Yyskaschte oder Kiehlschrank?
Villicht hän sie bii dr Usslieferig d Filiale verwäggslettonton hat geschrieben:In der Coop-Bäckerei in ZH werden die Dinger aber als "Grättimaa" verkauft
soll das mal einer verstehen

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
bsunders im letzigrundk@rli o. hat geschrieben:nei ]Gugge[/B] verlangt??
und bim Bschtelle von eme Glepfer bin ych au scho schief agluegt worde...

aber si wärde mi NIE, aber au wirgligg NIE derzue griege, "en cervila" z bstelle!!!
do wuurd i no lieber verhungere! (oder mit em zug haim uff basel faare und e richtige glepfer mit sämf gniesse)
däm sag y aifach "s gräätli"... (hochdütsch sozsaage: das "Gerätli" oder Gerätchen)soulwind hat geschrieben:wemer scho drbi sin wiä sage dir dr färnbedienig vum tv? .. ich z.b sagem heschmr mol s' "färnsehkästli"?![]()
und übrigens: Yyskaschte, Diefkiehler.
und nomol übrigens:
nieder mit Dalbe und Gellert,
Hoch läb d Bläächdalbe und s Bierfläschegellert!

Nai, isch wirgglig so Grätimaa und Grittibänz ischs gliiche (numme bedütet im baslerische e gritte halt öbis anders als im aargauischeCaptain Sky hat geschrieben:Gibt es da nicht so wie so den grundlegenden Unterschied, dass es auf einem Grittibänz keinen Zucker hat?

Isch gritti und bänz oder grätti und maa (bim erschte meint bänz dr benedikt und gritti gspreizti bai, also dr bänz mit gpreizte bai und grätti wurd au gspreizti bai maine und maa eifach maa)
Hanis au grad erscht vorhär ussegfunde

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Yyskaschte, Gummifiidle, Angge, Kääs, Weggli, Schwööbli, Rugeli, und und und
das isch Baseldytsch und dittlig !!
@Goofy
messi für e Tip vom vorhär erstellte Thema...naja...

das isch Baseldytsch und dittlig !!
@Goofy
messi für e Tip vom vorhär erstellte Thema...naja...

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
mi fryndin und ych sage beidi "Switchie", wobyy sie maint "gib mir dr Switchie" und ych antwort "nai!"soulwind hat geschrieben:wemer scho drbi sin wiä sage dir dr färnbedienig vum tv? .. ich z.b sagem heschmr mol s' "färnsehkästli"?![]()
(okay, bi ihre dehai lauft's denn grad umgekehrt...)

AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
Also ich ha s Wort Bleyschtift no niene als neutrum atroffedrummerbhoy hat geschrieben:Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibrigens:
E mänge het sich sicher schomol gfrogt, worum uf Schwyzerdütsch "Bleyschtift" maischtens neutrum isch und nid maskulin. Dr Grund ligt au do im Dalbanesisch: Do sait me nämmlig "Ryssbley", und irgendwenn isch "s'Ryssbley" halt "s'Bleyschtift" worde.

- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
Also Hacktätschli isch jo e Mittelländer und Innerschwyzer usdrugg.penalty hat geschrieben:Jo, nämlig. Het mer keine welle glaube, wo Kollege diskutiert hän, öbs jetzt Frikadelle oder Haggdätschli heisst und ich gseit ha, uf Baseldytsch heissis "Flaischkiechli".
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)
Benjamin Franklin (1706-1790)
-
- Erfahrener Benutzer