[quote="Digge"]also erstens glaube ich nicht dass der marti einfach so die kontaktlinsen verschenkt, auch der lebt ja kaum nur vom luft und liebe....
und zweitens ist der andere, wie baslerin sagte, mein onkel und da wird natürlich dieser unterstützt! ]
verschenken nicht, aber sozusagen...selber schuld isser
Optiker - Kontaktlinsen - Beratung
i ha mini Linse vom Fielmann
d Berotig isch dört nit emol so schlächt, ha abr lang brucht bis i die richtige kha ha und die sin au jetzt noni so guet abr das ligt an mine Auge
zum Nulltarif sin die abr ganz und garnit gsi
d Berotig isch dört nit emol so schlächt, ha abr lang brucht bis i die richtige kha ha und die sin au jetzt noni so guet abr das ligt an mine Auge
zum Nulltarif sin die abr ganz und garnit gsi

Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
weiss nüm rächt
i bi eifach zum Fielmann, dört hän si mini Auge usgmässe, denn hani glaub e Summe müesse azahle, ha verschideni usprobiert bis i die richtige kha ha, aschliessend hani dr ganz Pris zahlt
die Azahlig hani müesse mache damit i mit de Probelinse nit eifach cha vrreise
Wieviel die Azahlig gsi isch chani nüm sage, i dänk öpe d Helfti vom ganze Pris, sicher mehr als 150fr.
i bi eifach zum Fielmann, dört hän si mini Auge usgmässe, denn hani glaub e Summe müesse azahle, ha verschideni usprobiert bis i die richtige kha ha, aschliessend hani dr ganz Pris zahlt
die Azahlig hani müesse mache damit i mit de Probelinse nit eifach cha vrreise
Wieviel die Azahlig gsi isch chani nüm sage, i dänk öpe d Helfti vom ganze Pris, sicher mehr als 150fr.
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit