Schweizer Aktien

Der Rest...
Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Grga Mali hat geschrieben:Genau das hän mini Recherche au ergäh. Kasseobligazzione fympf Johr 2%...

Was isch denn dinere Meinig noch sinnvoll? Fonds mit Schwerpunggt Obligazzione? Aber je nach performance kriegsch dert au nid meh als 2-3 Prozänt jeehrlich...
Em Kund si order "risk free" isch fir mi hailig. Strängnoh darfsch do nid emool Kasseobli kaufe (aufgepasst. Die sinn vor Ablauf (maturity) nur mit grossem Yyschlaag verkaufbar).

Ych wurd kaini Oblifonds kaufe. In däm Umfäld mit stygende Zinse scho gar nid.

Wenn dr Kund das akzeptiert, wurd ych die Summe bi-n- ere Grossbangg ( UBS oder CS) oder bi dr Kantonalbangg uf 1 Johr ins Eigefeschtgäld due, in dr Hoffnig, dass y per Ändi Dezämber 2006 besseri Oblikonditione grieg (evt. 2,3 -2,5% fir denne no 4 Johr). Isch praggtisch risk free, aber theoretisch ebbe nid ganz. ;)
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Oralapostel hat geschrieben:Nötigung der Oberbaselbieter Bevölkerung, eure Spiele LIVE anzuschauen? :o :cool:
Tsssisssss, das isch jo wohl e Zuggerschlägg gsi in letschter Zyt. Abbr jezz isch zum Glygg jo Winterpause.
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Magoo hat geschrieben:Anstatt relativ anlegen, kann man auch absolut anlegen. (mit alternativen Anlagen)
Was denn? Nutte Koks und Bier?

aber nid dr Josef

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

[quote="Mätzli"]Em Kund si order "risk free" isch fir mi hailig. Strängnoh darfsch do nid emool Kasseobli kaufe (aufgepasst. Die sinn vor Ablauf (maturity) nur mit grossem Yyschlaag verkaufbar).

Ych wurd kaini Oblifonds kaufe. In däm Umfäld mit stygende Zinse scho gar nid.

Wenn dr Kund das akzeptiert, wurd ych die Summe bi-n- ere Grossbangg ( UBS oder CS) oder bi dr Kantonalbangg uf 1 Johr ins Eigefeschtgäld due, in dr Hoffnig, dass y per Ändi Dezämber 2006 besseri Oblikonditione grieg (evt. 2,3 -2,5% fir denne no 4 Johr). Isch praggtisch risk free, aber theoretisch ebbe nid ganz. ]

OK, denn halt nid ganz Risk-Free, aber scho zimmlig...

Und das Feschtgäld, wie wird das fyr das Johr verzinst?

aber nid dr Josef

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Grga Mali hat geschrieben:OK, denn halt nid ganz Risk-Free, aber scho zimmlig...

Und das Feschtgäld, wie wird das fyr das Johr verzinst?
Nadyrlig tiefer. Bi dr CS knapp 1% fir ei Johr netto.

Aber ebbe: Y glaub, das d'Zinssätz in de näggschte Mönet dytlig aaziehnd.

Wenn de jetzt dr Zins uf 5 Johr fixiersch ( in Festgäld oder sogar Obli), kennts syy, dass Di ineme Johr zimmlig ärgerisch.
FCB, la raison d'être!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Mätzli hat geschrieben:Nadyrlig tiefer. Bi dr CS knapp 1% fir ei Johr netto.

Aber ebbe: Y glaub, das d'Zinssätz in de näggschte Mönet dytlig aaziehnd.

Wenn de jetzt dr Zins uf 5 Johr fixiersch ( in Festgäld oder sogar Obli), kennts syy, dass Di ineme Johr zimmlig ärgerisch.
Das isch klar, sowyt so guet eigentlich... Die 1% krieg y je nach däm au ufeme AnlageSparkonto je nach Kapitalzuewachs gits jo Zinsboni bi gwysse...

Anders gfrogt und wäg vom Risk Free: Wenn jezz dr Kund seit är will 4-5 % Rendite, was seisch ihm denn?

Sell y emol verbi cho bi dir, denn chennte mir di iweihe in unseri Gschäftli...

aber nid dr Josef

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

@grga mali

investition: euro 78'990

wär doch was, oder?

Tabbert, Grande Jeunesse 620 D_250 (6.20 Länge)

Emotion pur

Freie Blickachsen ermöglichen ein großzügiges Raumgefühl, Bewegungsfreiheit und einen exponierten Blick auf das prächtige Interieur. Durch die fließenden Übergänge verschmelzen die Wohneinheiten zu einem mediterranen Gesamtkunstwerk.
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

schniposa hat geschrieben:@grga mali

investition: euro 78'990

wär doch was, oder?

Tabbert, Grande Jeunesse 620 D_250 (6.20 Länge)

Emotion pur

Freie Blickachsen ermöglichen ein großzügiges Raumgefühl, Bewegungsfreiheit und einen exponierten Blick auf das prächtige Interieur. Durch die fließenden Übergänge verschmelzen die Wohneinheiten zu einem mediterranen Gesamtkunstwerk.
6.20 Länge :o Muaaahahahahah

Y bi doch kei Sardine...

aber nid dr Josef

COCKY
Benutzer

Beitrag von COCKY »

Ich habe meine Aktien bei Unser Bier. Da hast du kein Risiko und kannst die Höhe der Dividende erst noch selber bestimmen!!! :D

juliohrossi
Neuer Benutzer

Beitrag von juliohrossi »

Jawoll

Unser Bier gehört definitiv ins Portfolio wie früher auch die Kantonalbanken (alleine aufgrund der Geschenke jeweils an den GV's)

daneben ein bisschen ZURN, BALN, NOVN, SYST und natürlich auch NESN.

Aber auch deftig in die Sch.... geritten mit Miracle und New Market Fonds...

Wenn man ein bisschen Zeit hätte, könnte man schon ordentlich Kohle verdienen, nur mit kaufen und verkaufen...
"Die einzige Hardware auf der dies jemals laufen wird ist ein Hellraumprojektor"
H.P. Lubich

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Grga Mali hat geschrieben: Anders gfrogt und wäg vom Risk Free: Wenn jezz dr Kund seit är will 4-5 % Rendite, was seisch ihm denn?

Sell y emol verbi cho bi dir, denn chennte mir di iweihe in unseri Gschäftli...
Y wurd em saage, dass 4-5% risk free in dr jetzige Konstellation nid meeglig isch. Die Quadratur des Kreises.

Zue dynere letschte Zyyle: Mir sinn Investmentspezialischte fir gmischti Portfeuille in dr Greesseorning vo ab ca. einere Kischte. Y waiss: Deent arrogant, isch aber leider esoo. :o
FCB, la raison d'être!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Mätzli hat geschrieben:Y wurd em saage, dass 4-5% risk free in dr jetzige Konstellation nid meeglig isch. Die Quadratur des Kreises.

Zue dynere letschte Zyyle: Mir sinn Investmentspezialischte fir gmischti Portfeuille in dr Greesseorning vo ab ca. einere Kischte. Y waiss: Deent arrogant, isch aber leider esoo. :o
Dasch mir scho klar, dass es denn nymmi risk free isch, s 1X1 han y begriffe... D Frog isch ehner in welem Risikorahme sich das denn bewegt, also isch das denn e Fonds mit yberwigend Aggzie oddr wie in etwa?

Das mit dr Kischte Untergränze han y scho emol gheert, vomene Nochber wo ych emol gha ha... Dä isch deert bi dr NSH vis a vis gsi...

aber nid dr Josef

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

Kaufe in der Hausse, dann hast Du in der Baisse!!!!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Dingo hat geschrieben:Kaufe in der Hausse, dann hast Du in der Baisse!!!!
nei messi y kauf d Hose meischtens z Dytschland dert im Outlet-Store grad nach dr Gränzze

aber nid dr Josef

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

Mätzli hat geschrieben:Y waiss: Deent arrogant, isch aber leider esoo. :o
ki sexküs, saküs!

;)
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

Grga Mali hat geschrieben:nei messi y kauf d Hose meischtens z Dytschland dert im Outlet-Store grad nach dr Gränzze
kauf dir lieber mal ein hemd, kann deine hünerbrust nicht mehr sehen! ....... und ne vignette für an den wohnwagen! :p

ja, ich bin huber!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Dingo hat geschrieben:Kaufe in der Hausse, dann hast Du in der Baisse!!!!
Sehr scheen! :D :D
FCB, la raison d'être!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Grga Mali hat geschrieben:Dasch mir scho klar, dass es denn nymmi risk free isch, s 1X1 han y begriffe... D Frog isch ehner in welem Risikorahme sich das denn bewegt, also isch das denn e Fonds mit yberwigend Aggzie oddr wie in etwa?

Das mit dr Kischte Untergränze han y scho emol gheert, vomene Nochber wo ych emol gha ha... Dä isch deert bi dr NSH vis a vis gsi...
Bei einem reinen, breitgestreuten Aktienportefeuille kannst Du über Jahre resp. Jahrzehnte mit etwa 7% p.a. rechnen. Nur: Die Volatilität (= Risiko) musst Du schon aushalten, sowohl psychologisch, wie auch vom Zeithorizont (äussere Zwänge) her.
Wäre der Kunde bereit ein überschaubares Risiko zu nehmen, dann würde ich ihm, falls er

a. das Geld mindestens 5-10 Jahre nicht braucht und
b. im jüngeren Alter ist (unter 40)

folgendes empfehlen:

50% in Obligationen und Money market Funds. Laufzeit Obli nicht höher als 2 1/2 Jahre maximum. Währung: CHF

50% in den Aktien Zürich, BB Biotech, ING, Royal Dutch, Petro Canada, Eastern Europe Funds (excl. Russia), SouthAsia Funds (excl. China), Goldminenfonds.

Währungsverteilung: ca. 64% CHF, ca. 12% EUR, 6% CAD, 18% diverse.
USD meiden.

Meiden würde ich bei Aktien Konsumgüterwerte, Flugverkehr, Automobil, Telekommunikation und High Technology.

Die Chancen stehen gut, innerhalb von 5 Jahren so den gewünschten Wertzuwachs zu erzielen, bei überschaubarem Risiko. Ab 20% Plusperformance auf Einzeltiteln, stop loss nachziehen.

Eine Gewähr gibts dafür aber nicht!!!!
FCB, la raison d'être!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Mätzli hat geschrieben:BB Biotech
kasch mir in däm Zämmehang emoll erkläre, wie das isch mit em "innere Wärt"?

Bi dene hinggt dr Kurs scho sytt Johre hindedryy ... :mad:

Mache au scho lang keini Gümpp meh.

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Zemdil hat geschrieben:kasch mir in däm Zämmehang emoll erkläre, wie das isch mit em "innere Wärt"?

Bi dene hinggt dr Kurs scho sytt Johre hindedryy ... :mad:

Mache au scho lang keini Gümpp meh.
Es isch nid unieblig, dass bi reine Investitionsgsellschafte e discount vom Börsekurs Gägenyber em Net asset value (NAV) bestoht. Me darf nid vergässe, dass d'Gsellschaft bis 10% in nidkotierte private placements darf halte, wo gar kai Kurs existiert. Dorum isch au d'Aaleegerschaft mit dr Bewärtig vom Unternähme uf dr sichere Syte.

D'Minderperformance vo Biotech Aktie isch syt 2000 e Tatsach, wo d'Biotechbloose platzt isch. Immerhin hett BB Biotech das Johr aber e Plus vo ca. 19% aaneglegt. Und's rad ka sich au wider emool draihe. Dorum isch dr yystiigszytpunggt nid emool so schlächt, will me nid vo-n-ere Biotechhype ka reede.

Dr Seggtor als ganzes isch fir mi sehr interessant und BB Biotech isch eine vo de wältgreeschte Investmentgsellschafte in däm Beryych]www.bellevue.ch[/url]
FCB, la raison d'être!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Merci Mätzli

Ich ha im 98 zäh vo dene Dinger kauft und sytthär scho viel Freud gha dra!

Allerdings leider au scho weniger Freud ... :o

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Zemdil hat geschrieben:Merci Mätzli

Ich ha im 98 zäh vo dene Dinger kauft und sytthär scho viel Freud gha dra!

Allerdings leider au scho weniger Freud ... :o
Das liggt in dr natur vo dr Sach. Volatilität ischt des Börsianers dääglig Brot. :D

Duureheebe!
FCB, la raison d'être!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Mätzli hat geschrieben:Wäre der Kunde bereit ein überschaubares Risiko zu nehmen, dann würde ich ihm, falls er

a. das Geld mindestens 5-10 Jahre nicht braucht und
b. im jüngeren Alter ist (unter 40)

folgendes empfehlen:

50% in Obligationen und Money market Funds. Laufzeit Obli nicht höher als 2 1/2 Jahre maximum. Währung: CHF

50% in den Aktien Zürich, BB Biotech, ING, Royal Dutch, Petro Canada, Eastern Europe Funds (excl. Russia), SouthAsia Funds (excl. China), Goldminenfonds.

Währungsverteilung: ca. 64% CHF, ca. 12% EUR, 6% CAD, 18% diverse.
USD meiden.

Meiden würde ich bei Aktien Konsumgüterwerte, Flugverkehr, Automobil, Telekommunikation und High Technology.

Die Chancen stehen gut, innerhalb von 5 Jahren so den gewünschten Wertzuwachs zu erzielen, bei überschaubarem Risiko. Ab 20% Plusperformance auf Einzeltiteln, stop loss nachziehen.

Eine Gewähr gibts dafür aber nicht!!!!
Seit das dr durchschnittlichi UBS-Alageberoter au oder seisch das nur du will du eifach e Maschine uf däm Gebiet bisch?

aber nid dr Josef

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Grga Mali hat geschrieben:Seit das dr durchschnittlichi UBS-Alageberoter au oder seisch das nur du will du eifach e Maschine uf däm Gebiet bisch?
Y waiss nid, was dr UBS Aalageberooter sait. Tendenziell kenntis evt. syy, dass är mehr (UBS) Fonds vorschloht. Do verdient nämmli d'Bangg mehr draa, und dä armi Kärli kunnt bugetmässig uf syni Monetsquote. ;)

Die oobigi asset allocation isch mi perseenligi Mainig. (Durschnittlige IQ, 25 Johr Bruefserfahrig). :D
FCB, la raison d'être!

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

@Mätzli, sehe ich das richtig, dass dein Vorschlag doch eher die höheren Segmente anspricht? Mit den CHF 100 000 von Grga ist so eine Verteilung meiner Ansicht nicht sehr Sinnvoll und über die Tatsachen, dass Goldminen momentan eine sinnvolle Anlage ist, lässt sich wohl streiten. ;) Aber jeder hat bekanntlich einen anderen "besten" Vorschlag. Obwohl dieser dann auch nicht auf jeden Anleger passt.

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

[quote="Mätzli"]Y waiss nid, was dr UBS Aalageberooter sait. Tendenziell kenntis evt. syy, dass är mehr (UBS) Fonds vorschloht. Do verdient nämmli d'Bangg mehr draa, und dä armi Kärli kunnt bugetmässig uf syni Monetsquote. ]

Ebe das mein y... 25 Johr Bruefserfahrig sin abbr sicher nid slächt. Das wird y au emol ha so in 24 e halb Johr! :D

Nei im ärnscht, aber ich mein, wenn mir jezz dä Coup lande, denn chan ich jo nid uf d UBS go und sage du lueg ich wil dasunddasunddasunddas , dr Mätzli hets gseit, das han y ebe gmeint... Denn muess y jo fascht em andere sini UBS-Dinger neh...

aber nid dr Josef

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

Mätzli hat geschrieben:Es isch nid unieblig, dass bi reine Investitionsgsellschafte e discount vom Börsekurs Gägenyber em Net asset value (NAV) bestoht. Me darf nid vergässe, dass d'Gsellschaft bis 10% in nidkotierte private placements darf halte, wo gar kai Kurs existiert. Dorum isch au d'Aaleegerschaft mit dr Bewärtig vom Unternähme uf dr sichere Syte.

D'Minderperformance vo Biotech Aktie isch syt 2000 e Tatsach, wo d'Biotechbloose platzt isch. Immerhin hett BB Biotech das Johr aber e Plus vo ca. 19% aaneglegt. Und's rad ka sich au wider emool draihe. Dorum isch dr yystiigszytpunggt nid emool so schlächt, will me nid vo-n-ere Biotechhype ka reede.

Dr Seggtor als ganzes isch fir mi sehr interessant und BB Biotech isch eine vo de wältgreeschte Investmentgsellschafte in däm Beryych]www.bellevue.ch[/URL]
Huch, wie unkritisch. Aktuell sind gerade mal 0.7% in ein einziges nicht-kotiertes Unternehmen investiert. Die Berechnung des NAV sollte also kein grosses Problem sein.

Wenn eine Beteiligungsgesellschaft über längere Zeit einen so hohen Discount hat, dann sollte diese aus meiner Sicht aufgelöst werden und die Aktionäre ausbezahlt werden. Dieser Discount bringt schliesslich ein Misstrauen des Marktes gegenüber dem Management zum Ausdruck.

Ich finde diesen Sektor längerfristig auch sehr interessant, aber es gibt bessere Instrumente als BB Biotech, beispielsweise den Pictet Biotech Fund.

Wenigstens kann man sagen, dass sich das Management mit 0.4% Grundgebühr für die Verwaltung nicht übermässig bereichert.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

:) ich würde an grgas stelle: 100'000 in bluechips anlegen und 50'000 in verschiedene put/calls investieren...
abb call's sind sicher e kauf wärt...

fonds... irgendwie kenn ich nur lüt wo mit däne fonds uffd frässi ghait sind, oder nid wirklich e rendite ussegluegt het. irgendwie hets i all däne fonds irgend eine wo massiv verliert und den het mrs päch. kauft mr lieber die glieche aktie und wenn gwüssi papier nid guet entwicklet cha mr sie usswächsle, ok das brucht halt chli interresse...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Dingo hat geschrieben:Huch, wie unkritisch. Aktuell sind gerade mal 0.7% in ein einziges nicht-kotiertes Unternehmen investiert. Die Berechnung des NAV sollte also kein grosses Problem sein.

Wenn eine Beteiligungsgesellschaft über längere Zeit einen so hohen Discount hat, dann sollte diese aus meiner Sicht aufgelöst werden und die Aktionäre ausbezahlt werden. Dieser Discount bringt schliesslich ein Misstrauen des Marktes gegenüber dem Management zum Ausdruck.

Ich finde diesen Sektor längerfristig auch sehr interessant, aber es gibt bessere Instrumente als BB Biotech, beispielsweise den Pictet Biotech Fund.

Wenigstens kann man sagen, dass sich das Management mit 0.4% Grundgebühr für die Verwaltung nicht übermässig bereichert.
Huch, wie unkritisch. Pictet Biotechfonds Jahresperformance year to date 11,5 %, dieses Jahr. Da nützt auch ein "award" wenig. Da ist ja unser Clariden Biotechfonds mit 17% noch wesentlich besser.

Wer vetraut einem Genfer schon Geld an. :D
FCB, la raison d'être!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Grga Mali hat geschrieben:Ebe das mein y... 25 Johr Bruefserfahrig sin abbr sicher nid slächt. Das wird y au emol ha so in 24 e halb Johr! :D

Nei im ärnscht, aber ich mein, wenn mir jezz dä Coup lande, denn chan ich jo nid uf d UBS go und sage du lueg ich wil dasunddasunddasunddas , dr Mätzli hets gseit, das han y ebe gmeint... Denn muess y jo fascht em andere sini UBS-Dinger neh...
Du muesch gar nyt. Dä sell Dy beroote, und denne nimmsch das, was Dir passt.. nid das was em Banker passt. Dä trait jo schliesslig Dy Risiko nid. (Ych au nid :D )
FCB, la raison d'être!

Antworten