Was lauft am 31te?
Was lauft am 31te?
Jo dr Name seit alles. Was mache Dir so am Sylvester?
- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ca. 6 Grossi Dätsche.... Chinoise à discretion.... Party People zu ca 30 Persone.... DJ a posto.....Eine Jasse.... Türmlispiel mit de Kollege
ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜHHHHHHHHH, DERBE 1. JÄNNER!!!
ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜHHHHHHHHH, DERBE 1. JÄNNER!!!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
-
- Erfahrener Benutzer
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
- Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Na, ich weis jo nid wies bi dir isch, aber wenn ich nid uf 100'000 Föteli ka Pose und so due als wär i e Pfifflischmuuser wo sich mit sim ufgschteilte D&G (who the fuck t-shirt) drüber unterhaltet wie är sich letschti dr Sagg rasiert het, denn ischs kei richtigi Party.blubb hat geschrieben:Lieber du als ich![]()
![]()
Ohni 2 tonne Früctis Gruessdehei Aloe-Vera Glanzparade superstrong Guatemaltekische Gummigel - 3 Wätter Araltit-Spray Wet Look Frisur mit so luschtige Spitzli und uf dr einte Site ufgschtellt und uf dr andere Site gege vüre glegt, emene H&M T-Shirt wo d Siluette vom geischtige Vorvatter Karl -die Sonnenbrille- Lagerfeld in rot und wiss druffgmolt isch, Hose wo nidemol e russische-Penner wurdi freiwillig trage und gfakte Krokodilläderschieli wo vorne in Spitz laufe, kame halt nid tolli Party mache...
Aber hauptsach jedesmol wenn sone gschüttlets Kind mitere Riesekamera mit me sau Blitz (wohrschinlig vo dr Club-Belüchtig gmopst) verbi tuggeret, Blitzkriegmässig mit em ganze Räscht vo de Freshe Partypeople däm vord Linse gumbe, wie geischtig behindereti Hochlandrinder "Oxa, baby!!! Latenite!!!" durch d Gegend brülle, s Etikett vom Alcopop richtig Kamera dreie, in Pose goh als hät me 2 Liter Sperma im Darm und denn warte, bis dr 'Ich ha keini Kollege, dorum mäldi mi bi Tilllate, welli denn trotzdäm e Grund ha an die tolle Partys ka goh' Wachturmfotograf abdruggt und das Superfescht wo grad lauft für d Nochwält feschthaltet....
Oh guddi, i freu mi uf Sylveschter...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer