Digitalkamera
Digi Cams
I möcht dr e digitale Fotiaparat zuedue,ha aber kei ahnig und möcht au nit allzuviel usgeh! Muess kei Profiding sy,aber i möcht au kei schrottmühli kaufe! Het öbber erfahrige und chli ahnig uff was me sött luege? Ha ghört Sony macht gueti und schiins sött me luege ass d Uslöserverzögerig nit z lang isch?!?
Merci fürd Infos! Was isch mit "interpoliert" gmeint?Sacha hat geschrieben:- Achte auf die art des Speicherchips (Sony und andere Hersteller, haben eigene (Teure) Formate)
- Achte auf Akku Leistung (Wieviele Fotos kann man machen, bis der Akku leer ist)
- mind. 5 Megapixel (NICHT Interpoliert)
- Digitaler Zoom = Müll (braucht man nicht)
Gute Marken = Canon, Nikon
D Camera hett e software wo das was nid physikalisch ufgno wird eifach dezu rächnet (also fehlendi pixel) ..Goldfisch hat geschrieben:Was isch mit "interpoliert" gmeint?
So wird denn us 3 MP schnäll e 5 MP Digi
Ungefähr s gliche wie optische zoom (durch teure Linsen) oder digitale zoom (eifach durch software vergrössert) ...
Uf beides sötsch nid gross wert lege

Cool! Und wacsh mit dr Uslöseverzögerig? Kame die istelle oder hets eifach eini und no muess me sich drmit abfinde? Isch bi mir vorallem wichtig wenni wott sache fotographiere wie z.b. Snowoard oder so züg! Nit ass die jewiligi Person scho dure isch obwohl i rächtzitig druff druggt ha!?!Kawa hat geschrieben:D Camera hett e software wo das was nid physikalisch ufgno wird eifach dezu rächnet (also fehlendi pixel) ..
So wird denn us 3 MP schnäll e 5 MP Digi
Ungefähr s gliche wie optische zoom (durch teure Linsen) oder digitale zoom (eifach durch software vergrössert) ...
Uf beides sötsch nid gross wert lege![]()

ALso bi de Digi Cams (usser bi de Spiegelrefläx) hesch immer e grösseri Verzögerig, als binere analoge Kamera (momentan jedefalls no). Bi de meischte kasch aber durch fiins drucke vom Uslöser dr Autofokus "locke" (iraschte) und denn isch d Verzögerig minimal. Ich ha mit Nikon sehr gueti Erfahrig gmacht.Goldfisch hat geschrieben:Cool! Und wacsh mit dr Uslöseverzögerig? Kame die istelle oder hets eifach eini und no muess me sich drmit abfinde? Isch bi mir vorallem wichtig wenni wott sache fotographiere wie z.b. Snowoard oder so züg! Nit ass die jewiligi Person scho dure isch obwohl i rächtzitig druff druggt ha!?!![]()
@ Kenner u.A. Sacha
Ha e Digi Cam gseh.......isch die ok?
Nikon Coolpix L1 6.2 MegaPixel
Auflösung: 2.816 x 2.112 Bildpunkte
Zoom (optisch/digital): 5-fach/4-fach
Brennweite: 38 mm bis 190 mm
Scharfstellung: Autofokus
Nahaufnahme/Makro: Mindestabstand 4 cm
Filtergewinde: nein
Wechselspeicher: SD Card
Dateiformat: JPEG (.jpg) oder AVI-Video (.avi)
Belichtungssteuerung: Programmautomatik
Belichtungseinstellungen: verschiedene Belichtungsautomatiken, manueller Weißabgleich, verschiedene Belichtungsmessungen
Sucher: LCD-Monitor
Blitz: ja
Verbindung zum Computer: USB-Schnittstelle
Videoausgang: PAL/NTSC-Videoausgang (umschaltbar)
Aufnahmefunktionen: Serienbilder, Panoramaunterstützung, S/W-Aufnahmen
Videoaufzeichnung: k. A., 640 x 480 Bildpunkte (15 Bilder/s)
Abmessungen (B x H x T): 90 mm x 60 mm x 47 mm
Gewicht: 220 g
Sonstiges: Stativgewinde, Selbstauslöser, Direkt-Druck-Funktion
Belichtungseinstellungen: verschiedene Belichtungsautomatiken, manueller Weißabgleich, verschiedene Belichtungsmessungen
chauf dr e Scanner und fotografier witterhin analogMendez hat geschrieben:Ich suech au e digicam, aber so ne billigteil. Ich bruchs hauptsächlich für ebay, speicher muess also nid gross si.
Empfehlige?

und susch gosch halt ine Lade, nimmsch billigschte und knippsch es bizzeli. I mein, wenns nur für Ebay isch...
Odr de kaufsch dr e Handy mit 2MP-Kamera. Bilder sin zwar naja, abr drfür hesch no e neus Telefon, MP3-Player, Radio....
Und übrigens: Speicher chauft me idR seperat zur Kamera... (drby isch meischt nur e Mini-Speicher, au bi türe Modäll)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Das dönt nit schlecht wie vil choschtet die denn?Goldfisch hat geschrieben:Ha e Digi Cam gseh.......isch die ok?
Hundert Millione!!!!drmichi hat geschrieben:Das dönt nit schlecht wie vil choschtet die denn?

Unbedingt d Date zur Uslöseverzögerig in ms verlange! Gitts brutali Unterschied und generell sin die Digitale lahm. Ich ha z.B. e relativ tüüri Digitalkamera (nid Spiegelreflex) mit allem Schnickschnack aber enere grosse Uslöseverzögerig. Also für so Snöber-Bilder würd ich immer no mini analogi Kamera neh. Chunnt denn no drzue, dass bsunders bi Seriebilder uffpasse muesch, je noch Modäll muesch warte, bis Bild gspeicheret isch, bevor witr föttele chasch. Odr dr interni Speicher längt nur für ca. 3-10 Foti (wie z.B. bi mir), je noch Ufflösig. Au do isch analog no die besser Wahl. Wotsch do würklich schnälli Grät, muesch glaub bi de Spiegelrefläx-Digitalkameras go luege...Goldfisch hat geschrieben:Hundert Millione!!!!Nei glaub so 490.-! Mis problem isch noch wie vor das mit dr Uslöseverzögerig! Wenn ich z.b will d Cam zum Snowboarde mitneh oder so! Kann ich das manuell istelle,dass d Uslösig schneller isch bi bewegende objäkt oder so? Oder wie isch das?
Ah, und istelle chasch mines Wüssens das nid. Wohl Belichtig und Bländi, aber nid Uslöseverzögerig. Chasch es nur verkürze, wenn de dr Focus scho istellsch, abr denn söttsch s Motiv scho fixiert ha, susch wirds jo unscharf...
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
sone Seriemodus hett fasch jedi Kamera, d Froog isch, was er würkli bringt...drmichi hat geschrieben:ha bi minere e spezielle modus zum ebbe zum bispil schnelli boarder bilder z mache.

Optischer Sucher
Was bewirkt e optische Suecher und bruchi dä bzw. für was bruchi dä? Miesst me so eine ha binere DigiCam oder kanni au ganz guet ohni läbe?
Meine Empfehlung:Canon-PowerShot-S2-IS
kostet was, ist aber jeden Franken wert.
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
der grga mali wäre froh er hätte eine verzögerung..........Lou C. Fire hat geschrieben:Stimmt, die Verzegerige närve total!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Glaub ich dir,aber isch mir z gross! Usserdäm weissi immernoni was dä optischi suecher isch und was er bewirkt bzw. öb me dä brucht!?!pernod hat geschrieben:Meine Empfehlung:Canon-PowerShot-S2-IS
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
für sportfotos noch hände weg von digitaler technik. ausser du kannst dir einen profiapparat leisten (so ab 10'000 eier)
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
Also wenn dä ä kleini geili Kamera suechsch, denn unbedingt mol d'Casio Exilim Serie ins Aug fasse!
http://www.exilim.de/de/product/
Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir noch nicht sicher.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ein Optischer Sucher ist ganz einfach das kleine Fensterchen, durch das man mit dem Auge das Bild "suchen" kann... ist anstelle des Displays zu verwenden. Nachteil davon ist halt, dass man nicht direkt durch die Linse schaut und somit nicht exakt das Bild sieht, das man schlussendlich fotografiert. Es sei denn Du hast eine Spiegelreflex die das Bild durch einen kleinen Spiegel durch die Linse ablenkt.Goldfisch hat geschrieben:Glaub ich dir,aber isch mir z gross! Usserdäm weissi immernoni was dä optischi suecher isch und was er bewirkt bzw. öb me dä brucht!?!
Es gibt gewisse Digicams (z.B. die oben genannte S2) die einen kleinen Bildschirm in den Optischen Sucher eingebaut haben. Damit wird ein "Spiegelreflex-Effekt" simuliert. Klappt ganz gut und die Verzögerung ist praktisch gleich null.
Für Professionelle Sportfotos ist Digital nicht bezahlbar, aber für ein paar geile Weekend-Snöber-Pics reicht eine schnelle Digicam vermutlich schon aus.
Jo ebbe für mi längts wenni paar gueti pics ka mache! Muess nit professionell sy! Also bruchi dä optischi suecher nit?pernod hat geschrieben:Ein Optischer Sucher ist ganz einfach das kleine Fensterchen, durch das man mit dem Auge das Bild "suchen" kann... ist anstelle des Displays zu verwenden. Nachteil davon ist halt, dass man nicht direkt durch die Linse schaut und somit nicht exakt das Bild sieht, das man schlussendlich fotografiert. Es sei denn Du hast eine Spiegelreflex die das Bild durch einen kleinen Spiegel durch die Linse ablenkt.
Es gibt gewisse Digicams (z.B. die oben genannte S2) die einen kleinen Bildschirm in den Optischen Sucher eingebaut haben. Damit wird ein "Spiegelreflex-Effekt" simuliert. Klappt ganz gut und die Verzögerung ist praktisch gleich null.
Für Professionelle Sportfotos ist Digital nicht bezahlbar, aber für ein paar geile Weekend-Snöber-Pics reicht eine schnelle Digicam vermutlich schon aus.
Das ist sowieso eher vom Objektiv abhängig, als von der Kamera.schniposa hat geschrieben:für sportfotos noch hände weg von digitaler technik. ausser du kannst dir einen profiapparat leisten (so ab 10'000 eier)
Also mit einem Canon 350D Body und einem lichtstarken Objektiv, wie dem Canon EF 70-200mm f/2.8L USM erzielt man schon ziemlich gute Ergebnisse, klar sind das noch nicht profimässige Bilder, aber für den Amateur sehr ansprechend und die Ausrüstung kostet auch nicht gerade soviel wie ein Kleinwagen.
Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir noch nicht sicher.
Albert Einstein
Albert Einstein
hmmm... ich denke, Du verwechselst Optisches Zoom mit optischem Sucher.Goldfisch hat geschrieben:Jo ebbe für mi längts wenni paar gueti pics ka mache! Muess nit professionell sy! Also bruchi dä optischi suecher nit?
ein Optischer Sucher ist das kleine Loch, in das Du von hinten reinguckst (tönt komisch, iss aber so!

Denke mal, Du wirst mühe haben, überhaupt eine Kamera zu finden, die das NICHT hat.
Einen Optischen Zoom brauchst Du schon (Mindestens 3Fach). Lass Dich einfach nicht von hohen Zoomwerten blenden, die NICHT OPTISCH sind.
alle Klarheiten beseitigt?
bin auch der Meinung, dass der optische Sucher das Loch zum Durchgucken ist.
Sollte es schon haben, da du sonst alles via Display machen musst und das hat Nachteile:
- bei Sonnenlicht sieht man das Bild auf dem Display schlecht / gar nicht
- Displayhelligkeit kann stören, wenn Fotos gemacht werden sollen an einem Ort, an dems dunkel bleiben muss
- und vor allem: So ein Display ist ein grosser Stromfresser! Je mehr du über den Sucher fotografierst, desto länger hält dein Akku
Sollte es schon haben, da du sonst alles via Display machen musst und das hat Nachteile:
- bei Sonnenlicht sieht man das Bild auf dem Display schlecht / gar nicht
- Displayhelligkeit kann stören, wenn Fotos gemacht werden sollen an einem Ort, an dems dunkel bleiben muss
- und vor allem: So ein Display ist ein grosser Stromfresser! Je mehr du über den Sucher fotografierst, desto länger hält dein Akku
genau, die sind der absolute hit. habe mir eine EX-Z750 gekauft, da kannst du jede Canon und Sony in den müll werfen.......frikshow hat geschrieben:Also wenn dä ä kleini geili Kamera suechsch, denn unbedingt mol d'Casio Exilim Serie ins Aug fasse!

Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967