Neuchâtel Xamax - FC Basel
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Der FCB ist halt nicht die Übermannschaft, für die er gehalten wird. Die Abwehr ist NLA Mittelmass, das Taktikverständnis nicht mal Durchschnitt (Hallo Trainer).
Das ist ca. die 287. Niederlage seit 1970, als ich begann mitzufiebern. Also kein Drama. Ausserdem hat es sich in den letzten Spielen abgezeichnet, dass wir wiedermal als Verlierer unter die Dusche gehen.
Das ist ca. die 287. Niederlage seit 1970, als ich begann mitzufiebern. Also kein Drama. Ausserdem hat es sich in den letzten Spielen abgezeichnet, dass wir wiedermal als Verlierer unter die Dusche gehen.
Cheerie, how up, do Clown.
Wenn me das bedänkt isch dr Tabälleplatz rächt schmeichelhaft!?footbâle hat geschrieben:Der FCB ist halt nicht die Übermannschaft, für die er gehalten wird. Die Abwehr ist NLA Mittelmass, das Taktikverständnis nicht mal Durchschnitt (Hallo Trainer).
Stand up, for the Socceroos!
-
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Gsamags söll in dr Supi-Dupi-Liig blybe, ok.Mindl hat geschrieben:dasch däng unterstützigshilf für XAMAX, mir wänd nid das die abstieget...
zerst sell mol thun und schaffhuese abstiege, den dörf yverdon und aarau folge
drfür: sion lausanne gänf lugano luzern, wieder ufe
Aber d Rieblibuure? Sofort abe mit dene!

ZANNI RAUS
in der tat e sehr e piinliche uftritt.. und lieber gäge xamax verliere als hätt dr fcb hüt gwune aber gäge gc verlore.... aber isch gar ned mol so übel, dassi hüt verlore hän.. so blibt dmeischterschaft widr chli chli spannender... suscht wärs jo au langwiilig.. wenn dr fcb keis spiil me bis saison-ändi würd verliere...
hauptsache dr fcb gwinnt gäge rom...
"May you be in heaven half an hour, before the devil knows you are dead"
nujo s stadion erinnert mi immer ans alte joggeli in viel viel kleinerSupersonic hat geschrieben:Gsamags söll in dr Supi-Dupi-Liig blybe, ok.
Aber d Rieblibuure? Sofort abe mit dene!![]()

zerst mol thunfisch abstiege, den schaffhuse den yverdon und nochhär dörfe d riebli folge...
sowieso: scheiss 10ner liga, back to the NLA...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
Sag mol, chunsch du do sälber no drus, was du gschribe hesch.d123 hat geschrieben:in der tat e sehr e piinliche uftritt.. und lieber gäge xamax verliere als hätt dr fcb hüt gwune aber gäge gc verlore.... aber isch gar ned mol so übel, dassi hüt verlore hän.. so blibt dmeischterschaft widr chli chli spannender... suscht wärs jo au langwiilig.. wenn dr fcb keis spiil me bis saison-ändi würd verliere...

- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
mit quennoz zu null, ohne ...
pro quennz/ müller, contra zanni
lömmer d' schtürmdisk. mol usem schpiil, denn 2 gool uswärts isch aschtändig.
pro quennz/ müller, contra zanni
lömmer d' schtürmdisk. mol usem schpiil, denn 2 gool uswärts isch aschtändig.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
Uf e Art hesch rächt jo... jedoch ka me das bi dene vermeindliche Kräfteunterschied nit behaupte!the kaiser. hat geschrieben: lömmer d' schtürmdisk. mol usem schpiil, denn 2 gool uswärts isch aschtändig.
Mein i kenn dr Spielverlauf jo nit aber i dänk mol das Basel (dr CH-Meister) gege e Xamax wo letscht Sunntig no 7:1 verlore het wohl rein Kräftemässig mehr als zwei Goal schiesse!
Alles in allem cha me sage das die Niederlag em FCB viellicht jo gar nit so heftig schadet...!
So Niederlage zwischedurre hole ein immer wieder zruck zur Realität, wänn jo schliesslich nit das unseri Jungs wieder eimol mehr abhebe

- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Das hoffe ich auch und am Sonntag müssen die auch zuschauen, wenn wir in Bern ein glückliches Unentschieden erschwindeln. Und dann in einer Woche unterschätzen uns die Römer und wir sind durch. Ein Grosses Meisterhirn, das solch ausgetüftelten Plan ersinnt.Balisto hat geschrieben:Hoffentlich waren Römer zur Beobachtung dort.
Dies hier ist eine provisorische Signatur!
Ich verwende meine Signatur dazu, kundzutun, dass ich den FC Zürich als Fussballmeister des Jahres 2007 nicht anerkenne.
Ich verwende meine Signatur dazu, kundzutun, dass ich den FC Zürich als Fussballmeister des Jahres 2007 nicht anerkenne.
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
Vergiss Luzärn nit! Es kommt die Zeit, ohoooooooo, in der die Brücke wieder brennt...Supersonic hat geschrieben:Dito!
Mit Sion, Lausanne, Lugano() und hoffentlich auch bald wieder mit Servette!
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
jetz uff sf zweieiei
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
-
- Erfahrener Benutzer
Zubi ist da eher bisschen rumgerobbt. Naja immerhin bewegt er sich. Lag vielleicht auch an der Kälte.Chiller82 hat geschrieben:bi jo ke kritiker vom zubi..im gegeteil...aber bim 2. goal gsehter au nid grad super us...wie die ganz abwehr....
naja...jez halt...
Dies hier ist eine provisorische Signatur!