Tsssssstssssssss!Grga Mali hat geschrieben:Alli Händ ue!
Hyt wird ichs zum erschte Mol richtig uffneh!!!

Ich stegg dir grad was anderes.Grga Mali hat geschrieben:verdammte Heckspoiler du! Uuuusssse !
Letscht mol han y s im Fall gschafft uffzneh, isch gar nid so schwer! Y ha jezz e Drigg: Y nimms zerscht uf d HD uff, denn chan y nochhär scheen umeprobiere mit brenne. Und wenn y grad diräggt brenn und s nid goht, denn han y mini Schonzze grad verspilt.
Y bi zueversichtlich, dass es hyt zobe wiederum klappe wird. Drugged mir d Dyyme!
Begehrter Sendeplatz 2000 - 2220, die eingekauften Serien müssen halt ausgesstrahlt werden. Keine kommt an 24 ran.Marylou hat geschrieben:also jetzt bini wieder vrwirrt: hüt zobe chunnt wieder nur ei folg (*extremnärv*), aber black 'n' blonde chunnt gliich nid, sondern eifach sport aktuell, chum nid druss, was goht jetzt ab???
Was isch s geilschte gsi an dere Folg?gruusigeSiech hat geschrieben:ich kopiere gerade die neuste folge auf meine festplatte. ich MUSS es mir nochmals ansehen
nope..und das "eine-folge-pro-woche" ding, auf dem schweizer find ich eben scheisse! aber in 2 wochen sollten rtl2 auch soweit sein, dass ich mir dort einmal wöchentlich die 3.folgen anschauen werde.Eckfahne hat geschrieben:Ist aber so! Geile Siech! Hast du die 4. denne schon fertiggekuckt?