Winterferien im Wallis
Winterferien im Wallis
Halllo zäme!!
Mir möchte de Winter im Wallis Ferie mache.. jetzt simr abr no uf dr Suechi nach ere Wohnig.. und Skigebiet!!
Isch scho mol öbber in Portes du Soleil xi? Wenn jo, in welem Dörfli wärs ideal?
Unseri Kriterie:
- min. 1 besser 2 Parkplätz
- zFuess zum Lift (ca. 5-10min)
- zFuess ins Dorf (ca. 5min)
Im Dörfli sött denn scho chli öbbis laufe..
Merci für euri Tipps (mues nid Portes du Soleil sy) - Bitte au "Bewertig" vom Skigebiet!!
Mir möchte de Winter im Wallis Ferie mache.. jetzt simr abr no uf dr Suechi nach ere Wohnig.. und Skigebiet!!
Isch scho mol öbber in Portes du Soleil xi? Wenn jo, in welem Dörfli wärs ideal?
Unseri Kriterie:
- min. 1 besser 2 Parkplätz
- zFuess zum Lift (ca. 5-10min)
- zFuess ins Dorf (ca. 5min)
Im Dörfli sött denn scho chli öbbis laufe..
Merci für euri Tipps (mues nid Portes du Soleil sy) - Bitte au "Bewertig" vom Skigebiet!!
- Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
- Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
- f_i_u_e_FCB!!
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Genau Graubünden, aber auch das Berner Oberland gefällt mit besser als das Wallis (ok was nicht...???)
Eines der geilsten Hotels ist in Pontresina
http://www.allegrahotel.ch/
Frühstück (sehr reiches Buffet mit hausgemachter Marmelade, Kompott, unzählige verschiedene Brotsorten etc.) bis spät in den Nachmittag hinein, sprich solange nicht alle Gäste gefrühstückt haben, wird auch nicht abgeräumt! Bar offen solange Bedarf, geräumige Zimmer mit moderner Designeinrichtung.
Ein Erlebnis!
Eines der geilsten Hotels ist in Pontresina
http://www.allegrahotel.ch/
Frühstück (sehr reiches Buffet mit hausgemachter Marmelade, Kompott, unzählige verschiedene Brotsorten etc.) bis spät in den Nachmittag hinein, sprich solange nicht alle Gäste gefrühstückt haben, wird auch nicht abgeräumt! Bar offen solange Bedarf, geräumige Zimmer mit moderner Designeinrichtung.
Ein Erlebnis!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
[quote="hotdog"]Isch dr die australischi Sunne z heiss ineko, dassde grad in Schnee willsch verreise?
Davos isch doch au guet, s git doch do sone Hüüsli! Ok, wäge däne 5min. Wäg fallt das scho mol wägg! ]
Jo, isch scho biz sehr heiss xi
hm.. das hüüsli isch ebe vermietet, das git's nüm.. wär sunscht au nid schlecht xi, jo ebe, halt nüt mit 5min
@de ander wo Brunwald erwähnt het.. also ich würd sage das isch def. nid im Wallis, sondern GL oder so..

Davos isch doch au guet, s git doch do sone Hüüsli! Ok, wäge däne 5min. Wäg fallt das scho mol wägg! ]
Jo, isch scho biz sehr heiss xi

hm.. das hüüsli isch ebe vermietet, das git's nüm.. wär sunscht au nid schlecht xi, jo ebe, halt nüt mit 5min
@de ander wo Brunwald erwähnt het.. also ich würd sage das isch def. nid im Wallis, sondern GL oder so..

- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Die Walliser sind Wixers, reicht das?crazychillbär hat geschrieben:was hast du gegen das wunderschöne Wallis?Gut mein lieblingsskikanton ist es auch nicht,aber so schlecht ist es dann auch nicht.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
ok ich revidiere meine Aussage: die deutschsprachigen Walliser sind Wixers...Kawa hat geschrieben:Komische Antwort, kannst dich auch gleich selber disqualifizieren ................

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
d Walliser hän eifach ein an dr Waffle, ha johrelang dert Winterferie verbrocht und muess sage, as i das nimmi bruch.Kawa hat geschrieben:Ist doch deine Sprache du w................
(walliser mein ich natürlich![]()
![]()
)
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
das stimmt! die Ausnahme bestätigt die Regel.Kawa hat geschrieben:Da hast sicher nicht ganz unrecht, aber deswegen gleich alle als w........ bezeichnen ?
aber hilf jezz lieber em andere mit em HD-Problem......

guet Nacht!
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer