E guets Restaurant zem mit dr Fründin go ässe...

Der Rest...
Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

Lou C. Fire hat geschrieben:Du gehst also alle fünf Jahre mal auswärts essen!? Und dann immer in die gleiche Knille? Eine Pizza zum Jubiläum, na bravo! :p
und denn erscht no in dere beiz.. isch die wirgligg guet? s'het mi definitiv no nie gluschet dört ihne z'goh...

mir persönlig gfallt dr erscht stogg vom picobello am beschte - nätti bedienig und e super wyyusswahl!

sunscht ka-n-i s'reschdorant lotus garden am st. johanns-platz empfähle - lecker chinesefood!
AN DIE SÄCKE!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Gryff hat geschrieben:und denn erscht no in dere beiz.. isch die wirgligg guet? s'het mi definitiv no nie gluschet dört ihne z'goh...

mir persönlig gfallt dr erscht stogg vom picobello am beschte - nätti bedienig und e super wyyusswahl!

sunscht ka-n-i s'reschdorant lotus garden am st. johanns-platz empfähle - lecker chinesefood!
Em Diggi Eiger empfiihl i suscht no dr "China King" am Bahnhof fyrs näggschte Jubiläum. Isch sone Imbiss/take away Lade, kasch aber au drin höggle. Wär doch ebis... Ghert mim Schwoger, gha allefalls no Prozänt fyr en usehoole...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

Lou C. Fire hat geschrieben:Em Diggi Eiger empfiihl i suscht no dr "China King" am Bahnhof fyrs näggschte Jubiläum. Isch sone Imbiss/take away Lade, kasch aber au drin höggle. Wär doch ebis... Ghert mim Schwoger, gha allefalls no Prozänt fyr en usehoole...
http://www.cityliner.de.vu/ :D
AN DIE SÄCKE!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Stimmt, s'Stäbli hett Rächt.

Chateau Lapin im 1. Stock isch au sehr nätt!
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

donati
Kämpfe Basel

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Gone to Mac hat geschrieben:donati
chez donati
oder
aubergo donati

welles meinsch?

wenni so bits priis=leischtig wott - gangi ins aubergo (oder wiemers au schribt :p ), wenni wott digg uftrage bzw. spezielle alass wirds chez donati bsuecht
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Gone to Mac hat geschrieben:donati
Eh jä genau....für 3 Ravioli (au wenn huusgmacht...) zahlt me jo gärn CHF 34.--.....natürlich

Bi letschti amene Gschäftsalass dört gsi, hett mi persönligg nitt eso begeischteret.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

mimpfeli hat geschrieben:Stimmt, s'Stäbli hett Rächt.
auch dieser satz ist langsam aber sicher abgelutscht!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

baslerstab hat geschrieben:auch dieser satz ist langsam aber sicher abgelutscht!
Gnägnägnä.....

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Lou C. Fire hat geschrieben:Du gehst also alle fünf Jahre mal auswärts essen!? Und dann immer in die gleiche Knille? Eine Pizza zum Jubiläum, na bravo! :p
Wenn das unser beider Lieblingsessen ist, warum nicht? Wie kommst du auf 5 Jahre?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Fussballheld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fussballheld »

Diggi_Eier hat geschrieben:Wenn das unser beider Lieblingsessen ist, warum nicht? Wie kommst du auf 5 Jahre?
wohrschiins wäg de Digge Eier !

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Diggi_Eier hat geschrieben:Wenn das unser beider Lieblingsessen ist, warum nicht? Wie kommst du auf 5 Jahre?
Evtl. weil ich Dein Post gelesen habe...???
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Lou C. Fire hat geschrieben:Evtl. weil ich Dein Post gelesen habe...???
Ahso, nai do hesch ebbis falsch vrstande, aber das kasch jo nid wüsse, dass y in dr Zwüschezyt au widr mol Single gsi bi und sich so Nachtässe nid ergäh hän.... Aber gnueg vo mim Privatläbe jetz ;)

@Fussballheld: Hääääää???????? :confused:
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Heimwehbaslerin
Benutzer

Beitrag von Heimwehbaslerin »

Also s'Acqua hinter dr Kupple (wo scho gnennt worde isch) isch definitiv dr Hammer, aber muesch ächt lang im Voruss reserviere!

Do ha i au no e Tip:

Restaurant Balthazar
Steinenbachgässlein 34
4051 Basel/BS 061 281 81 51

Isch vor allem au im Summer (dr nögscht kunnt bestimmt...) schön, will's e Hammer-Terrasse het! (Bryys: eher nid ganz günschtig)

Kasch mit dr Fründin au ins neu renorvierte Seegarte-Restaurant goh, isch schön gmacht, und kasch si nochhär no dur die dunggli Grien80 fiehre...

Restaurant Besenstiel, i ha no nie schlächti Bedienig kha...

Schön isch au s'Restaurant im 3. Stock vom Mässeturm, kasch z'erscht in dr Bar-Rouge obe e Apéro näh und uff d'Liechter vo dr Stadt luege (romantisch...).

Und denn git's jo no s'guete alte Atlantis. Und im Des-Arts (am Barfi) git's au e hindere Däil, wo me kah ässe, isch härzig gmacht und für dr Apéro und dr "Schlummerdrungg" muesch nid s'Lokal wächsle.

Egal wo De aanegohsch: s'kunnt jo druff aa, was Du uss däm Oobe machsch... Vyl Vergniege!!! ;)

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Bi dr Charlotte Bleyle im Dalbestybli isches au no nätt!

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Scott hat geschrieben:et voila, jetzt isch mr au dr name wieder igfalle

ha dr grad no d adresse falls interesse hesch...kasch jo vorhär mol go verbiluege obs ebbis isch...ich finds no nett für zu zweit...

Restaurant Mandir
Indisches Restaurant
Spalenvorstadt 9
4051 Basel
061 261 99 93

het au immer lüt dinne wenn ich verbi lauf...wird wohl immer no guet si s esse...isch ebbe scho länger här wo ich mol gsi bi...
Kann ich auch empfehlen. Sehr gutes Essen, das auch tatsächlich von Indern und nicht von Pakistani gekocht wird.

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Heimwehbaslerin hat geschrieben:Restaurant Besenstiel, i ha no nie schlächti Bedienig kha...
wäge dr bediehnig krach mit dr alte z'kriege, heisst nit, dass bediehnig muess schlächt sy..........
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Fussballheld
Erfahrener Benutzer

Diggi_Eier hat geschrieben:@Fussballheld: Hääääää???????? :confused:
Easy kum au nüm druss, wenni nomol noche lies. Het wohl im vorige kaffi/nikotin-flash e sinn ergäh :confused:

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Fussballheld hat geschrieben:Easy kum au nüm druss, wenni nomol noche lies. Het wohl im vorige kaffi/nikotin-flash e sinn ergäh :confused:
Was denn? isch doch ganz eifach: 5 Joohr kai sex = diggi Eier!

Fussballheld
Erfahrener Benutzer

Lou C. Fire hat geschrieben:Was denn? isch doch ganz eifach: 5 Joohr kai sex = diggi Eier!
Hmm, das wird wohrschinlig mini Assoziation gsi sy. Sött mol schwächeri Zigis kaufe, oder weniger schnapps in Kaffi due.

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

mimpfeli hat geschrieben:Stimmt, s'Stäbli hett Rächt.

Chateau Lapin im 1. Stock isch au sehr nätt!
so ist es!!! zur zeit auch noch - schon fast grenzwertig kitschig - weihnachtlich geschmückt ...
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Rest. Gaumentanz - Grächtere, Bärn
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

kogb, der Glaibaasler
Benutzer

Beitrag von kogb, der Glaibaasler »

Lou C. Fire hat geschrieben:S Aqua an dr Heuwoog!!!
WORD!!!! Wenn d Glötz hesch ... ], dert isch s au romantisch, mit Bligg uf e Ryy ... z Glaihyynige iiber d Gränze und denn nachem Yykaufscenter grad linggs bis an Ryy ... voilà)

EDIT: Ah ... und denn natierlig zem Lotty Wääber in s Torstübli ... SEHR scheen und gmietlig! Uf de Toilette bikunnsch sogar jewyyls e aige Frottetuech zum d Händ abzdröggne, sofärn se gwäsche hesch ;) ) Aimoolig isch dert au d Sammlig vo de singende Santigläus ... die sotte jetzt aigedlig wiider aktiv syy!

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

[quote="kogb, der Glaibaasler"]EDIT: Ah ... und denn natierlig zem Lotty Wääber in s Torstübli ... SEHR scheen und gmietlig! Uf de Toilette bikunnsch sogar jewyyls e aige Frottetuech zum d Händ abzdröggne, sofärn se gwäsche hesch ]

definitiv! bi me ne tête-à-tête wurd i aber uffs suurgrut-cordonbleu verzichte! :D
AN DIE SÄCKE!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Fussballheld hat geschrieben:Hmm, das wird wohrschinlig mini Assoziation gsi sy. Sött mol schwächeri Zigis kaufe, oder weniger schnapps in Kaffi due.
Najo DIE Assoziation in däm Zämmehang isch halt scho no nocheliegend ;) Ich glaub alli usser däm mit de gschwullene Hienererzügnis häns kapiert :D
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Antworten