unte Ufglischtet sinds schinbar GENAU 10 Spiel. Isch nur e Schätzig gsii. Uf jedefall chasch die Spiel aluege und wohl in mindeschtens 9 het är e schwere Fehler gmacht. Zwar isch nid unbedingt es Gool drus entstande, aber das isch jo keis Kriterium obs denn e schwere Fehler isch oder nid. Lueget dem Quennzo mol zue wenn är spielt, dä isch wirklich zimlich mies... Nimmt mi wunder nöchscht Saison wenn är bimene andere Klub spielt ob är dört denn Stammspieler isch. Bi de meischte SL-Klubs würd är wohl nid unumstrittene Stammspieler sii.panda hat geschrieben:über 10 Spiel? In jedem e Bock? het dr FCB mehreri Quennoz'? Dä vo däm du do verzellsch kenn ich jedefalls nid...
(au dä 5-6-Däge kenn i nid, bzw nur us es paar sehr guete Spiel, bzw wenn er mit em Ball eifach nur müest chönne laufe und nid abspiele)
Yep, ha die meischte Spiel vo ihm gsee. Die letschte sind wirklich e Katastrophe gsi. Aber au vorher isch er wirklich schwach gsii.Ba eine 3? Du hast doch mehr Spiele gekuckt als die letzten 2-3, oder? Vielleicht eine 3 im Faustball, aber hier gehts um Fussball... Und Müller so schlecht benoten - wir können froh sein, haben wir den!!! Und Crayton höher zu bewerten als Zubi und und und ...
Von der Benotung her müssten wir um den Abstieg spielen momentan.
Usserdem han ich bim Ba eher no chli abgrundet zum adüte dass ich mit dem wo do amigs übere Ba gschriebe wird nid iverstande bi. Vomene def.Mittelfeldspieler erwart ich eifach mehr. Sis taktische Verständnid chunnt nie an das vom Huggel/Lupo ane, er het kei bsunderi Stärki (Huggel=Kopfballstark, Torgföhrlich / Lupo=Standartspezialist, taktisch guet). Zudem sind sini Querpäss so öppis vo uneffektiv. OK, e Querpass mues nid effektiv sii aber immerhin sött e Querpass chli Luft verschaffe damit denn dr nöchscht Spieler Platz het füre gföhrlichi Aktion chönne izleite. Uf sini defensive Ufsässigkeit isch au nid so "krass", wie me meint. Das gseet nur so us will är sone unkonventionelle Laufstiel het.
Dr Ba het 2 Mio. koschtet. Wahnsinn...
Müller: Hesch mehr gsee als die letschte 2-3 Spiel? Die erschte paar sind jo e Katastrophe gsii. Und in de internationale Spiel isch är eigentlich au immer negativ ufgfalle. Sogar dr Gross hets gmerkt gha und ihn uf d Bank gsetzt. Sorry, aber dr Müller isch für mich ungnüegend gsii.
Bim Crayton han ich es wohl es

Die eine verstönd öppis vo Fuessball und die andere nid. Nur blöd dass wenn die wo meine si verstönde öppis in Wirklichkeit nüt verstönd und die wo Ahnig hei drzue no betitle kei Ahnig z haa.und zu guter letzt bekommt der user "comenden" von mir eine 2 für seine
benotung der spieler. entwicklungspotential eventuelle vorhanden. zum glück ist die anmeldung in diesem forum gratis, ansonsten müsste man sich fragen für was dieses geld ausgegeben wurde........................
Du chasch das Ganze jetzt natürlich so aluege wie Du willsch. Ich mein in Bezug uf wer e Ahnig het und wer nid