hehehe!! oder är meinds zumindischt!aidemo hat geschrieben:beschte koch wo gizz. rolf th. bisches ?

hehehe!! oder är meinds zumindischt!aidemo hat geschrieben:beschte koch wo gizz. rolf th. bisches ?
Dä holt sich bi mir dr gröscht Flash of Lifetime. Do bruuchsch kai Wyy zem ässePinkel hat geschrieben:@aidemo
Ist Deine Lieblingsspeise nicht Menschen-Leber mit Fava-Bohnen und einem grossen Amarone?![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
le parfait und läberwurscht vom metzger ysch öbbe sone unterschied wie zwüscheme fiat panda undeme bentley...AJZ hat geschrieben:mir wird schlächt!
es gid lüd die seggle für das dadsächlich extra zum metzger, und anderi striche le parfait druff! ich weiss jetz nid was kränker isch!
Wenn dem so wäre hätte sie's sichr vrdient. Die scheiss Katze verfange sich immer in de Delfin-Netz.Basic hat geschrieben:nur weisch dört nit öb no katzeläbere oder was au immer bigmischt worde ysch...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
sälber kaufti röschti im güggli. mid vill zibele und knoblauch. und salz und aromat. und kääs!!stjakobgirl hat geschrieben:Weitere Vorschläge?![]()
aidemo hat geschrieben:göttlich. könt i 7 dääg in dr wuche ässe!![]()
Aber dasch jetzt grad scho e chli eklig......Röschti uss em Güggli.....AJZ hat geschrieben:sälber kaufti röschti im güggli. mid vill zibele und knoblauch. und salz und aromat. und kääs!!
öbbis vo de wenige sache wo uss em güggli besser sin!!mimpfeli hat geschrieben:.....Röschti uss em Güggli.....
kasch doch nit vergliiche... pampig bzw. halbe stoggi usem güggli vs. sälbergmachti, knusprigi, gschmaggsintensivi rösti...Russe hat geschrieben:öbbis vo de wenige sache wo uss em güggli besser sin!!
hero röschti isch s gröscht - 100 besser als die sälbergmachti vo minere muetter....sparet euch d sprüch - mini muetter kocht eigentlich wie gott persönlich (wie fascht jedi muetter....nur no bitz besser....capice?)
s gliche güldet zum bischpil für gmüessuppe.....ufgwärmt dopplet so guet!!
doch!Basic hat geschrieben:kasch doch nit vergliiche... pampig bzw. halbe stoggi usem güggli vs. sälbergmachti, knusprigi, gschmaggsintensivi rösti...
anti-schwein!Basic hat geschrieben:vegi oder nur anti-schwein?
also das stimmt jetzt definitiv nid! ich HASS nämlich stoggi und ha das UFF ALLI ARTE scho immer ghasst also würd ich nie öbis ässe wo stoggi änlich schmegt!Basic hat geschrieben:kasch doch nit vergliiche... pampig bzw. halbe stoggi usem güggli
meinsch ächt das ich das jetz do iine schrib, damit ihr euch alli köned krumm lache? und s wider e ääändlosi diskusion gid. ---> nein dankeBasic hat geschrieben:islam oder pseudomitleid mit den kleinen süssen ferkeln?