Wo bleibt der Schnee?

Der Rest...
penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

eleven hat geschrieben:jo. okay isch halt piinlich wenni gärn überd wiehnacht fette pulverschnee hät damit ich ind bärge cha. aber ebbe... bini halt e wohlstandskind. :rolleyes:
Nö, gar nid pinlich. Ich würd mi au über Schnee freue, je friehner, desto besser. Aber wenns halt keine git: Jänu, 's Läbe isch kei Wunschkonzärt!

Ich ha gar nid Di gmeint mit de Wohlstandschinder, sondern die ewigi "Schiss-Winter, nass, chalt, grusig, ich will lieber s'ganz Johr Summer as i cha motze, as es z'heiss isch"-Fraktion. ;)
's Runde muess ins Eggige!

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

crazychillbär hat geschrieben:Was ich nicht verstehen kann, dass viele die gerne Skifahren den Winter an sich auch mögen, den Winter dann aber trotzdem nicht mögen wegen der Kälte,aber warum kaufen sich die Leute nicht einfach mal ne gute Jacke ein paar gute Handschuhe. :confused:
Weil "die Leute" eben gewöhnt sind bzw. gerne hätten, dass alles nach ihrer Nase tanzt. Da möchten Sie zwei Wochen Winter, damit sie in die Skiferien gehen können. Aber vor- und nachher bitte 30 Grad...
's Runde muess ins Eggige!

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

also wenn mr scho bi de wunsch konzärt sin...

ich hätt am liebschte s ganze johr sunneschiin bi agnähme 20 - 25 grad, und e par wissi Wölkli zum drüber diskutiere wie das die jetz usgsehn..

ICH BLIB DRBI....DRAEGGS WINTER VERREIS IND BAERGE...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

[quote="penalty"]Nö, gar nid pinlich. Ich würd mi au über Schnee freue, je friehner, desto besser. Aber wenns halt keine git: Jänu, 's Läbe isch kei Wunschkonzärt!

Ich ha gar nid Di gmeint mit de Wohlstandschinder, sondern die ewigi "Schiss-Winter, nass, chalt, grusig, ich will lieber s'ganz Johr Summer as i cha motze, as es z'heiss isch"-Fraktion. ]

ebbe sehsch. scheiss internet do verstoht me aber au alles falsch... hehe
ne zum glück ischs kei wunschkonzärt.

also hoffe mir uf viel schnee. sunscht gömer halt im winter go bike... (ha mir aber doch erscht ufe früehlig e bike wölle chaufe... dammisiech)
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

crazychillbär hat geschrieben:Was ich nicht verstehen kann, dass viele die gerne Skifahren den Winter an sich auch mögen, den Winter dann aber trotzdem nicht mögen wegen der Kälte,aber warum kaufen sich die Leute nicht einfach mal ne gute Jacke ein paar gute Handschuhe. :confused:
Es got gar nit drumm, ich has eifach lieber warm. Klar, e schöne Winter mit viel Schnee isch au sehr schön, nur hän mir das in Basel zwenig, also dr Schnee meini. Derzue chunnt no, dass es eifach in de letschte paar Johr fascht 8 Mönet Winter gseh isch, anstatt 3......Gege 3 Mönet hätti jo au nüt dergege.... ;)
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

[quote="Sharky"]Es got gar nit drumm, ich has eifach lieber warm. Klar, e schöne Winter mit viel Schnee isch au sehr schön, nur hän mir das in Basel zwenig, also dr Schnee meini. Derzue chunnt no, dass es eifach in de letschte paar Johr fascht 8 Mönet Winter gseh isch, anstatt 3......Gege 3 Mönet hätti jo au nüt dergege.... ]

wie kunnsch du uf 8 mönet :confused:
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Wo bleibt der Schnee ?

Im Rhein ? Schaut mal hier nach http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=10514

Deutsche koksen ungeahnte Mengen

Von Markus Becker

Erstmals haben Forscher das Wasser deutscher Flüsse in einer umfangreichen Studie auf Kokainspuren untersucht. Erste Ergebnisse deuten darauf hin, dass die Deutschen weit mehr Kokain konsumieren als bisher vermutet - allein am Rhein jährlich im Wert von 1,6 Milliarden Euro.

Eric B.
Benutzer

Beitrag von Eric B. »

eleven hat geschrieben:scheiss schneekanone. ich will natürliche schnee und zwar vill schöns pulver, sunscht wanderi us nach kanada! dammi :(

d schwiiz het tonnewiis bärge... cha jo nid si, dass es kei natürliche schnee git. ich will niederschleg in grosse mängene, damit ich au cha go powdere. isch jo truurig wies in de letschte joore abgno het mit em geile powder... immer weniger schnee, immer mehr iis uf de pischte. dr gröscht scheiss zum boarde. hundertuusig tiefi kratzer und tonnewiis hässlichi stürz wägem verfickte iis... HASS!!
Gibt es eigentlich Boarder (Freerider) die mit Schneeschuhen od. ähnlichem unterwegs sind ?

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea-1893 »

Don Diego hat geschrieben:Klosters, y freu mi!
ee Klosters! Wo wohnsch? Hotel, Wohnig, Huus?

Don Diego
Benutzer

Beitrag von Don Diego »

Basilea-1893 hat geschrieben:ee Klosters! Wo wohnsch? Hotel, Wohnig, Huus?
Haus, Friedhof, ref. Kirche, zwei Hunde. Na, klingelt's?
Ich bin dagegen gegen alles zu sein.

Küde
Benutzer
Beitrag von Küde »

??
http://www.4-4-2.org Die Fussballseite

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

I wot ändlich e grund ha zum apres Ski mache!!!
PETRIC RAUS

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Don Diego hat geschrieben:Haus, Friedhof, ref. Kirche, zwei Hunde. Na, klingelt's?
Jep! Hesch 2 Schwestere und 1 Brueder?

Don Diego
Benutzer

Beitrag von Don Diego »

Basilea-1893 hat geschrieben:Jep! Hesch 2 Schwestere und 1 Brueder?
Korrekt.
Ich bin dagegen gegen alles zu sein.

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Don Diego hat geschrieben:Korrekt.
Jetzt weissi defintiv wär de bisch!

Küde
Benutzer
Beitrag von Küde »

Der winter scheint dieses Jahr erst mitte januar zu kommen, so zumindest vermelden es meteorologen
http://www.4-4-2.org Die Fussballseite

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

Mir scheint, die Meteorologen wollen mich endgültig vergraulen. :mad:

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Nur So... hat geschrieben:HASS! I HASS de Winter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :o
Go Winter, go Winter.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

beginner hat geschrieben:wenn nosti nid drbi isch, suscht bisch no querschnittglehmt...
hahahaha!! oder griegsch e lachkrampf willer im prada-tenue sim schlitte noche rennt! haaaaaaahaaaaahahaha!!
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Stadtbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stadtbasler »

Scheint, dass der Schnee langsam kommt:

aus sfdrs.ch

Aussichten bis Freitagabend

Alpennordseite

Am Dienstag erneut Hochnebel, teilweise Auflösung am Nachmittag. Am Mittwoch zunehmend bewölkt und etwas Regen, am Abend Schnee bis 1000 Meter. Ab Donnerstag oft stark bewölkt und einzelne Schneeflocken bis ins Flachland.

Alpensüdseite

Am Dienstag und Mittwoch einige Aufhellungen. Ab Donnerstag etwas Schnee in den Bergen, sonst aber mit Nordföhn recht sonnig. Bis 12 Grad.

14.11.2005, 06.00 Uhr, Felix Blumer, DRS-Wetterredaktion

http://www2.sfdrs.ch/content/highlights ... ichten.jpg

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

baslerin hat geschrieben:scheiss Winter!!! :mad:
Winter isch geil! :) Ändlich wider Skifahre!!! :D
Au wenn dr Summer geiler isch! Freui mi uf e Winter!

Zaungast
Neuer Benutzer

Beitrag von Zaungast »

warmduscher bisches.. :rolleyes:
Marylou hat geschrieben:tschöss, wie cha me numme dr schnee vrmisse??? i bi scho truurig, dass ich nüm mit miner friehligs-jacke cha umeseggle.

ou bitte nid e sone arsch-winter, jänu, bi jo zum glügg im januar e monet in südlichere gefilde, hoff, die härtischti phase isch denn... :D

Zaungast
Neuer Benutzer

Beitrag von Zaungast »

Quellen?? januar prognose stimme immerhin zu ca 5%iger möglichkeit.. ;)
Küde hat geschrieben:Der winter scheint dieses Jahr erst mitte januar zu kommen, so zumindest vermelden es meteorologen

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiii.....solangs kunnts...!

siehe hier:

Bild

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Basilea-1893 hat geschrieben:Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiii.....solangs kunnts...!

siehe hier:

Bild
Hauptsach wissi Wienacht
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

el_abuelo
Benutzer

Beitrag von el_abuelo »

hauptsach dä schnee kunnt nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

scheiss winterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
bsoffe bini nätt zu ihm sunnscht e arschloch.. mi läbe isch scheisse und mi name Nur so...

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

el_abuelo hat geschrieben:hauptsach dä schnee kunnt nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

scheiss winterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Schwuleeeeee!

el_abuelo
Benutzer

Beitrag von el_abuelo »

Späcki hat geschrieben:Schwuleeeeee!
genau du seisch es.... nur well ichs nit toll find am füür in de bärg hütte näbe em ma z kuschle wie du... voll weiche ;)

ich hass de winter... im winter ischs kalt.. und i muess mi digg azieh.. und das kanni nit ab!!!!

bad hose flip flops und schwimmbad das ischs...

scheiss winter in de stadt!!!!!
bsoffe bini nätt zu ihm sunnscht e arschloch.. mi läbe isch scheisse und mi name Nur so...

PincoPallino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PincoPallino »

dä schnee an sich wär jo scho jenschtes gail, abor i chum aifach nöd mit dä dezuäghörigä chälti z gang.

do lobi mir dä summor. schön heiss und schön schwül muss es sein.

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Dir sin doch beides Meitli

Antworten