Hass thread!

Der Rest...
analog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von analog »

hehe... träxli und diggi-eier zusammen unschlagbar!

Bild
das leben will einen ausgeben...

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Diggi_Eier hat geschrieben:Will au mitmache:

Hey figg di und dini Muettr analogwxer! Dumme schwanzlutschende Mongo. Schurkischer Flachonanierer. Burschenhafter Omasex Sklave.
Diggi du musst auch immer und überall dabei sein was..
Aber darfst schon mitspielen, obschon ich mit sowas auch alleine fertig werde!
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

analog hat geschrieben:hehe... träxli und diggi-eier zusammen unschlagbar!

Bild
ui ja jetzt hasts uns aber gegeben du

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Träxli hat geschrieben:Diggi du musst auch immer und überall dabei sein was..
Aber darfst schon mitspielen, obschon ich mit sowas auch alleine fertig werde!
Was machsch mi dumm a, hösch! Suech dr dini eigeni Schlägerei!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Träxli hat geschrieben:ui ja jetzt hasts uns aber gegeben du
Si siehts mal aus ;)
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

[quote="Diggi_Eier"]Si siehts mal aus ]
Ou ja davor hab ich auch Angst

analog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von analog »

Träxli hat geschrieben:ui ja jetzt hasts uns aber gegeben du
hehe. ich finds e abartigs bild ! hehehe
das leben will einen ausgeben...

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

analog hat geschrieben:hehe. ich finds e abartigs bild ! hehehe
Gäll, wichsisch dr ganz Daag druf!

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

huere idiote wo mit 50 vo münchestei uf bottmige übere fahre und hinter sich e derbi autoschlange nocheziehn und denn in bottmige sogar no uf 30 abebrämse... s git viellicht au lüüt wos nid gemütlich chöne neh will me termine abgmacht het. dräckspack, bringt die ganzi knappi zytiiteilig duurenand.
HASS an alli z'langsam fahrer!!!

s gliiche giltet für die scheiss krützig bi dr rennbahn z'muttenz. d ample richtig münchestei goht eifach nie uf grüen... zerscht chöme alli andere zweimol draa und denn chunnt au no e drämmli... pffff
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Wisst ihr was ihr könnt mich alle mal

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

Träxli hat geschrieben:Wisst ihr was ihr könnt mich alle mal
geh doch zuuu hauseee...
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

Träxli hat geschrieben:Wisst ihr was ihr könnt mich alle mal
good morning my sweet donut

I wish you a nice and better day and don't feed the trolls!!

s.
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

eleven hat geschrieben:geh doch zuuu hauseee...
Nein geh ich nicht..

Hi Tagesmenü

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Träxli hat geschrieben:Nein geh ich nicht..

Hi Tagesmenü
Ja, was'n löh? Schlecht drauf? Du?

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Diggi_Eier hat geschrieben:Ja, was'n löh? Schlecht drauf? Du?
DAS ist nur der Vornahme

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

Träxli hat geschrieben:DAS ist nur der Vornahme
ine paar tag isches vrbiii....

http://www.ob-online.de/teens/questions ... fragen.jpg

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

eleven hat geschrieben:
s gliiche giltet für die scheiss krützig bi dr rennbahn z'muttenz. d ample richtig münchestei goht eifach nie uf grüen... zerscht chöme alli andere zweimol draa und denn chunnt au no e drämmli... pffff
Jo genau! U mir gönd die denne no uf d Närve wo, obwohl s Grüen isch, Autos us de Nebestrosse uselönd! U me de wieder länger muess warte, will d Ample grad wenn du kunsch wieder uf Rot schaltet! U de kasch sicher si, dass grad vo beidne Site dr 14 kunnt! :mad:
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Träxli hat geschrieben:DAS ist nur der Vornahme
hesch PNeu

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

analog hat geschrieben:unglaublich wie verschisse das joor agfange het...
word
Basel ai Liebi!!!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

HASS allne idiotische Autofahrer/inne wo's gopferdammi nonemol nitt fertigbringe uff dr linke Spuur mehr als 100 z'fahre und das am halbi 7i am morge Ihr Pfiffene! :mad:

Ich hass Euch! :mad:

baasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baasel »

:mad: Tod und Hass allne verd... Autofahrer wo meine, dass e Velofahrer kei Rächtsvortritt het und gopferdammi nomol abhaue wie verdammt feigi Säu, wenn si denn no e Sturz vom Velofahrer z verantworte hänn! Aber di hanni du Sau! Zum Glück gits no lüt wo sich chönne Autonummere merke! Dir wird i scho no hälfe du Sau! Hass :mad:

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

alli rege sich über autofahre uf...soooooo schlimm ka jo also dr verkehr nid si :eek:

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

scorpio hat geschrieben:HASS ALL DÄNE HIRNAMPUTIERTE DILETTANTE WO DIE PROGRAMMIERSPROCHE NIT BEHERRSCHE UND TROTZDAEM SOFTWARE DRMIT ENTWIGGLE UND VERCHAUFE!! DAMMISIECH DO ZAHLT MR MILLIONE UND ISCH GLICH NUMME E GOTTVERDAMMTE BETA-TESCHTER!!!!!! UND DU ARSCHGIIGE VOMME AMI-ENTWICKLER: PASS DI GFAELLIGSCHT UNSERE ZYTZONE AA UND LASS MI NIT BIS AM 11i IM GSCHAEFT HOGGE NUMME ZUM UUSEFINDE DAS MR "ANOTHER KNOWN BUG" HAEN!!!! :mad: :mad: :mad:
Mein ich das nur oder hesch du grad probiert mir ans Bei z'pisse????

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Verdammts drecks letteplatzspitzkreis4 Kind zerst fahre wie e 80 Jährige wo nüd gseh und den eine uf diggi lippe mache aber wenn meh will usstiege dr schwanz izieh! :mad: Isch doch immer s gliche mit euch drecks zürcher!!!!! Bauet entlich emol e Muur um das Drecksland mit Blau Wyss.......... TOD UND HASS ALLNE ZÜRCHER!!!!
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

hass den faschos und hippies...

"I hate you even more than I hate myself..."

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

abgrundtiefe hass ufe winter. dräggswinter!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

eleven hat geschrieben:huere idiote wo mit 50 vo münchestei uf bottmige übere fahre und hinter sich e derbi autoschlange nocheziehn und denn in bottmige sogar no uf 30 abebrämse... s git viellicht au lüüt wos nid gemütlich chöne neh will me termine abgmacht het. dräckspack, bringt die ganzi knappi zytiiteilig duurenand.
HASS an alli z'langsam fahrer!!!

Das sin doch die wo dr Bärg druff brämse, und bime neue Klapf scho nach guetere Wuuche neui Brämsbeläg bruuche... Jä, Jä vo dene hämmer au scho gnueg erläbt, wenn mr nach Bottminge sin vo Münchestai uss, au zrugg kaschse erläbe...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

bumbui hat geschrieben:Jo genau! U mir gönd die denne no uf d Närve wo, obwohl s Grüen isch, Autos us de Nebestrosse uselönd! U me de wieder länger muess warte, will d Ample grad wenn du kunsch wieder uf Rot schaltet! U de kasch sicher si, dass grad vo beidne Site dr 14 kunnt! :mad:
@Bumbui und guet füre Hass sin dängg no so möchtegärn Stewards ussem Joggeli, wo e reservierte Parkplatz für sich beaspruche und eim fascht übere Huffe fahre drbii und am Schluss no drohe, sie wüsse denn wome im Joggeli dähäi sig und anderi wo eifach abgesperrti Parkplätz freimache indäm sie eifachmol d Dötzli umfahre dien...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Däsche
Benutzer

Beitrag von Däsche »

Dark Coyote hat geschrieben:Verdammts drecks letteplatzspitzkreis4 Kind zerst fahre wie e 80 Jährige wo nüd gseh und den eine uf diggi lippe mache aber wenn meh will usstiege dr schwanz izieh! :mad: Isch doch immer s gliche mit euch drecks zürcher!!!!! Bauet entlich emol e Muur um das Drecksland mit Blau Wyss.......... TOD UND HASS ALLNE ZÜRCHER!!!!
Der Dölf hätte Freude an dir mit deinen Parolen. :o

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Hass uf mini Huushälterin!

Scho zum dritte mol das Joohr het sie's doch gschafft mir zu mim leckere Lachs-Kaviar-Zmorge lauwarms, schlächt gröschtets Toschtbrot z reiche....

Hät sie nid 7 Kinder und e schwer kranke Maa, i wurd se sofort in d Wieschti schigge!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Antworten