Basler_Monarch hat geschrieben:Ich nimm mol Stellig:
1. Uf die erschte 2 Monet, maggsimal 3 isch de Finn schneller integriert, denn aber muesch nid vergesse, wirds Früehlig, so dass de Félix Borja sich de Summer aawisierend uf die (hoffentlich) CL-Quali-Spiel kaa vorbereite und integriere, de kalti Winter ´06 muess erscht no ko ... und das nach de evtl. CL-Quali.
2. Gib ich dir nid unbedingt Recht, ha emol z´Brasilie de Kimi R. derfe kenne lerne und wo mr uns über d´Schwiiz, s´Snowboard und BMX-fahre unterhalte hän, hani d´Froog brocht wie das mit em Verständnis wär zwüsche ihm und de Mitarbeiter us Hinwil: er het numme uf Englisch instruggzione geh.
Bi zwar kei Finnland kenner, aber wird dert nid Englisch (und Russisch!! ) forciert :? ?
Derzue kunnt, dass bim FCB vieli Spanisch rede ...
3. Guet lohni gelte, ich hät au nüt drgege, wirkligg nid!
4. Dasch scho so ...
5. Ich als Finnland-Ignorant (*joihrkönnetmichschloh*) behaupt emol eifach, dass s´Nivau z´Columbie höher isch.
6. Er isch Jung, und vor allem noni Lang in dr Nati! Es git vieli anderi Clubs wo e South-Am Spieler erscht denn wohrnemme, wenn er e Nationalmannschaftskarriere gstartet het. Jetzt isches sowiit und siehe da, er wird mit Brazil und europäische Mannschaft in Verbindig broocht.
1. Den frogt sich eifach, uf wenn sie sich verstärke wön!? Wie xseit. Beidi drfür dr Edu wäg wär für mi au ok.
2. Finnland isch im Grund extrem arm dra gsi. Mol hän sie drusse in Bsitz gno, mol d Schwede. Drum sind sie meischtens nit so guet uf die Beide zspräche. wobi in Helsinki alles uf schwedisch und finnisch agschriebe isch.Evtl gits im Oschte no einigi wo russisch könne, aber i würd sage e Minderheit.
Do finnisch e extrem schweri Sproch isch und dört e guet Schuelbildig herrscht, sind Sproche eigentlich kei Problem. Au Dütsch, wo suscht als schwer agluegt wird isch im Gegesatz zu finnisch ziemlich "Primitiv"
Änglisch wird dört eifach wie in dr Schwiz glern. Schwedisch könne au ziemlich viel. Und dütsch isch kei Problem
Ich kumm in Finnland guet mit änglischsch, dütsch und e paar Wörter finnisch dure.
5. Ich kenn jetzt meh finne wo in Europa spiele. Seit zwar nüt über dr Nationali Fuessball uss, aber au das wird sini GRünd ha
6. Wie alt isch den dr Ecuadorianer. Wenn er so jung isch, wird er wohl au nonig fertig si!? Au dr Finn isch erscht 22