Schach

Der Rest...
Antworten
d123
Erfahrener Benutzer

Schach

Beitrag von d123 »

Sooo, serschte Turnierli uuf GameKnot goht langsam am ändi zue... und es wird e zweikampf zwüschem ignorant und em tolkien gä :) möge der bessere gewinnen!!

Jetzt ischs au eso, dass mr jetzt au es eignes Schachteam uuf däre siite hän, und mr hän scho erschti erfolg chönne fiire :)

also wär au gärn no möcht schach spiile und bi eusem team möcht drbi si nöd :) zögere und regischtriered euch bi gameknot, gwünned 5 spiil und denn chönne dir bim einzige Basler Team uuf däre siite dribi sii!!

oh ja, hier noch der link
http://www.gameknot.com

ich habe fertig...

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

hat jemand ein gutes schachspiel zum downloaden?
habe einige runtergeladen; allerdings hat mir bisher noch keines gefallen.

dini muetter
Neuer Benutzer

Beitrag von dini muetter »

ha mi agmolde als "dinimuetter". was muess ich jetzt mache? wie heisst euer team?

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

dini miettere man...

dini muetter
Neuer Benutzer

Beitrag von dini muetter »

lueg beginner, es git sache, die sin luschtig und sache, wo's nid sin. und denn gits no di.

also: pssscht!

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Läggerlifreak »

dini muetter hat geschrieben:ha mi agmolde als "dinimuetter". was muess ich jetzt mache? wie heisst euer team?
hmm unser team isch laider syt längerem uffglöst , findisch aber sicher no rächt viel wo so uff gameknot verbliebe sinn , (suech mol nachemene Andere thread dert sinn alli uff glistet) und chasch denn die no usefordere...
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.

d123
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d123 »

steam gits glaub scho fascht es halbs joor nümmi... aber es git gnueg anderi teams.. und do gits sicher eis wo dir liigt...

apropos.. wär isch vo euch no drbi... ich spiil immer no so ab und zue e partie....
"May you be in heaven half an hour, before the devil knows you are dead"

Antworten