Muss ich also doch noch SVP-Wähler werden

Sig froh, dass dir das bishär nit passiert isch oder das du e riese Maschine bisch. E sehr naivi Ahsicht wo vor allem die närvt, dene so ebbis passiert.Glaub mir, es het si grund. Du bisch nid eifach so verhaue worde.
Ich sag ja nur, dass me vielliecht no d'version vo dr gegepartei sött aloose, bevor me öpper verurteilt. Die lüt werde sicher für sie nachvollziehbari gründ ha für ihres handle. Ich seh die lüt eigentlich eher in dr opferrolle.Tolkien hat geschrieben:Sig froh, dass dir das bishär nit passiert isch oder das du e riese Maschine bisch. E sehr naivi Ahsicht wo vor allem die närvt, dene so ebbis passiert.
Bei allem Respekt - Aber du hast nicht alle Tassen im Schrank...Mendez hat geschrieben:Ich sag ja nur, dass me vielliecht no d'version vo dr gegepartei sött aloose, bevor me öpper verurteilt. Die lüt werde sicher für sie nachvollziehbari gründ ha für ihres handle. Ich seh die lüt eigentlich eher in dr opferrolle.
Verdammt ich wurde von 4 Typen verhauen - Ich stehe irgendwie ziemlich unter Schock und realisiere gerade was passiert ist - Und da auf dummen Deutschfehlern von mir rumzureiten empfinde ich irgendwie als lächerlichMendez hat geschrieben:"Er sprach gesprochen Deutsch"?
Bisch du demfall au e chli bekifft gsi?
Jo, wenn isch denn das gsi? Hüt?DerZensor hat geschrieben:Verdammt ich wurde von 4 Typen verhauen - Ich stehe irgendwie ziemlich unter Schock und realisiere gerade was passiert ist - Und da auf dummen Deutschfehlern von mir rumzureiten empfinde ich irgendwie als lächerlich
Und PS: Nein, ich kiffe nicht
@Zensor:DerZensor hat geschrieben:Nichtsahnend will ich nach Hause gehen - 4 Typen verhauen mich - Notfallstation allez
Muss ich also doch noch SVP-Wähler werden![]()
Wird jetzt aber nid no aggresiv gäll susch griegsch grad no es paar extra SchlägDerZensor hat geschrieben:Verdammt ich wurde von 4 Typen verhauen - Ich stehe irgendwie ziemlich unter Schock und realisiere gerade was passiert ist - Und da auf dummen Deutschfehlern von mir rumzureiten empfinde ich irgendwie als lächerlich
Und PS: Nein, ich kiffe nicht
i hoff nur, dass di sohn und si kolleg richtig zuegschlage hänn!!!!!!PastaBasta! hat geschrieben:@ DerZensor: dir zerscht emol alles gueti. gueti besserig und das de so guet wie möglich über das erläbte ewäg chunsch.
das isch mim sohn (19,5 johr alt und 1.92 gross) und sim kolleg (gliichi währig)letschthin au passiert. isch aber für'd gangstas irgendwie lätz usecho. wo dr erscht ind rabatte gfloge isch sind si ab die feige ratte.
i wott dermit numme sage: es isch "d'sogenannti" s'rächt vo de schtärchere. nit vom "schtärchere", nei, "vo de schtärchere!" rudelbildung! immer in gruppen. wenn sie elei sind laufe sie recht gebückt (schlächt integriert, schlächit schprochkenntnis, schlächti schance uff e usbildig etc.) durch s'läbe. wenn dene d'klamotte und s'gleaste sauto e wäg nimsch, denn schtöhn die arme sieche wie blutt do!
i bi froh das mir uf em land us die problem nit e so khenne. isch halt au e schtügg läbensqualität.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.