Yyskaschte oder Kiehlschrank?
- DerZensor
- Erfahrener Benutzer
An die Baseldeutsch-Kenner - was ist korrekt?
Irrtum vorbehalten:DerZensor hat geschrieben:An die Baseldeutsch-Kenner - was ist korrekt?
Yyskaschte isch dr traditionell Basler Dialäkt-Usdruck. Kiehlschrank d "Baslerisirig" vom hochdütsche Kühlschrank.
I sag trotzdäm Chüehlschrank, bi halt au e Rampass...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Ich hatte mal eine Freundin aus dem Daig und die sagte "Yyskaschte".
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
- chef-teleboy
- Erfahrener Benutzer
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
[Dalbe-Modus]Dasch relativ aifach z'beantworte: "Kiehlschrangg" ka's gar nid sy, well s'Wort "Schrangg" im Baseldytsch iberhaupt nid vorkunnt. Das git's nur bi Zircher und Schwoobe. Au ych als Diefland-Rambass sag "Yskaschte", s'Fach oben inne haisst "Gfrierfach" und im Käller schtoot äntwäder e "Diefkiehldrue" oder "-kaschte".[/Dalbe-Modus]
So, und jetzt schryb y wider normal.
So, und jetzt schryb y wider normal.
"Yyskaschte" wär aigetlig richtig. Kunnt no us dääre Zyt, wo me Yysblegg unde in Kaschte gleggt hett, wills no kaini Kiehlaggregat fir Hushaltgrät gha hett.
's dytsche Wertli "Schrank" isch uf baseldytsch sowieso tabu.
Y gib aber zue, dass ych au ab und zue yynekhey.
Y gib aber zue, dass ych au ab und zue yynekhey.

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Kugele. Sinn nit Bolle das wo d'Ross schysse?TAFKAE hat geschrieben:e kugele oder e bolle glacé ?
Aber unbedingt Yyskaschte - die andere Wörter sinn für Schwoobe und Zürcher.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
[quote="Mätzli"]"Yyskaschte" wär aigetlig richtig. Kunnt no us dääre Zyt, wo me Yysblegg unde in Kaschte gleggt hett, wills no kaini Kiehlaggregat fir Hushaltgrät gha hett.
Y gib aber zue, dass ych au ab und zue yynekhey. ]
für mi klar yskaschte (wo anderi kiehlschrank sage) und em andere sagi tiefkiehldruhe...
Y gib aber zue, dass ych au ab und zue yynekhey. ]
für mi klar yskaschte (wo anderi kiehlschrank sage) und em andere sagi tiefkiehldruhe...
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer