24 - twenty Four IV

Der Rest...
maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Grga Mali hat geschrieben:Du bisch gar nid emol so bleed wie du di gescht bim jasse agstellt hesch!

Wiederholig heisst s Stichwort

Yiiiiiiiihessssss, los, Maradoo, mach di uf d Suechi mit dinere Spyrnase! Such, such sooo isch brav
wiederholig uf sf2 isch gescht gsi am:

03:20 VPS:03.40
24 - Twenty Four IV
07.00 bis 08.00 Uhr (1/24) u2022 Serie, USA 2005

04:00 VPS:04.20
24 - Twenty Four IV
08.00 bis 09.00 Uhr (2/24) u2022 Serie, USA 2005
Basel ai Liebi!!!

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Ich habe die beiden Folgen gestern aufgenommen. :)
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

maradoo hat geschrieben:wiederholig uf sf2 isch gescht gsi am:

03:20 VPS:03.40
24 - Twenty Four IV
07.00 bis 08.00 Uhr (1/24) u2022 Serie, USA 2005

04:00 VPS:04.20
24 - Twenty Four IV
08.00 bis 09.00 Uhr (2/24) u2022 Serie, USA 2005
Jo supppr! Das bringt denn viel! Am gliche Obe nomol wiederhole... Tsssssssssss
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Sooo es isch wieder Mäntig gsi und dr Mali het wieder probiert ufzneh... Leider han ych aber wieder verseit und es het mir nid ufgnoh... :o

Het irgendebber dä Mäntig 24 ufgnoh oder cha mir sunscht irgendwie e Kopie uf DVD geh?

Ych wyrd mi miteme Kyssli bedangge...

aber nid dr Josef

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Grga Mali hat geschrieben:Sooo es isch wieder Mäntig gsi und dr Mali het wieder probiert ufzneh... Leider han ych aber wieder verseit und es het mir nid ufgnoh... :o

Het irgendebber dä Mäntig 24 ufgnoh oder cha mir sunscht irgendwie e Kopie uf DVD geh?

dasmol hättsch glügg, do ich nid dehei gsi bi am mäntig, hanis miesse uffnäh... has aber nur uff VHS...

abe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abe »

good news von sf zwei! ursprünglich war ja geplant, dass ab nächstem montag nur noch eine folge von 24 kommt...
da rtl2 im januar mit tripplefolgen loslegt kann sich sf natürlich nicht
überholen lassen... darum haben sie ihr programm umgestellt, wir
werden also meist in den genuss von doppelfolgen kommen!!! ;)

übrigens, man muss dem schweizer fernsehn schonmal ein kränzchen binden,
rein serienmässig sind sie absolut top! vor allem kann man alles
auch im zweikanalton sehen, vorbildlich!!!

nebenbei gesagt ist 24 ganz einfach die geilste je produzierte serie... :cool:

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

[quote="abe"]good news von sf zwei! ursprünglich war ja geplant, dass ab nächstem montag nur noch eine folge von 24 kommt...
da rtl2 im januar mit tripplefolgen loslegt kann sich sf natürlich nicht
überholen lassen... darum haben sie ihr programm umgestellt, wir
werden also meist in den genuss von doppelfolgen kommen!!! ]

das heisst immer no am 10 vor 9i? i muess drum näggste mäntig scho wieder uffnäh... wär jo voll doof gsi nur 1 folg pro wuche!

das mit serie ufem schwyzer chani nur bestätige, zweikanalton eh, au wenni die neuscht 24-staffle uff dütsch muess luege, do mi fründ ändlich au mitluegt, und är cha ebe kei änglisch.

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Marylou hat geschrieben:das heisst immer no am 10 vor 9i? i muess drum näggste mäntig scho wieder uffnäh... wär jo voll doof gsi nur 1 folg pro wuche!

das mit serie ufem schwyzer chani nur bestätige, zweikanalton eh, au wenni die neuscht 24-staffle uff dütsch muess luege, do mi fründ ändlich au mitluegt, und är cha ebe kei änglisch.
Nach all däm seisch du mir erscht jezz dass du e Frynd hesch? :eek:

Y bi sooo ebbis vo enttyscht y sag dirs. Nach all däm wo ich fyr di gmacht ha.

Wäg em ufneh, dasch kei Problem, y nimms au uff näggschte Mäntig. :rolleyes:

aber nid dr Josef

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Grga Mali hat geschrieben:Nach all däm seisch du mir erscht jezz dass du e Frynd hesch? :eek:

Y bi sooo ebbis vo enttyscht y sag dirs. Nach all däm wo ich fyr di gmacht ha.

Wäg em ufneh, dasch kei Problem, y nimms au uff näggschte Mäntig. :rolleyes:
jäjä, s'läbe isch amigs hart... :D

jo du und uffnäh, mr wüsse jo jetzt alli, wies uusechunnt... :rolleyes:

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Marylou hat geschrieben:jäjä, s'läbe isch amigs hart... :D

jo du und uffnäh, mr wüsse jo jetzt alli, wies uusechunnt... :rolleyes:
Jänu he, muess i mir halt e anders Chäzzli sueche do inne... Tsssst die ganzi Zyt yber han y jezz vortyscht, dass y 24 goil finde wyrd nur wäge dir und jezz das. Wie gseit, y find scho e anderi, die wo dr Färnseh will abha zum Bischpil han ich scho im Aug!

aber nid dr Josef

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Grga Mali hat geschrieben:Sooo es isch wieder Mäntig gsi und dr Mali het wieder probiert ufzneh... Leider han ych aber wieder verseit und es het mir nid ufgnoh... :o

Dein Postfach ist voll. Die Scheiben sind abholbereit. Und aufs Küsschen verzichte ich liebend gerne. ;)
[LEFT][/LEFT]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

[quote="gruusigeSiech"]Dein Postfach ist voll. Die Scheiben sind abholbereit. Und aufs Küsschen verzichte ich liebend gerne. ]

So y hätt ugruumt. Sin e chli viel no in de gsändete Objäggt dinne gsi... :o Wohrschinz het dr Angelo wäg däm dr Server miesse zygle, sorry gäll Angelo!

aber nid dr Josef

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

wieso steht im heutigen tv-programm nur eine folge? bitte sagt mir, das dass nur ein fehler ist..
Karten sind des Teufels ABC

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Alli Händ ue!

Hyt wird ichs zum erschte Mol richtig uffneh!!!

aber nid dr Josef

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

Grga Mali hat geschrieben:Alli Händ ue!

stark, freut mi uinheimmlich für di aber kunnt hüt wirklich nur ai folg?????

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Du hast ja ein Backup. ;)
[LEFT][/LEFT]

[CENTER]
[/CENTER]

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

[quote="gruusigeSiech"]Du hast ja ein Backup. ]

Zum Glygg! Im Zirkus mache si die gfeehrligge Nummere jo au nid ohni Nezz! Abbr y bi rächt zueversichtligg dismol

aber nid dr Josef

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

tsakras hat geschrieben:wieso steht im heutigen tv-programm nur eine folge? bitte sagt mir, das dass nur ein fehler ist..
Kein Fehler. Heute beginnt auf SF 2 die free TV Premiere der 5. Staffel von C.S.I. Las Vegas.
[LEFT][/LEFT]

[CENTER]
[/CENTER]

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

also in demfall aber wieder, wie oben erwähnt, ab nächster woche wie gewohnt mit einer doppelfolge?!?
und danke für die info

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

tsakras hat geschrieben:also in demfall aber wieder, wie oben erwähnt, ab nächster woche wie gewohnt mit einer doppelfolge?!?
und danke für die info
:confused: Habe ich mich unklar ausgedrückt?

20.50
Bild
CSI - Tatort Las Vegas
Die Last der Liebe

21.40
Bild
24 - Twenty Four
11.00 bis 12.00 Uhr
[LEFT][/LEFT]

[CENTER]
[/CENTER]

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

24 - Twenty Four (4. Staffel)

Für die «Counter Terrorist Unit» untragbar geworden, hat Jack Bauer an der Seite von Verteidigungsminister James Heller (William Devane) eine neue Aufgabe gefunden. Schnell gerät der Elite-Agent jedoch vom vermeintlichen Schreibtischjob in Washington erneut direkt an die Front der Terrorbekämpfung, als sein neuer Boss Zielscheibe militanter Fanatiker wird.

«SF» zeigt als Free-TV-Premiere die 24 neuen, atemlos spannenden Folgen der Thrillerserie, ungeschnitten, im Originalformat und Zweikanalton.

Doppelfolgen am 28. November sowie am 5. Dezember (20.50 und 21.35 Uhr, SF 2), ab 12. Dezember jeweils montags, 21.35 Uhr, «SF zwei».
[LEFT][/LEFT]

[CENTER]
[/CENTER]

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

@gruusige siech
nai, du hesch di nit unklar usdruckt und wie's hüt lauft ha ich verstande. ich ha nur nomol nach'ere bestätigung gsuecht, dass den aber wieder ab nächst wuche e doppel folg lauft (au wen die neu staffle csi agfange het).

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

tsakras hat geschrieben:@gruusige siech
nai, du hesch di nit unklar usdruckt und wie's hüt lauft ha ich verstande. ich ha nur nomol nach'ere bestätigung gsuecht, dass den aber wieder ab nächst wuche e doppel folg lauft (au wen die neu staffle csi agfange het).
Es wird jetzt jede Woche so laufen, wie vorgängig beschrieben. Es sei denn, "Black'n'Blonde" wird aus dem Programm genommen. ;)
[LEFT][/LEFT]

[CENTER]
[/CENTER]

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

das isch jo enormi schaisse...den goht's 1. ewig, 2. fehlt e stück d'spannig...

ha ebe denkt, will do jo e paar posts witer obe stoht, dass es sich sfdrs nomol überlegt het und doch doppelfolge usstrahlt...nonemol: schaisse
den aber halt rtl2

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

ha numme die ersti gseh und ha die scho rächt geil grunde.

...sogeil dasi se in ungfähr 80 stund duregluegt ha.
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

und, hets klappt? :D wie laufts mit dr färnsehvrchäuferin? :D :D

bi meeeeeeega enttüscht, dass nur no ei folg chunnt, super, ächt, und ich ha so freud gha, wo letscht wuche öper postet het, dass sf2 wyterhin 2 folge wird usstrahle, nei ächt, voll miehsam!!! :mad:

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Marylou hat geschrieben:und, hets klappt? :D wie laufts mit dr färnsehvrchäuferin? :D :D
Na ja, heiter bis wolkig. Y ha s an zwei Orte ufgnoh, eimol bi mir und eimol no in Uftrag geh. Denn hätt y no zur Not s Backup.

Die erscht Variante (bi mir) isch scho emol fählgschlage verdammisiech (froged nid wieso isch guet?) aber y wird mi erkundige, ebbs wenigschtens dert wo ychs in Uftrag geh ha, klabbt het!

Drugged mir d Dyyme

aber nid dr Josef

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Marylou hat geschrieben: bi meeeeeeega enttüscht, dass nur no ei folg chunnt, super, ächt, und ich ha so freud gha, wo letscht wuche öper postet het, dass sf2 wyterhin 2 folge wird usstrahle, nei ächt, voll miehsam!!! :mad:
ich und mi opa händ uns au tierisch drüber uffgregt... sone müll 2 folge sind scho zwenig und jetzt nur no eini -sniff-
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Pascilicious hat geschrieben:Naja, ha au scho anders ghört. S "realtime" isch anschienend den abgschalte worde ab Teil 4??? Und stimmts, dass im 5 dr Bauer nüme debi isch??
Nichts vorwegnehmen. :o
Wobei er ja nicht endlos dem Verbrechergesindel hinterher hetzen kann, er hatte the day 2 or 3 einen Herzinfarkt und vorübergehenden Herzstillstand. :rolleyes:

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Eckfahne hat geschrieben:Natürlich isch es realtime! Alles bim Alte! Und dr Bauer blibt! Wär verzelt so e scheiss?
Zuviel ineinander verwobene Handlungsebenen, eben Threads genannt, zuviel
monitor splitting? ;)

Antworten