Zugfahrt Rom ohne Hotel

Diskussionen rund um den FCB.
Caipirinha
Neuer Benutzer

Beitrag von Caipirinha »

[quote="Marylou"]jo, und die wo sich als gruppe aam&#228]

:D
Ah du bisch das gsi wo sich bi uns no so schnäll schnäll inedruggt hesch, wo mirs doch so gemütlich gha hän!

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Homer hat geschrieben:ich fahre nie meh mit dene!!! riese Theater jedesmol
WORD!!!! also es goht zwar, mir hän usser nach breme nie hektik gha, denn drfür konschtant.

:rolleyes: nei i fang nid afo briele, ha eifach miesse merke, dass es null solidarität git unter fcb-fans, ämel unter gwüsse, wo kei ahnig vo gar nüd hän...

:D nei, ha mi niene dryquätscht, isch mr z'blöd gsi, mit vollmongos go diskutiere, has mit de organisatore probiert, aber ebe, die chönne jo au nüd usser mit de schultere zucke.

wünsch euch gliich allne e geili usswärtsfahrt!!!

rogerb
Benutzer

Beitrag von rogerb »

[quote="Marylou"]WORD!!!! also es goht zwar, mir hän usser nach breme nie hektik gha, denn drfür konschtant.

:rolleyes: nei i fang nid afo briele, ha eifach miesse merke, dass es null solidarität git unter fcb-fans, ämel unter gwüsse, wo kei ahnig vo gar nüd hän...

:D nei, ha mi niene dryquätscht, isch mr z'blöd gsi, mit vollmongos go diskutiere, has mit de organisatore probiert, aber ebe, die chönne jo au nüd usser mit de schultere zucke.

aber hallo Schultere zucke.....
Habe während 2 Stunden auf der Rückfahrt trotz ca 15 Schwarzfahrern und 3
Dutzend Falschsitzer versucht, im eigentlich bis auf 9 Plätzen vollen Zug Alternativen zu finden. Wir haben das Abteil der Zugsführerin (6 Plätze) freigegeben; mein Abteil und das der Security aufgefüllt und Leute in die 1.Klasse gesetzt. Den Versuch heraus zu finden ,wer als Schwarzfahrer dabei war habe ich aufgegeben, nachdem dieser mit diversen Gewaltandrohungen quittiert wurde.
Rogerb

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

[quote="rogerb"]
aber hallo Schultere zucke.....
Habe während 2 Stunden auf der Rückfahrt trotz ca 15 Schwarzfahrern und 3
Dutzend Falschsitzer versucht, im eigentlich bis auf 9 Plätzen vollen Zug Alternativen zu finden. Wir haben das Abteil der Zugsführerin (6 Plätze) freigegeben]

- wenn me scho in basel bi dr abfahrt d'schultere zuckt, statt die lüt eifach dehei z'loh...
- wenn me nid fähig isch, e aaständigi billett-kontrolle mit yywysig in wage, wo s'beträffende abteil isch, duurezfiehre (me het jo au e zollkontrolle chönne mache...)...
- wenn me sich vo gwaltaadrohige losst lo beyydrugge, ischs für mi eh vrby, nur well mir aaständig sin, zeigt also, dass me mit drohige wyterchunnt? truurig...
- wenn ich e zuesag krieg, uff dr rückfahrt heigis platz, und stattdesse isch genau s'gliiche theater nomol muess erläbe...
- wenn ich am daag vo dr aakunft in basel muess go schaffe und kei stund aaständig ha chönne in unserem reservierte abteil schlofe...
- wenn mir drvogjagt wärde, well d'security ihri plätz bruucht und jetzt wird vrzellt si sige freygmacht worde (mir sin uusekomplimentiert worde, nachdäm mr die ganz story vrzellt hän: ihr chönned jetzt wieder goh!)...

denn isch irgendöpis eifach absolut falsch gloffe, und denn sag ich danggscheen für die 30 fränggli, aber was mir das an närve gchoschtet het, do vrzichti uff wyteri buechige...

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Marylou hat geschrieben:- wenn me scho in basel bi dr abfahrt d'schultere zuckt, statt die lüt eifach dehei z'loh...
- wenn me nid fähig isch, e aaständigi billett-kontrolle mit yywysig in wage, wo s'beträffende abteil isch, duurezfiehre (me het jo au e zollkontrolle chönne mache...)...
- wenn me sich vo gwaltaadrohige losst lo beyydrugge, ischs für mi eh vrby, nur well mir aaständig sin, zeigt also, dass me mit drohige wyterchunnt? truurig...
- wenn ich e zuesag krieg, uff dr rückfahrt heigis platz, und stattdesse isch genau s'gliiche theater nomol muess erläbe...
- wenn ich am daag vo dr aakunft in basel muess go schaffe und kei stund aaständig ha chönne in unserem reservierte abteil schlofe...
- wenn mir drvogjagt wärde, well d'security ihri plätz bruucht und jetzt wird vrzellt si sige freygmacht worde (mir sin uusekomplimentiert worde, nachdäm mr die ganz story vrzellt hän: ihr chönned jetzt wieder goh!)...

denn isch irgendöpis eifach absolut falsch gloffe, und denn sag ich danggscheen für die 30 fränggli, aber was mir das an närve gchoschtet het, do vrzichti uff wyteri buechige...
Bild
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Rinoceronte hat geschrieben:Bild
jööö, wo hesch denn das härzige bildli vo mir gfunde? :D :D :D

Dittsche
Neuer Benutzer

Beitrag von Dittsche »

faustrecht!
schon i.o so

Aidemo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aidemo »

bis wann muss man sich angemeldet haben?

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

aidemo hat geschrieben:bis wann muss man sich angemeldet haben?
hesch s zetteli verlore?

ich ha zwar no schoggi-popcorn druff gässe aber haders denn wider zrugg gäh :D

^^

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Aidemo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aidemo »

einspielen hat geschrieben:hesch s zetteli verlore?

ich ha zwar no schoggi-popcorn druff gässe aber haders denn wider zrugg gäh :D

^^
nei, aber e "kifferhirni" ! :o

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

aidemo hat geschrieben:nei, aber e "kifferhirni" ! :o
tja das isch hald jääs...

zum glück gohts mer dört dure no bedütend besser ^^ :D

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

was söll die scheisse!!??
aifach 31.- meh go verlange als zerscht erwähnt! isch mir doch scheiss egal wenn ihrs nid zstand bekömme sitzplätz zorganisiere! ich ha sitzplätz buecht und baschta! gopferdelli nonemoll bi euh scheiss travelpoint zahlsch immer meh schlussändlich! do wäri grad individuell gfahre...
edit: ok, ha gseh dass meh no könnt abmälde, das entschärft gsanze bitz, trotzdäm hätt meh vo afang ah kenne erwähne dass sizplätz nid uff sicher sin

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

**süffisant grins**
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

brewz_bana hat geschrieben:was söll die scheisse!!??
aifach 31.- meh go verlange als zerscht erwähnt! isch mir doch scheiss egal wenn ihrs nid zstand bekömme sitzplätz zorganisiere! ich ha sitzplätz buecht und baschta! gopferdelli nonemoll bi euh scheiss travelpoint zahlsch immer meh schlussändlich! do wäri grad individuell gfahre...
edit: ok, ha gseh dass meh no könnt abmälde, das entschärft gsanze bitz, trotzdäm hätt meh vo afang ah kenne erwähne dass sizplätz nid uff sicher sin

Destination
FCB Rom ohne Hotel

Hotel
kein

Preis pro Person
CHF 295.--

Abreisedatum
13.12.05 21.27 Uhr
Airline
Linienzug SBB / FS

inkl. Bahnfahrt 2.Klasse Basel-Rom-Basel
inkl. Match-Ticket FCB-Fan Sektor
inkl. Bus-Transfer Stadion-Bahnhof
inkl. Sitzplatzreservationen
nicht inbegriffen: Zuschlag ohne 1/2 Tax 40.--
Liegewagen: 6-er Abteil 31.-- pro Weg
4-er Abteil 49.-- pro Weg

Was heisst do s Sitzplätz sin nit uff sicher... falls das eso sött si und ich denn kei Platz ha in däm Zug... gits aber ärgstens Aufs Maul!
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

el_abuelo
Benutzer

Beitrag von el_abuelo »

Nur So... hat geschrieben:Destination
FCB Rom ohne Hotel

Hotel
kein

Preis pro Person
CHF 295.--

Abreisedatum
13.12.05 21.27 Uhr
Airline
Linienzug SBB / FS

inkl. Bahnfahrt 2.Klasse Basel-Rom-Basel
inkl. Match-Ticket FCB-Fan Sektor
inkl. Bus-Transfer Stadion-Bahnhof
inkl. Sitzplatzreservationen
nicht inbegriffen: Zuschlag ohne 1/2 Tax 40.--
Liegewagen: 6-er Abteil 31.-- pro Weg
4-er Abteil 49.-- pro Weg

Was heisst do s Sitzplätz sin nit uff sicher... falls das eso sött si und ich denn kei Platz ha in däm Zug... gits aber ärgstens Aufs Maul!
:rolleyes:

wer sitzt ist ein h......sohn oder aaaaaaaaaaaaaaaa nei das goht jo wär schläft ist ein.......

heul doch.... :eek:
bsoffe bini nätt zu ihm sunnscht e arschloch.. mi läbe isch scheisse und mi name Nur so...

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Nur So... hat geschrieben: Was heisst do s Sitzplätz sin nit uff sicher... falls das eso sött si und ich denn kei Platz ha in däm Zug... gits aber ärgstens Aufs Maul!
du hesch jetzt aifach e liegeplatz uff sicher, zahlsch aber drfür 31.- CHF meh.
ich hass aifach die liegeabteil do muesch denn liege wells zum sitze in dr höchi kai platz het.

Schwalbenkönig
Benutzer

Beitrag von Schwalbenkönig »

wieso nimmt niemer easyjet uf rom?? 14. dezember ab basel nach rom und am 15. dezember wieder zrugg --> CHF 269.00 inkl. taxen etc.

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Nur So... hat geschrieben: Was heisst do s Sitzplätz sin nit uff sicher... falls das eso sött si und ich denn kei Platz ha in däm Zug... gits aber ärgstens Aufs Maul!
haaaaahaaaaaahaaaa, ich krieg mi nüm yy, ächt, vil spass, hehe, alles scho erläbt und dorum weissi, wievil sinn das macht, höööööhöööööhööööö, ächt, vil spass!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

brewz_bana hat geschrieben:was söll die scheisse!!??
Wo hesch das gseh das me sich no könnt abmälde....? Wär eigentlich logisch...isch jo wieder e neus Agebot. De Kolleg het grad aber öpis anders gsait.
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

dirtyG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dirtyG »

scheiss travelpoint-j***!!

es het gheisse me bekunnt dreiseunterlage 7däg vor dr reis!! ha bis jetzt no nüt becho! händ dihr scho öppis becho????

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

samstig im briefkaschte ka...

felbone
Erfahrener Benutzer
Beitrag von felbone »

wisst ihr etwas, ob man den Proviant in Rom abschliessen kann? Beispiel Schliessfach
http://www.papparaggia.ch
http://www.felbone.ch
#-#- baald geehn uns die Spieler aus -#-#

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

das ha ich mich au scho gfrogt! wer weiss was :confused:
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

bombaclock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bombaclock »

felbone hat geschrieben:wisst ihr etwas, ob man den Proviant in Rom abschliessen kann? Beispiel Schliessfach
kunnsch worschinlich uf d Luune ah vo de Copz!
villicht, villicht au nid!?

villicht fahr dr zug bis rom, villicht streike si au!

buyaka....viertel vor 9ni vorem Coop!

1893 YES!

medal
Benutzer

Beitrag von medal »

such noch einen zugplatz... such such

Antworten