Was geht hüt zobe????
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Dasch denn wenn du
a. s telefon nümm höhrsch
b. im fame eh kei Empfang hesch
c. Sowieso zu bsoffe bisch zum abnäh....
d. Und wenn de s doch schaffsch abznäh, de kei grade Satz usebringsch und de eh kei Wort verstohsch.....
a. s telefon nümm höhrsch
b. im fame eh kei Empfang hesch
c. Sowieso zu bsoffe bisch zum abnäh....
d. Und wenn de s doch schaffsch abznäh, de kei grade Satz usebringsch und de eh kei Wort verstohsch.....
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Say wha-wha-wha-a-a-a-aaat ?Russe hat geschrieben:sizzzzl my dizzl würde grandmaster doggystyle dazu sagen!!

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
Naja, es kunnt halt druff ah. Immer möchti au nid ins Planet (wo übrigens soviel ich weiss gar nüm Planet heisst), aber z.B. d'DJs sin halt scho meistens besser dört, im Vergliich zu fame und so züüg. S'Planet het halt au e chli "ghobeners Niveau" (& entsprechendi Priise.. wobii wenn ich mir d'Priise in dr Kupple oder so alueg... naja lömmer das). Bi aber au ganz selte dört.Rinoceronte hat geschrieben: Was erwartisch... Dräggs Franzoseklub! All die Marseille Pisser döt rege mi eh uf. Sbald de kasch Autofahre könne mr jo emol goh....
Suscht wenn me eifach chli niveaulos wott go shake ka me jo au ins Fun
can we get a mothaf**kin moment of silence.....for this small chronic break?Gevatter Rhein hat geschrieben:Say wha-wha-wha-a-a-a-aaat ?
@ onkel
bar rouge ischs gröscht...oder besser gseit, die beschti alternative in basel!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
jo die hän scho djs - also wenn dr arslan sälber hinter de täller stoht....isch jo mol ITF-Champ oder doch DMC??gsi....und wenn dr cut killer ufflegt au...aber sunscht...weiss doch au nid!Schranz hat geschrieben:im fame gits DJ's ????
jä so krass mit cd-player oder watt? hmm ich läb glaubs hinterem mond, was goht den im fame für sound? däbbeli-house und schlötterli-breaks?
glaub irgendwie redet ganz basel devo...muessi wohl mol go aluege![]()
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Dä Typ am Friitog nennt sich DJ Mohammed. Är sich so richtig kacke...Russe hat geschrieben:jo die hän scho djs - also wenn dr arslan sälber hinter de täller stoht....isch jo mol ITF-Champ oder doch DMC??gsi....und wenn dr cut killer ufflegt au...aber sunscht...weiss doch au nid!
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
-
nidganzbache
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
3. Sin drei Wuche Metallkind....Platini hat geschrieben:
kum zwei wuche bi der neue schtell und scho kunnt kei grads wort meh use !
Macht Uni und ka nid zelle
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
D luegsch Music Star?Platini hat geschrieben:isch mir doch egal wie langs isch... hauptsach kasch numme no rede wie d wallisere us music star !
Kumm gibs doch zue. du hesch vor luter Viva luege dis Ziitgfühl verlore.
"2 Wuche? 3 Wuche? Scheissegal, hauptsach Vivamat-SMS!"
Gäll Platini

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Hauptsach:
Ich grüss mini Brudder, Hakan, Tarkan, Erkan, Özgür und Öslem, Gölkan, mini Cusin, mi Fatter, MINI FAMILY, ganz Klass 1gruess deheim vo Realschul und alli wo mi kenne.
Und ich wünsch mir Gangsta Paradize vo Coolio
MC MUSIC BISCHES!!!!!
Ich grüss mini Brudder, Hakan, Tarkan, Erkan, Özgür und Öslem, Gölkan, mini Cusin, mi Fatter, MINI FAMILY, ganz Klass 1gruess deheim vo Realschul und alli wo mi kenne.
Und ich wünsch mir Gangsta Paradize vo Coolio
MC MUSIC BISCHES!!!!!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Jo weisch ich bi wie 50 cent. VOOOOOLL Gangsta maaaaaaaaaaaaaaanPlatini hat geschrieben:- was häsch dänn du so für hobbies ?
- wAiScH IcH dUe BrEaKdAnCe MaChÄ
- jääää kchönntisch du uns öppis voorbreakchä ?
- NeImAaNnWaIsCh... IsCh JeTz SsUwEnIg PlAtZ
Ich ha sogar krew... Mit Erkan, Tarkan und Ölcan
@Betze
Du siehst ein Schwein.....