tipps zem uffhöre z kiffe?!

Der Rest...
Smokey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smokey »

Malko hat geschrieben:2. suechsch dr a aspuchsvolle Job, denn merksch bald, dass nid goht
Guete witz
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt

Smokey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smokey »

Russe hat geschrieben:in so momänt schwör mer: "I SUFF NIE MEH"
aber "i rauch nie meh ein" isch mer no nie in sinn ko......irgendwie no strange!
Das chunt mr bekannt vor. Zwar scho 1000 mol gseit ich suff nie meh. Aber ich kiff nie meh hets no nie über mini lippe gschafft.

Do chunt mr grad in sinn dass es scho 20 min. här isch sit dr letschte gugge. Grad mol ein irolle :D
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

Sharky hat geschrieben:Als tägliche Kiffer bin ich für fascht 9 Mönet noch Thailand als Tauchlehrer go schaffe.
Du bisch abr nid zuefällig vor ca. 3 Joor amene KV als Lehrer tätig gsi, oder?
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Gustavo hat geschrieben:Du bisch abr nid zuefällig vor ca. 3 Joor amene KV als Lehrer tätig gsi, oder?
Lehrer als was? WElles KV? Kaufmännische Verein? Nein, nein, nein.....

war vor 5 Jahren in Thailand, davor in Ägypten und auf Fuerteventure, davor hab ich in dr geilschte Beiz in dr Stadt gschafft.... ;) Aber Lehrer im KV bini nie gseh :D
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

pernod
Neuer Benutzer

Beitrag von pernod »

mein Tip um aufzuhören: Tunnels meiden! :eek:

Tunnel mit Drogen unter der Grenze USA-Mexiko gefunden

Los Angeles.
DPA/SDA/baz. Im Grenzgebiet zwischen den USA und Mexiko haben die Behörden einen über 1000 Meter langen Tunnel entdeckt. Es soll sich um einen der längsten und am besten ausgebauten Schmuggelwege handeln, berichtete der TV-Sender CNN.

Nach Angaben des US-Justizministeriums wurden auf mexikanischer Seite zwei Tonnen Marihuana sicher gestellt. Ein Tunnelausgang befindet sich in einem Lagerhaus nahe der Grenzstadt Tijuana.

Von dort führte der Weg unter dem Grenzstreifen in die kalifornische Gemeinde Otay Mesa. Er sei vermutlich von illegalen Einwanderern und zum Drogenschmuggel genutzt worden, hiess es.

Der bequem begehbare Tunnel war mit Licht, Belüftung, Wasserpumpen und einer Anlage zum Transport grosser Frachten ausgestattet. Seit 2001 sind nach Behördenangaben über 20 Schmuggel- und Fluchttunnel unter der Grenze zwischen Mexiko und den US- Bundesstaaten Arizona und Kalifornien entdeckt worden.

http://www.baz.ch/news/index.cfm?ObjectID=0A405BD3-1422-0CEF-70ED99D9928C842B
[CENTER]Innteligentister User 2006[/CENTER]

cerberus
Neuer Benutzer

Beitrag von cerberus »

rotoloso hat geschrieben:dann habe ich 1-2 mehr geraucht, 1-2 mehr gekifft und noch n'paar Whiskey-Stroh durchgelassen

dann habe ich aufgehört die 1-2 mehr zu rauchen dafür noch 4-5 mehr Whiskey-Stroh und 4 mehr kiffen

dann habe ich wieder angefangen Whiskey-Stroh zu rauchen dafür 1-2 gläser mehr kiffen und 2-3 mehr rauchen

d...dddann... habi mal angefange Weichspüler zu sniffen und dafür weniger Whiskey Stroh zu ... ähh... rauchen dafür 1-2 weniger rauchen unnnn 1-2 mehr kiffen

dddaaaaannnn... habi aufghört mit alles und aagfangen mit Playstation Kabel rauchn und 1-2 mehr finga in Arrrrsch...hö...

UUUUn dann habi wieder mit alles susammen wiedr Angefangen... un jesss...mhhh... jesss weiss i au nimme....
ich sehe, du hast das prinzip begriffen...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

i glaubs in minere momentane vrfassig ischs nit dr richtig zytpunggt uffzöre...
Basel ai Liebi!!!

pernod
Neuer Benutzer

Beitrag von pernod »

maradoo hat geschrieben:i glaubs in minere momentane vrfassig ischs nit dr richtig zytpunggt uffzöre...
Fehler! Den "richtigen" Zeitpunkt gibt es nicht, der richtige Zeitpunkt ist immer "JETZT".

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

pernod hat geschrieben:Fehler! Den "richtigen" Zeitpunkt gibt es nicht, der richtige Zeitpunkt ist immer "JETZT".
Sehe ich nicht so.

Wenn's Dir scheisse geht fällt es Dir sicher schwerer mit dem aufhören. Sei es das Rauchen oder Kiffen. Und sei es nur die eingebildete 'Beruhigung' die das Rauchen/Kiffen verschafft.

Wenn's mir beschissen geht rauche ich garantiert mehr als wenn ich gut drauf bin.

pernod
Neuer Benutzer

Beitrag von pernod »

mimpfeli hat geschrieben: Wenn's mir beschissen geht rauche ich garantiert mehr als wenn ich gut drauf bin.
jo klar, wenn es dir beschissen geht, rauchst du weil es dir so beschissen geht und wenn es dir gut geht, rauchst du weil es dir so gut geht. Einen Grund "nicht damit aufzuhören" findet man immer.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

mimpfeli hat geschrieben:Sehe ich nicht so.

Wenn's Dir scheisse geht fällt es Dir sicher schwerer mit dem aufhören. Sei es das Rauchen oder Kiffen. Und sei es nur die eingebildete 'Beruhigung' die das Rauchen/Kiffen verschafft.

Wenn's mir beschissen geht rauche ich garantiert mehr als wenn ich gut drauf bin.
jep. wen sich die privati situaiton nit gänderet hät wärs eifach gsi. abr so wies momentan isch sehni schwarz...
Basel ai Liebi!!!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Chunt eine mit uf ADAM! :D

Wer will scho ufhöre, denn fangsch halt mit ere andere Sucht a! :p
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

pernod hat geschrieben:jo klar, wenn es dir beschissen geht, rauchst du weil es dir so beschissen geht und wenn es dir gut geht, rauchst du weil es dir so gut geht. Einen Grund "nicht damit aufzuhören" findet man immer.
Kannst Du lesen?

ich habe geschrieben dass ich bedeutend mehr rauche wenn's mir NICHT gut geht.

In Zahlen: ca. 5 Zigaretten am Tag
Im Gegensatz zu ca. 1 Päckchen....

Und wenn man wirklich aufhören will braucht man auch keinen 'Grund'.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

maradoo hat geschrieben:jep. wen sich die privati situaiton nit gänderet hät wärs eifach gsi. abr so wies momentan isch sehni schwarz...
Wieviel kiffsch?Zu wellne Tageszyte(zobe?, dr ganz Daag dure?)?Und ganz wichtig, wie chunt dr dr Flash ine, v.a wil im Momänt schwarz sesch..Gohts dr besser, oder fühlsch e "beklemmends"Gfühl?

Das git kai psychiatrischs Guetachte, aber i wött wüsse was für e Kiffertyp bisch, i kenn so zimli jede"Kiffertyp"......
SCONVOLTS BASILEA 98

pernod
Neuer Benutzer

Beitrag von pernod »

@mimpfeli: Du hast mich falsch verstanden.

was ich eigentlich meinte:

Klar dass es schwieriger ist aufzuhören wenn es einem schlecht geht. Aber wie lange dauert die Aufhörphase? Ich hab vor 2 Jahren aufgehört und verspüre ab und zu immer noch die Lust zu rauchen.

Hätte ich vor 2 Jahren gesagt: "Nein, ich höre jetzt nicht auf, hat eh keinen Sinn da es mir sicher irgendwann im Verlauf der nächsten 2 Jahre schlecht gehen wird", würde ich heute noch rauchen.

Wie lösen eigentlich die Nichtraucher ihre Probleme???

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

SCAR hat geschrieben:Wieviel kiffsch?Zu wellne Tageszyte(zobe?, dr ganz Daag dure?)?Und ganz wichtig, wie chunt dr dr Flash ine, v.a wil im Momänt schwarz sesch..Gohts dr besser, oder fühlsch e "beklemmends"Gfühl?

Das git kai psychiatrischs Guetachte, aber i wött wüsse was für e Kiffertyp bisch, i kenn so zimli jede"Kiffertyp"......
gnueg, a paar dääglich... dr flash kunnt nit so ine wie friehner, mer beruhigend irgendwie...
Basel ai Liebi!!!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

maradoo hat geschrieben:gnueg, a paar dääglich... dr flash kunnt nit so ine wie friehner, mer beruhigend irgendwie...
Guet, beruhigend isch eigentlig nit schlächt..I ha 4 Joor kifft, bis i eimol umkippt bi, danach isch mr bi jedem Flash s Härz bim Gurgeli obeghockt bzw. i bi unruhig worde...Vo Gnuss het do kai red me chöne si....Ha immer wieder ghofft, dr "alti" Flash chunt wieder(gemütlich, usgliche,"luschtig" etc.)..aber dä isch nüm cho!

So hart s tönt, aber s Beschte isch wenn dr so öbis passiert, wil denn hörsch garantiert uf!I kiff jetzt sit 3 Joor nümm...nimm ab und zue ei, zwei Züügli(1 x pro Monet, ha vili Kifferkollege) wil i s halt eifach gärn schmeck, aber ha null Drang meh drzue!

E Kolleg isch jetzt sit 2 Wuche am uffhöre, er het 10 Joor kifft und er hets au s Gfühl ka, es würd en beruhige, aber in jedere Hisicht au brämse, das em evtl. s Hirn irgendwenn fickt-->sprich down gsi...Die erschte 4-5 Dääg hetr Mieh ka, sithär ischr aber sauguet druf, cha guet schlofe, isch usgliche!

I cha dr nur rote, au wenns schwer isch, zieh mol 2 Wuche dure, lueg wies goht, gang furt go Billarde, bowle, nimm e Bierli!Ablänke und s dr guet go loh...

Aber i weiss, es isch schwer, aber glaub mrs, alli wo ufghört hän nit s Gfühl öbis z vrpasse, im Gegeteil(guet mr suffe drfür viel meh :D , aber e Laster muesch jo ha ;) )..Es brucht eifach e Zytli!
SCONVOLTS BASILEA 98

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Jä hesch denn jezz scho mol agfange mit ufheere Maradoo?
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Grga Mali hat geschrieben:Jä hesch denn jezz scho mol agfange mit ufheere Maradoo?
bi am weniger rauche, abr ha kei ahnig wieni momentan söll uffhöre.
wär widr öbbis mer wo mer fählt...
wen i 100% würd schaffe wär das au eifacher...
Basel ai Liebi!!!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

maradoo hat geschrieben:bi am weniger rauche, abr ha kei ahnig wieni momentan söll uffhöre.
wär widr öbbis mer wo mer fählt...
wen i 100% würd schaffe wär das au eifacher...
Das $timmt scho, das verstand y... Het denn das RAV keini Kyrsli wo me do uf e Nomidaag lege chennt oddr so?
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

[quote="SCAR"]Guet, beruhigend isch eigentlig nit schlächt..I ha 4 Joor kifft, bis i eimol umkippt bi, danach isch mr bi jedem Flash s Härz bim Gurgeli obeghockt bzw. i bi unruhig worde...Vo Gnuss het do kai red me chöne si....Ha immer wieder ghofft, dr "alti" Flash chunt wieder(gemütlich, usgliche,"luschtig" etc.)..aber dä isch nüm cho!

So hart s tönt, aber s Beschte isch wenn dr so öbis passiert, wil denn hörsch garantiert uf!I kiff jetzt sit 3 Joor nümm...nimm ab und zue ei, zwei Züügli(1 x pro Monet, ha vili Kifferkollege) wil i s halt eifach gärn schmeck, aber ha null Drang meh drzue!

E Kolleg isch jetzt sit 2 Wuche am uffhöre, er het 10 Joor kifft und er hets au s Gfühl ka, es würd en beruhige, aber in jedere Hisicht au brämse, das em evtl. s Hirn irgendwenn fickt-->sprich down gsi...Die erschte 4-5 Dääg hetr Mieh ka, sithär ischr aber sauguet druf, cha guet schlofe, isch usgliche!

I cha dr nur rote, au wenns schwer isch, zieh mol 2 Wuche dure, lueg wies goht, gang furt go Billarde, bowle, nimm e Bierli!Ablänke und s dr guet go loh...

Aber i weiss, es isch schwer, aber glaub mrs, alli wo ufghört hän nit s Gfühl öbis z vrpasse, im Gegeteil(guet mr suffe drfür viel meh :D , aber e Laster muesch jo ha ]

i sehs momentan nit das i grad zack kha uffhöre, vrsuech jetzt mol weniger und als wie mer z drossle.
Basel ai Liebi!!!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

maradoo hat geschrieben:i sehs momentan nit das i grad zack kha uffhöre, vrsuech jetzt mol weniger und als wie mer z drossle.
Bild
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

baslerstab hat geschrieben:Bild
ha di jo glich no gärn... :rolleyes:
Basel ai Liebi!!!

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Oralapostel »

@ maradoo

Lies es mal in Ruhe durch.

Gruss
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!

Antworten