Ah du bisch das gsi wo sich bi uns no so schnäll schnäll inedruggt hesch, wo mirs doch so gemütlich gha hän!
WORD!!!! also es goht zwar, mir hän usser nach breme nie hektik gha, denn drfür konschtant.Homer hat geschrieben:ich fahre nie meh mit dene!!! riese Theater jedesmol
Marylou hat geschrieben:- wenn me scho in basel bi dr abfahrt d'schultere zuckt, statt die lüt eifach dehei z'loh...
- wenn me nid fähig isch, e aaständigi billett-kontrolle mit yywysig in wage, wo s'beträffende abteil isch, duurezfiehre (me het jo au e zollkontrolle chönne mache...)...
- wenn me sich vo gwaltaadrohige losst lo beyydrugge, ischs für mi eh vrby, nur well mir aaständig sin, zeigt also, dass me mit drohige wyterchunnt? truurig...
- wenn ich e zuesag krieg, uff dr rückfahrt heigis platz, und stattdesse isch genau s'gliiche theater nomol muess erläbe...
- wenn ich am daag vo dr aakunft in basel muess go schaffe und kei stund aaständig ha chönne in unserem reservierte abteil schlofe...
- wenn mir drvogjagt wärde, well d'security ihri plätz bruucht und jetzt wird vrzellt si sige freygmacht worde (mir sin uusekomplimentiert worde, nachdäm mr die ganz story vrzellt hän: ihr chönned jetzt wieder goh!)...
denn isch irgendöpis eifach absolut falsch gloffe, und denn sag ich danggscheen für die 30 fränggli, aber was mir das an närve gchoschtet het, do vrzichti uff wyteri buechige...
hesch s zetteli verlore?aidemo hat geschrieben:bis wann muss man sich angemeldet haben?
tja das isch hald jääs...aidemo hat geschrieben:nei, aber e "kifferhirni" !![]()
brewz_bana hat geschrieben:was söll die scheisse!!??
aifach 31.- meh go verlange als zerscht erwähnt! isch mir doch scheiss egal wenn ihrs nid zstand bekömme sitzplätz zorganisiere! ich ha sitzplätz buecht und baschta! gopferdelli nonemoll bi euh scheiss travelpoint zahlsch immer meh schlussändlich! do wäri grad individuell gfahre...
edit: ok, ha gseh dass meh no könnt abmälde, das entschärft gsanze bitz, trotzdäm hätt meh vo afang ah kenne erwähne dass sizplätz nid uff sicher sin
Nur So... hat geschrieben:Destination
FCB Rom ohne Hotel
Hotel
kein
Preis pro Person
CHF 295.--
Abreisedatum
13.12.05 21.27 Uhr
Airline
Linienzug SBB / FS
inkl. Bahnfahrt 2.Klasse Basel-Rom-Basel
inkl. Match-Ticket FCB-Fan Sektor
inkl. Bus-Transfer Stadion-Bahnhof
inkl. Sitzplatzreservationen
nicht inbegriffen: Zuschlag ohne 1/2 Tax 40.--
Liegewagen: 6-er Abteil 31.-- pro Weg
4-er Abteil 49.-- pro Weg
Was heisst do s Sitzplätz sin nit uff sicher... falls das eso sött si und ich denn kei Platz ha in däm Zug... gits aber ärgstens Aufs Maul!
du hesch jetzt aifach e liegeplatz uff sicher, zahlsch aber drfür 31.- CHF meh.Nur So... hat geschrieben: Was heisst do s Sitzplätz sin nit uff sicher... falls das eso sött si und ich denn kei Platz ha in däm Zug... gits aber ärgstens Aufs Maul!
haaaaahaaaaaahaaaa, ich krieg mi nüm yy, ächt, vil spass, hehe, alles scho erläbt und dorum weissi, wievil sinn das macht, höööööhöööööhööööö, ächt, vil spass!Nur So... hat geschrieben: Was heisst do s Sitzplätz sin nit uff sicher... falls das eso sött si und ich denn kei Platz ha in däm Zug... gits aber ärgstens Aufs Maul!
Wo hesch das gseh das me sich no könnt abmälde....? Wär eigentlich logisch...isch jo wieder e neus Agebot. De Kolleg het grad aber öpis anders gsait.brewz_bana hat geschrieben:was söll die scheisse!!??
aifach 31.- meh go verlange als zerscht erwähnt! isch mir doch scheiss egal wenn ihrs nid zstand bekömme sitzplätz zorganisiere! ich ha sitzplätz buecht und baschta! gopferdelli nonemoll bi euh scheiss travelpoint zahlsch immer meh schlussändlich! do wäri grad individuell gfahre...
edit: ok, ha gseh dass meh no könnt abmälde, das entschärft gsanze bitz, trotzdäm hätt meh vo afang ah kenne erwähne dass sizplätz nid uff sicher sin