Mer Sind Wieter!!!!!!!!!
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
ich kann mich ehrlich gesagt auch nicht freuen!
diese vorstellung gestern abend in rom war grottenschlecht und wir haben das spiel verdient verloren.
weiterkommen, nach so einer leistung dank einem anderen spiel hinterlässt einen schalen geschmack auf der zunge........ lasst uns einen espresso trinken!
diese vorstellung gestern abend in rom war grottenschlecht und wir haben das spiel verdient verloren.
weiterkommen, nach so einer leistung dank einem anderen spiel hinterlässt einen schalen geschmack auf der zunge........ lasst uns einen espresso trinken!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
grotteschlächt, genau das wort han ich scho de ganz morge uff de zunge....schniposa hat geschrieben:ich kann mich ehrlich gesagt auch nicht freuen!
ich bi derbie bim espresso

PIB-Keeper with Honour & Bebbi im Exil
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
kasch mr bitte 2 so schoggeli gäh???middle_sister hat geschrieben:grotteschlächt, genau das wort han ich scho de ganz morge uff de zunge....
ich bi derbie bim espresso![]()
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
Gohtmr genau gliich... wohl willmr geschtr zeigt hänn dassmr europäisch eifach immerno sackschwach sin...middle_sister hat geschrieben:also ha jetzt drüber pfuusset .... aber ganz ehrlich ...wieso bin ich immer nonig froh über das witterkoh ????
![]()
![]()
![]()
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
jo und ich ha sogar geschter uff sizilie aglütte und mine eltere gsait, sie miessterotoloso hat geschrieben:Gohtmr genau gliich... wohl willmr geschtr zeigt hänn dassmr europäisch eifach immerno sackschwach sin...
unnbeeeedingt de fcb-match luege...... jetzt getrau ich mi scho gar nümme dene azlütte .... und mir ihres gelächter aa z'loose ......
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
null problemo, lassen wir aber gleich den espresso weg und gehen zur degustation übermiddle_sister hat geschrieben:ich ha numme no 2 schoggi-bh's......
isch dass au rächt ?

ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
-
- Erfahrener Benutzer
Jo guet, öb Lüüt drüber lache oder nit, isch mr eigentlich egal. Sind meischtens die, wo vor 3 Joor no mit em FCB mitgfieberet hänt.middle_sister hat geschrieben:jo und ich ha sogar geschter uff sizilie aglütte und mine eltere gsait, sie miesste
unnbeeeedingt de fcb-match luege...... jetzt getrau ich mi scho gar nümme dene azlütte .... und mir ihres gelächter aa z'loose ......
Bi froh simer witers, aber isch verdammts Glück gsi und es muess sich eifach öbis ändere.
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
nai die lache mehr über mich, will ich immer no fan vonnere sone hoffnigsloose mannschaft bi .....Pascilicious hat geschrieben:Jo guet, öb Lüüt drüber lache oder nit, isch mr eigentlich egal. Sind meischtens die, wo vor 3 Joor no mit em FCB mitgfieberet hänt.
Bi froh simer witers, aber isch verdammts Glück gsi und es muess sich eifach öbis ändere.

mini eltere sind keini modefans, die sind no nie im joggeli gsi

wieso nichtmimpfeli hat geschrieben:Uss em glyche Grund wie ich.
Zerscht vo de Franzose dehai bodigt und nochhär au no durch sie wyterkoh.
Kei Grund zum sich freue.
immer über die anderen (schwoobe) lästern weil dusel usw.
nehmt es an, freut euch,
dem "fussballgott" war es zu weit nach rom, daher ging er ins elsass und half uns von dort
(oder er hat lämpe mit em papst