Was würdet ihr jetz gärn mache?
muesch jo fascht wenn an strand wotsch liggemimpfeli hat geschrieben:Mir sinn uns nonig einig....![]()
Definitiv wytter ewäg, entwäder nach Asie oder in d'Karibik

wenn ind karibik gosch köntsch für mi uf martinique go vorsondiere... i gang nämmlig im märz
tipp: gosch mol imene kuoni reisebüro go abchecke wäge karibik -> mir hänn e agebotsserie gfunde wo de partner nur 1/2 priis zahe würd... l
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
Kuoni-Agebottsserie? Gits das au im Netz?mimpfeli hat geschrieben:No jo, er will Karibik, ich will Asie.....w
Denn göhnd Ihr jo no vor uns....bi uns wirds wohrschyyns April![]()
Ah jä! Dasch emol e guete Tip, mol go verby luege!
Y ha jo immer no dä Guetschiin mit mym Kolleg ev. wyrdi das jo fyr uns au gylte, oddr wie chenne die sage, ebb mir Partner sin oddr nid?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
no e schmarotzertipp für asie:mimpfeli hat geschrieben:No jo, er will Karibik, ich will Asie.....w
Denn göhnd Ihr jo no vor uns....bi uns wirds wohrschyyns April![]()
Ah jä! Dasch emol e guete Tip, mol go verby luege!
die maischte lüüt bzw. hotelpersonal verstöhn nit wirkligg änglisch, was sie aber verstönd ysch "honeymoon". wenn de das seisch, flippe sie fascht und diend der jedes nur erdänkliche extra zuecho lo (gratis verstoht sich) griegsch z'morge ufs zimmer wo sunscht miesstisch extra zahle, wellness usw.
hanimuun? weli nice!
miend halt e bits due im reisebüro wiener vom andere ufer wäred...Grga Mali hat geschrieben:Kuoni-Agebottsserie? Gits das au im Netz?
Y ha jo immer no dä Guetschiin mit mym Kolleg ev. wyrdi das jo fyr uns au gylte, oddr wie chenne die sage, ebb mir Partner sin oddr nid?
Basic hat geschrieben:no e schmarotzertipp für asie:
die maischte lüüt bzw. hotelpersonal verstöhn nit wirkligg änglisch, was sie aber verstönd ysch "honeymoon". wenn de das seisch, flippe sie fascht und diend der jedes nur erdänkliche extra zuecho lo (gratis verstoht sich) griegsch z'morge ufs zimmer wo sunscht miesstisch extra zahle, wellness usw.
hanimuun? weli nice!

Guet z'wüsse....