Bäse über Bäse, Alkohol ohni ändi und ca. 22sägg Räppli ufem Märtplatz liege loh.... aide....

das wurd fir mi bedytte, dass mer unseri tochter zwai wuche vor der fasnacht nimme ins tagesheim wurde schigge; vo deerte han y vermuetlig dä persischtierendi dräggskäfer indiräggt importiert ...Mätzli hat geschrieben:Isch näggscht Johr sicher au wider.
Glaine tip. Y lääb zwai Wuche vor dr fasnacht wie-n-e Mönch, due vyyl Gmies und Frycht ässe und schlugg Vitamin wie bleed, suff weeni, schloof vyyl und myyd Menscheasammlige. Esoo ha-n-y jetz nur emool 1974 miesse forfait gääh. *holzaalänge*
holt er aber an dr fasnacht sofort alles wieder nocheMätzli hat geschrieben:Isch näggscht Johr sicher au wider.
Glaine tip. Y lääb zwai Wuche vor dr fasnacht wie-n-e Mönch, due vyyl Gmies und Frycht ässe und schlugg Vitamin wie bleed, suff weeni, schloof vyyl und myyd Menscheasammlige. Esoo ha-n-y jetz nur emool 1974 miesse forfait gääh. *holzaalänge*
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
Am Noomidaag vom Räbhuus d'Wettstaibrugg dr ruff bis zur Glogge.Gryff hat geschrieben:d'rhyschnoogge sinns glaub nid gsi.... am bellsche sinn mr zwar drbi gsi, aber am mittwuch???![]()
![]()
![]()
Heaven Underground hat geschrieben:Denn kö]
jo guet, no mach ich dämfall e neue fasnachts countdown fred uff? isch dr das lieber?DerZensor hat geschrieben:Hauedmol ab mit eurem Scheiss Thread-Recycling
Ich hatte schon die Leise Hoffnung, dass die 2005er Fasnacht die Letzte gewesen sei und dieser dämliche Brauch mit diesem Jahr abgeschafft wurde - Du hast mir die Hoffnung zunichte gemachtScott hat geschrieben:jo guet, no mach ich dämfall e neue fasnachts countdown fred uff? isch dr das lieber?![]()
gnagnagnagnagnagnagnagnaDerZensor hat geschrieben:Ich hatte schon die Leise Hoffnung, dass die 2005er Fasnacht die Letzte gewesen sei und dieser dämliche Brauch mit diesem Jahr abgeschafft wurde - Du hast mir die Hoffnung zunichte gemacht...
Kumm, bring e Rädäbäng-Vorschlag!Heaven Underground hat geschrieben:Denn kömme Türge ufs Süsche...igitt....
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
glaubs nur no 23 dääg bis es wieder rumplet !!Gryff hat geschrieben:es goht nur no 67 dääg, 13 stunde und 40 minute!![]()
Die Fasnacht wird Dich überleben. Garantiert! Falls es Dir nicht passt: Die Welt ist gross, weit und schön. Unsere einzigartige fasnacht gibts gerade mal auf 37 km2. Du hast also genug Platz für Dich und andere Kummerfürze. So long!DerZensor hat geschrieben:Ich hatte schon die Leise Hoffnung, dass die 2005er Fasnacht die Letzte gewesen sei und dieser dämliche Brauch mit diesem Jahr abgeschafft wurde - Du hast mir die Hoffnung zunichte gemacht...
definitiv!JohnHolmes hat geschrieben:glaubs nur no 23 dääg bis es wieder rumplet !!![]()
huiii, freu mi uf dä daag !!