Ruum vorfindet, wo e Knipser(e Instinktfuessballer, me ischr nit gsi) halt brucht!
So e Stürmer sött öbe in jedem 3.Spiel träffe, so dass me uf e Gsamtquote vo öbe 10-12 Goal in 36 Spiel chunt-->das wär zfriedestellend(und uf die Quote chunt dr Edu)!
Wenn also dr Edu dr Brächer isch, fehlt also no e Knipser...dä Part sött doch denn also, eigentlich dr Fladen inäh...aber Sorry, wie mr gseh hän chuntr nit anähernd an e Gimenez ane!Mir isch es scheissegal obr Sitefallruckzieher Goal macht, Lupfer us 30 m, oder Freistöss links obe...Es brucht e Stürmer wo die Scheisse ine haut, egal wie, in jedem 2 Spiel, wenn möglich in
jedem Spiel, e Knipser halt wie dr Gimenez bi uns gsi isch!
Kurzzämmefassig:
-Dr Edu isch e Brächer, so eine bruchts und er isch dr einzig bruchbari momentan bim FCB--->Also
gesetzt!
-Dr Petric isch weder e Topscorer, no e Brächer, er isch e potentiell, torgföhrliche Offensivmidfielder...So ein hämer aber scho, e bessere.....(Delgado)--->Also nit dä Maa wo mr bruche im Sturm, wo em Aforderigsprofil entspricht!
-Si Glück isch, dass dr Carignano vrletzt und dr Stereo e Durchnittsfuessballer isch...suscht hätt e Petric absolut gar nüt in däm Sturm vrlore und i freu mi dorum uf e Caicedo....