Tromsö Countdown & Stimmung
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
also wenn dr fcb 2. wird und alles sunscht bi de tabällene so blibt, bekömme mrs mit eim vo dene teams ztue (3. uss dr CL):tanner hat geschrieben:bloss nit platz 2
die bechömmed doch ein 3. vo der cl![]()
FC Brügge, Thun, Panathinaikos Athen, Manchester United, PSV Eindhoven, Rosenborg Trondheim, Betis Sevilla, Petrzalka Bratislava
wenn dr fcb 3. wird und alles sunscht bi de tabällene so blibt, bekömme mrs mit eim vo denen teams ztue (Gruppesieger ussem Uefa Cup):
Monaco, Lokomotive Moskau, Steaua Bukarest, Middlesbrough, Olympique Marseille, Rapid Bukarest, Zenit St. Petersburg
also i weiss nid was besser wär. klar manchester und au psv wäre wohl zu hart... drfür wär brügge, thun, rosenborg und bratislava sicher realistisch
Ja, bin in jenem Land geboren.Dr.No hat geschrieben:he balisto,e frog,bisch slowakischer abstammig??ha dr mol welle e pn schicke,aber das ka me dir nit!!¨
sag nur, Trnava do toho (hoff has richtig gschriebe,mini schriftliche künscht halte sich in gränze!!)
mini zweiti hälfti kunnt vo dört!!!
greazz

Na dann hast du ja eine gute Wahl bei deiner besseren Hälfte getroffen!

PN ist deaktiviert als Pöbelschutz.

Trnava ist derzeit Tabellenführer mit einem für slowakische Verhältnisse sehr guten Zuschauerschnitt von 10'360!
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Also y wär für das Los:
Olympique Marseille und d'ex Nummere 13 wär in dr Startformation, wär doch
sicher no interessant...oder nid ?

Olympique Marseille und d'ex Nummere 13 wär in dr Startformation, wär doch
sicher no interessant...oder nid ?

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
Ja, bin in jenem Land geboren.Dr.No hat geschrieben:he balisto,e frog,bisch slowakischer abstammig??ha dr mol welle e pn schicke,aber das ka me dir nit!!¨
sag nur, Trnava do toho (hoff has richtig gschriebe,mini schriftliche künscht halte sich in gränze!!)
mini zweiti hälfti kunnt vo dört!!!
greazz

Na dann hast du ja eine gute Wahl bei deiner besseren Hälfte getroffen!

PN ist deaktiviert als Pöbelschutz.

Trnava ist derzeit Tabellenführer mit einem für slowakische Verhältnisse sehr guten Zuschauerschnitt von 10'360!
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Sucht da jemand bereits nach Ausreden???sergipe hat geschrieben:fcb.ch
Gross: u201EWir müssen gut sein, um gegen Tromsö zu gewinnen!u201C (...) u201EWir brauchen dazu jeden Fanu201C (...) Die Kompaktheit des Teams sei ihm aufgefallen (...) u201EDie sind voll im Rhythmusu201C (...)
[CENTER].
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Kunt mr irgendwie so vor, damit derno gseit wärde kha:Edberg hat geschrieben:Sucht da jemand bereits nach Ausreden???
Y has jo gseit.....
hoffe mrs mol nid, wot do nid dr tüüfel an dwand moole
HOPP FCB

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
- Bajass
- Erfahrener Benutzer
Hopp Fcb
Puh TromsÖÖÖÖ!
Puh TromsÖÖÖÖ!
John Jack Criminals
Top, die Wette gilt
Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...
Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland
Top, die Wette gilt
Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...
Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Nö.brewz_bana hat geschrieben:bisch sicher? ha dänkt die länderregelig isch ab denn uffghebbt?
http://fcbforum.joggeli.ch/showpost.php ... stcount=20
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
-
- Erfahrener Benutzer
Ich habe da mal ne Frage zum heutigen Bericht über Boris in der BaZ. Da werde ich nicht ganz schlau draus...
"Im Griff hat Smiljanic dafür seine Oberschenkelmuskulatur, die ihm in den letzten Monaten immer wieder Kopfzerbrechen bereitete. Doch seit er sich im Sommer sämtliche vier Weisheitszähne gleichzeitig ziehen liess, sind diese Probleme gelöst."
Kann mir das jemand erklären?
"Im Griff hat Smiljanic dafür seine Oberschenkelmuskulatur, die ihm in den letzten Monaten immer wieder Kopfzerbrechen bereitete. Doch seit er sich im Sommer sämtliche vier Weisheitszähne gleichzeitig ziehen liess, sind diese Probleme gelöst."
Kann mir das jemand erklären?

- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
ganz logisch: es git beschwärde, wo me nid eifach mit bluetnäh ka beschtimme, wo me au zämmehang im menschliche körper muess gseh, v.a. bi de zähn, ich ha im summer e schlimmi 3 wüchigi zahnentzündig gha, wo alti beschwärde het uferschtooh lo, so richtig ergic, ich mein nid d' depression. nochdäm sich d'entzündig wiider verzoge het, sin au ndie andere beschwärde vo eim daag uff e ander wieder verschwunde.The Moose hat geschrieben:Ich habe da mal ne Frage zum heutigen Bericht über Boris in der BaZ. Da werde ich nicht ganz schlau draus...
Kann mir das jemand erklären?![]()
fazit: mängisch gits im menschlige körper zämmehaäng wo im 1. momänt nid logisch isi und d' schuelmediziner nid wän wohrha, aber es git zig fäll, wo d' zähn dursach sin für übelschti beschwärde.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
-
- Erfahrener Benutzer
Danke für die kompetente Auskunft!the kaiser. hat geschrieben:ganz logisch: es git beschwärde, wo me nid eifach mit bluetnäh ka beschtimme, wo me au zämmehang im menschliche körper muess gseh, v.a. bi de zähn, ich ha im summer e schlimmi 3 wüchigi zahnentzündig gha, wo alti beschwärde het uferschtooh lo, so richtig ergic, ich mein nid d' depression. nochdäm sich d'entzündig wiider verzoge het, sin au ndie andere beschwärde vo eim daag uff e ander wieder verschwunde.
fazit: mängisch gits im menschlige körper zämmehaäng wo im 1. momänt nid logisch isi und d' schuelmediziner nid wän wohrha, aber es git zig fäll, wo d' zähn dursach sin für übelschti beschwärde.

Dass es gewisse Zusammenhänge im Körper gibt, ist mir bekannt. Aber ich dachte nicht, dass das auch bei den Zähnen der Fall ist. Da habe ich doch wieder was gelernt...
Die Medi-Abteilung des FCBs, ein Füllhorn medizinaler Kunsttücke.The Moose hat geschrieben:Ich habe da mal ne Frage zum heutigen Bericht über Boris in der BaZ. Da werde ich nicht ganz schlau draus...
Kann mir das jemand erklären?![]()
-
- Neuer Benutzer
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
die idee het aber si arzt gha, wo är uffgsuecht het, will är nümm witer gwüsst het, dr fcb het do überhaupt nüt bitreit, im gegeteil, wenn i do nur an d'fehldiagnose bim muri zruggdängg, wo me moatelang nid usegfunde het, wäs är het. die medizinisch abteilig macht ihri sach scho guet, das will i nid azwiifle, aber es ka mängisch nis schade, none anderi meinig iz' hole.The Moose hat geschrieben:In diesem Fall ausnahmsweise schon...
jetz zum eigentlige thema zrugg: mached si fertig, es git mindeschtens e 2:0, und dr erwähnti boris wird s' schtürmerunghüür vo tromsö komlett abmälde

tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
- GenfZürichBasel
- Erfahrener Benutzer