hesch gwüsst das mi do findsch ?!! ]
eh!

ha sicher mol 10 oder meh 14ks ka......alli furtgschosse oder im kolleg gä für e grossi collage.....wie het s andere no gheisse? action 3000 oder so....ältischte oldschool überhaupt!bricktop hat geschrieben:Du bringsch mi uff e Idee...
Irgendwo gammlet no ne baar Heftli vor sich ane...![]()
Basel hat mehrere dutzend sehr gute Sprayer, viele davon sind aber nicht sehr aktiv die letzten Jahre.hotdog hat geschrieben:Eins vorwägg, ha kei Ahnig vo däre Szene. Aber irgendwie fallts uff, dass die meiste Graffitis voneme "SMASH" signiert sin...
Die sin jo au cool und so, aber hetts ächt nid meh gueti Spayer als dä/die?
Isch bitzli pinlig, wemme z.B. in BS Bhf iifahrt, seht me eifach Eins nachem Andere vo "SMASH". Will dä eifach e Monopolstellig oder was?
will niemerem ans Bei pisse & wenn das nid do ine ghört, au kei Problem...
isch eifach guet am wärk im momänt - und hets au jäs druffhotdog hat geschrieben:Eins vorwägg, ha kei Ahnig vo däre Szene. Aber irgendwie fallts uff, dass die meiste Graffitis voneme "SMASH" signiert sin...
Die sin jo au cool und so, aber hetts ächt nid meh gueti Spayer als dä/die?
tags oder so schriftzüg wie uf däm Foti find ich nit schön, sin für mi eher Schmiirereie.Luke hat geschrieben:![]()
52unit_bs hat geschrieben:http://www.bildhoster.de/uploads/30.06.2006_15:17:15_graffiti-eminem.jpg
chill emol, isch aifach biz komisch dass uf dere eminem skizze zuuuefälligerwiis 52 druf isch... weisch jo dass 52 e crew isch wo nid sehr beliebt isch...unit_bs hat geschrieben:wiso sött ich 52 skizzene ha??? und wohär willsch du das überhaupt wüsse??? sälber penner!!!
chill du mal, sowas ist das letzte, über was im internet geredet werden sollte, egal um wen und um was es geht.V.I.P. hat geschrieben:chill emol, isch aifach biz komisch dass uf dere eminem skizze zuuuefälligerwiis 52 druf isch... weisch jo dass 52 e crew isch wo nid sehr beliebt isch...
naja nid mi problem
unit_bs hat geschrieben:um das ganze aufzuklären:
ich habe dieses eminem graffiti für einen kollegen gemalt und nach seinen wünschen gestalltet...er wollte dann auch noch das ich 52 drauf mach weil er diese crew geil findet und selbst auch im 4052 wohnt...
habe selbst nicht mit 52 zu tun (und auch nicht mit 72)...
peace