Stimmung im D4
Stimmung im D4
sali zämme,
wo sind die stolze "alte" basler mk supporter vom alte joggeli? ich fang mi langsam aber sicher brutal afo närve!! es kunt eifach nüt me us dr obere "etage", nid e mol me bi alte oderde vriener so heiss gliebte englische lieder?? fühlet euch jetzt agsproche und diend euch rächtferige..... danke!!
wo sind die stolze "alte" basler mk supporter vom alte joggeli? ich fang mi langsam aber sicher brutal afo närve!! es kunt eifach nüt me us dr obere "etage", nid e mol me bi alte oderde vriener so heiss gliebte englische lieder?? fühlet euch jetzt agsproche und diend euch rächtferige..... danke!!
Also i bi im D5 Balkon und bi uns isches halt scho zimmli ruhig, wenn dr Capo emol alli motiviere will denn wirdr meischtens verarscht "Halt doch de latz hahahahah", "sing doch sälber", das isch dört obe eso und do es sich um e grossi mehrheit handlet (sicher 80% ) kame nid vill drgege mache. Im "D" Balkon isch d'Stimmig eigentlich nid vill anders als im C oder im B, d'MK duet das eifach e bitz "cachiere", es isch aber scho immer eso gse, usser 1-2 CL Spiel oder wenns wirklich ganz, ganz spannend gse isch aber das isch denn im B oder im C sicher au eso gse... also i gseh käi unterschied sytt s'neue joggeli gitt, s'Balkon isch eifach ruhig, am Aafang hetts ebbe im D4 e bitz öbbis geh aber das schiint au scho verfloge z'sii.Stammbaum hat geschrieben: @roto: ha definitiv kei schlächte dag ka, was meinsch du zur stimmig? kasches jo glaub sehr guet beurteile....
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
Aha, hämmer grad eso eine...diffidati hat geschrieben: hahahahaha hehehehe hohohoho hihihihihihhihh
- canis lupus
- Neuer Benutzer
seit der umplatzierung wegen des umbaus, hat man bei uns keine chance mehr etwas stimmung zu machen. die neuen sitznachbarn sind leider sehr lärmempfindlich. da singst du voller insbrunst das basler lied und erntest nur bemitleidende blicke und kommentare. auf der haupttribüne kann ja das alltag sein, aber bitte wir befinden uns immerhin in der muttenzerkurve, wenn auch nur auf dem balkon.
PRO LEIDENSCHAFT AUF BALKON D4
@dasto
rotoloso hat geschrieben:wenn dr Capo emol alli motiviere will denn wirdr meischtens verarscht "Halt doch de latz hahahahah"
diffidati hat geschrieben:hahahahaha hehehehe hohohoho hihihihihihhihh
...alles klar?rotoloso hat geschrieben:Aha, hämmer grad eso eine...
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
canis lupus hat geschrieben:seit der umplatzierung wegen des umbaus, hat man bei uns keine chance mehr etwas stimmung zu machen. die neuen sitznachbarn sind leider sehr lärmempfindlich. da singst du voller insbrunst das basler lied und erntest nur bemitleidende blicke und kommentare. auf der haupttribüne kann ja das alltag sein, aber bitte wir befinden uns immerhin in der muttenzerkurve, wenn auch nur auf dem balkon.
isch doch egal was anderi dänke!
uffstoh und mit ganzem härze singe!
lärmentpfintlich...!?!

theater....da laufts!
- canis lupus
- Neuer Benutzer
ha vom Gschäft uss käi Zuegriff uffem alte Forum, kaschmr aber gärn e Hiiwis geh...dasto hat geschrieben:gang mol im alte forum go lueege wer so mit dem name underwegs isch..
verteil doch ohrepröpfecanis lupus hat geschrieben:seit der umplatzierung wegen des umbaus, hat man bei uns keine chance mehr etwas stimmung zu machen. die neuen sitznachbarn sind leider sehr lärmempfindlich. da singst du voller insbrunst das basler lied und erntest nur bemitleidende blicke und kommentare. auf der haupttribüne kann ja das alltag sein, aber bitte wir befinden uns immerhin in der muttenzerkurve, wenn auch nur auf dem balkon.
und e verdungleti brüllle
den höhre si nüd und gseh nüd und somit isches schöööön ruhig
oder erklärne dr wäg ufs hörnli

- scout zuckerhut
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
[quote="scout zuckerhut"]stell di, du lutscher! ]
Mittwoch 0750 vorem Büro, subers 1-1
Mittwoch 0750 vorem Büro, subers 1-1

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
het mynere mainig noch drmit ztue, dass unte numme no schöni liedli dauer-gsunge wärde, wo dr spilverlauf in keinschter wys spiegle und niemer me mitrysseStammbaum hat geschrieben:sali zämme,
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
nei nei nei, ich find das kört jo drzue dass me e lied 2-3 mol duet singe, zeigt doch qualität und tönt voll geil!! in zh oder friener in luzärn sind lieder ab und zue bis zu 15-20 minute gsunge worde.... s d4 macht jo zum teil nid e mol me mit bi de schlachtrief!! hopp parkett puhhh balkonk@rli o. hat geschrieben:het mynere mainig noch drmit ztue, dass unte numme no schöni liedli dauer-gsunge wärde, wo dr spilverlauf in keinschter wys spiegle und niemer me mitrysse
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
2-3 mol s glyche Lied zeigt Yfallslosigkeit und tönt voll yschlöfernd!! drum mache vili nüm eso mit. usserdäm kennt me im C äne vili Liedtexte nit und wenns durch ändlosi Widerholige in d Längi zoge wird, ödet das die liebe Lütlis a. Lieber Lieder wo alli kenne, das animiert zum mitmache und het eher s Potenzial alli mitzrisse.Stammbaum hat geschrieben:nei nei nei, ich find das kört jo drzue dass me e lied 2-3 mol duet singe, zeigt doch qualität und tönt voll geil!! in zh oder friener in luzärn sind lieder ab und zue bis zu 15-20 minute gsunge worde.... s d4 macht jo zum teil nid e mol me mit bi de schlachtrief!! hopp parkett puhhh balkon
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
@ k@rli o.
wen aber lieder singe wurdsch wo alli kenne wärsch in ca. 30min. (wen überhaupt) mit allne dure und miestisch au widrhole. goht fyr mi nid ganz uf. zuedäm find ichs persönlig glunge wen so all 5te match mol epis neys gsunge wird, da ich grad d`vielsytigkeit an unserem lied-guet schätze due. klahr mien immer widr alti lieder agschtumme wärde damit au jede agschproch und animiert wird. schad findi au das keini text zu gwüsse lieder veröfentligt wärde könne (bi mir scho bewusst das den vieli szene vo anderne verein eifach kopiere wurde, aber mir wär das erlig gsait schnurz)
wen aber lieder singe wurdsch wo alli kenne wärsch in ca. 30min. (wen überhaupt) mit allne dure und miestisch au widrhole. goht fyr mi nid ganz uf. zuedäm find ichs persönlig glunge wen so all 5te match mol epis neys gsunge wird, da ich grad d`vielsytigkeit an unserem lied-guet schätze due. klahr mien immer widr alti lieder agschtumme wärde damit au jede agschproch und animiert wird. schad findi au das keini text zu gwüsse lieder veröfentligt wärde könne (bi mir scho bewusst das den vieli szene vo anderne verein eifach kopiere wurde, aber mir wär das erlig gsait schnurz)
- Varela-8
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Naja Duurige, i kha mi erinnere dass mr au im 01 und 02 90 Minudde Support kha hän mit "altem" Liedguet und d'stimmig nochwislich besser gsi isch. Vieli Lieder und Sprüch wärde halt gar nüm "zelebriert".duurige hat geschrieben:@ k@rli o.
Achtung, söll kai Agriff uffe Capo si: aber mi dunggts halt mänggmol (i lueg usem D5 Balkon abe) eso als würd är nid immer wüsse was me no könnt singe oder ruefe. Das liet aber sicherlich nid (nur) am Capo, sicherlich isches au begründet dodurch, dass au im Pakett D3/D4 lang nümm so vieli mitsinge wie au scho.
Und @Threaderöffnet: i kenn das, au bi mir im D5 Balkon gits das Problem, dass lüt sage "hey, du wottsch jetzt aber nid 90 Minudde klatsche", weisch, i ha's a de Ohre. Wenigschdens isch bi uns d'Azahl vo de "Stehplatz-Bsuecher" no relativ hoch, näbedra im D6 sitze si fascht alli.
isch aber leider so das die "alte" Lieder au nümm jede z`kenne schynt. druurig aber wohr.Varela-8 hat geschrieben:Naja Duurige, i kha mi erinnere dass mr au im 01 und 02 90 Minudde Support kha hän mit "altem" Liedguet und d'stimmig nochwislich besser gsi isch. Vieli Lieder und Sprüch wärde halt gar nüm "zelebriert".
Achtung, söll kai Agriff uffe Capo si: aber mi dunggts halt mänggmol (i lueg usem D5 Balkon abe) eso als würd är nid immer wüsse was me no könnt singe oder ruefe. Das liet aber sicherlich nid (nur) am Capo, sicherlich isches au begründet dodurch, dass au im Pakett D3/D4 lang nümm so vieli mitsinge wie au scho.
Und @Threaderöffnet: i kenn das, au bi mir im D5 Balkon gits das Problem, dass lüt sage "hey, du wottsch jetzt aber nid 90 Minudde klatsche", weisch, i ha's a de Ohre. Wenigschdens isch bi uns d'Azahl vo de "Stehplatz-Bsuecher" no relativ hoch, näbedra im D6 sitze si fascht alli.
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer